Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Kingdom Hearts ~ Offisiell tråd ~


Her kan dere poste om kingdom hearts serien. jeg har spillt gjennom begge spillene og hører rykter om at det tredje spillet kommer neste er et sted.
jeg elsker kombinasjonen med disney og squareenix's final fantasy elementer.noen av de beste spillene jeg har spillt.


(sjekka for andre tråder men ingen hadde alt om serien å gjøre med enten kh1 elr kh 2 elr "skal jeg kjøpe 2?")
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
det går sterke rukter om et KH spill til WII .
syns detter er bra fordi wii trenger sterkere spill.

men vordan kommer storyen til å bli?
navnet blir vel !war of the keyblades" har jeg hørt.
håper alle karakterene er med enda. (flere også selvsagt)
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Hvis det er sant, skaffer jeg meg kanskje wii
Mvh. Julenissen
  • 0
  • RDB
  • RDB
Word is neste Kingdom Hearts-spill skal bli avduket på TGS (som er om en uke elns).

De har sagt at det ikke skal være Kingdom Hearts 3, men et nytt spill i Kingdom Hearts-serien.

Forresten så har Square sagt at de ikke kan jobbe så mye med Kingdom Hearts-serien for øyeblikket, pga. alle Final Fantasy-spillene de holder på meg. Spesielt FFXII.
  • 0
Siterer RDB:
Word is neste Kingdom Hearts-spill skal bli avduket på TGS (som er om en uke elns).

De har sagt at det ikke skal være Kingdom Hearts 3, men et nytt spill i Kingdom Hearts-serien.

Forresten så har Square sagt at de ikke kan jobbe så mye med Kingdom Hearts-serien for øyeblikket, pga. alle Final Fantasy-spillene de holder på meg. Spesielt FFXII.


det har de ikke sagt " target="_blank">http://gamereactor.no/nyheter/108776/Kingdom+
Hearts+III+i+Tokyo%3F/
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer kokiri:
det har de ikke sagt " target="_blank">http://gamereactor.no/nyheter/108776/Kingdom+
Hearts+III+i+Tokyo%3F/


O RLY?

http://ps3.ign.com/articles/777/777825p1.html
"However the next title won't just be Kingdom Hearts III. If it were III, we wouldn't call it a new series."

http://ps3.ign.com/articles/787/787960p1.html
"At the end came a promise of the mysterious new game being fully unveiled at this year's Tokyo Game Show, set for September"

Tok meg ikke s mye tid¨til å lete. Men dersom jeg gjør det kan jeg sikkert grave frem mye mer.
  • 0
chain of memories er jo etterfølger til kh1. på introen til kh 2 kan man se litt av kh com.. oblivion castle osv...
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Håper KH3 kommer til Xbox360 en gang da, har ikke ps3 og Kingdom Hearts er min favoritt spillserie... Har nå psp, så Birth by sleep skal jeg nå ha uansett
  • 0
Siterer sverdfisken:
Håper KH3 kommer til Xbox360 en gang da, har ikke ps3 og Kingdom Hearts er min favoritt spillserie... Har nå psp, så Birth by sleep skal jeg nå ha uansett


det tror jeg er sterkt usansynlig.
siden Final Fantasy er mest med sony, og litt med nintendo.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
I know, men "There is always hope"
  • 0
ber om en kh III

hvordan blir ds og psp spillene? har ikke sett noe..
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Ryktene går om at på spillet (altså 3ern) skal man ikke spille som Sora, men som en ny person som heter Terra/Aqua...
dette skal visstnok være andre "keyblade wielders"
tror spillet skal hete "the keyblade war"

som sagt er det bare rykter da...
http://www.kingdomhearts3.net/ er en side for kingdom hearts III
er også noen filmer på youtube
Just kill him with your awesome
  • 0
  • RDB
  • RDB
D'oh. Håper selv å få spille som Sora. Liker å på en måte å følge med ham etter hvert som han vokser.
Spesielt siden jeg var noenlunde samme alder som ham når jeg spillte KH1 og KH2 (spillte de rundt europeisk release).
He iz appealing 2 me.

Men dersom de klarer få til en ny hovedrolle skikkelig så syter ikke jeg.
Blir neppe det samme uten vår kjente og kjære heltetrio, tho'
Tviler på at de gjør det.

Kan jo være at det bare er noe forvirring med en spinnoff elns. Håper iallefall det.

Men så lenge KH3 kommer, og det er til PS3 (siden jeg har det. No fanboytry here.), så er jeg mer enn fornøyd
  • 0
Jeg tror det vilk komme en etterfølger til KH2, alle som har sett filmen etter 2'ern forstår kansje dette, og det vil mest sannsynlig komme til Ps3.
Age of Conan Collector's Edition FTW.
  • 0
Siterer gamer757:
Jeg tror det vilk komme en etterfølger til KH2, alle som har sett filmen etter 2'ern forstår kansje dette, og det vil mest sannsynlig komme til Ps3.

det at det kommer en treer er jo gammelt nytt da
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Citerer gamer757:Jeg tror det vilk komme en etterfølger til KH2, alle som har sett filmen etter 2'ern forstår kansje dette, og det vil mest sannsynlig komme til Ps3.
det at det kommer en treer er jo gammelt nytt da
har det blitt annonsert? >=) men det kommer jo to spill, 1 til ds og 1 til psp. tror dsen blir en litt oppgradert versjon av chain of memories. og pspen blir rå!!!! ( ikke noe vondt om dsen. men med tanke på de spillene en psp kan kjøre, tror jeg spillet blir lekkert
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Det kommer
"Don't worry about that"
En så god story med så SYKTnydelig grafikk og hvis du har spillt helt til slutten av 2'ern og etter creditsene (tror det var etter) så dukker det opp en video som klart gir rom for en oppfølger ;)
Dessuten er det så lønnsomt at de bare MÅ lage en treer + at det har kommet noen videoer opp på utube allerede
Just kill him with your awesome
  • 0
  • RDB
  • RDB
Ett nytt Kingdom Hearts-spill skal kanskje bli avduket neste måned!

I det månedlig utgitte nintendo-magasinet "Nintendo Power" dukket det nettopp opp en liten spalte av interesse for alle Kingdom Hearts:

Dette er ett fotografi av den nederste delen av en side i magasinet.


"We'll kick off the next 20 years of Nintendo Power with more big reveals, including a top-secret cover story fit for a king. It's got a lot of heart. Just kidding. It's Mother 3. Please look forward to it."

Ingenting er sikkert. Vi vet ikke engang om det er ett Kingdom Hearts-spill. Men det kan virke som en mulighet. Og isåfall er det nok ikke DS-spillet, siden det står at det skal være en nye avdukninger.
Jeg regner likevel ikke med at det er Kingdom Hearts III, siden jeg tror at det vil komme til PS3 (utviklerne har erfaring med konsollen, siden de lager XIII og Versus til PS3, og siden Crystal Tools ble utviklet spesielt for PS3). Men samtidig har Square Enix sagt at de har utviklet versjoner av Crystal Tools for andre systemer, òg.

Men jeg tror uansett ikke at det er Kingdom Hearts III, siden alle "de store" folka i Square Enix for øyeblikket er opptatte med XIII og Versus.
  • 0
Fant en lekkasje av traileren til KH III. Dreiv bare å søkte litt rundt, nå som det virker som om det ikke vil bli noe info om det på E3: http://www.kingdomhearts3.net/
Se på filmen litt lengre nede
Du blir ikke noe penere av å være deg selv...
  • 0
La oss få opp denne tråden igjen. Nå igår begynte jeg på KH for fjerde gang, denne gang på Extreme vanskelighetsgrad. Det var vanskelig for å si det sånn
Men elsker spillet, det beste noensinne, kun overgått av oppfølgeren
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Det kommer
"Don't worry about that"
En så god story med så SYKTnydelig grafikk og hvis du har spillt helt til slutten av 2'ern og etter creditsene (tror det var etter) så dukker det opp en video som klart gir rom for en oppfølger ;)
Dessuten er det så lønnsomt at de bare MÅ lage en treer + at det har kommet noen videoer opp på utube allerede


Den trailern etter KH2 er birth by sleep.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
mhm, det viser de tre man skal være i birth by sleep. i bbs så spiller man gjennom spillet med en av karakterene, 3 stk tror jeg. 3 måter å spille gjennom altså
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer gnomely:
mhm, det viser de tre man skal være i birth by sleep. i bbs så spiller man gjennom spillet med en av karakterene, 3 stk tror jeg. 3 måter å spille gjennom altså

Bra! Jeg hadde hørt at man ikke skulle være Sora i 3'ern, men det er tydeligvis BBS istedet! *puh*

BBS kommer til PSP sant? Så kommer 358/2 days til DS?
Just kill him with your awesome
  • 0
jepp, men tror ikke BBS er annonsert her. Foreløpig bare i japan........*lader hagla*
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!