Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Kingdom Hearts ~ Offisiell tråd ~

hittill.......kingdom hearts 1 og 2...chain of memories på gba som kom mellom 1 og 2.....nå lager de 3 titler....en er til mobil, og de to andre er bbs og 358/2 days.

men de har jo lagd the world ends with you.......hvis du har en ds og ikke eier det spillet.........SKAM DEG
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Nå er planen klar:
KH1
CoM
KH2

lettere blir det ikke

Er kommet til Traverse Town nå
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Nå er planen klar:
KH1
CoM
KH2

lettere blir det ikke

Skal begynne gjennomspillingen til sommern, har ikke KH2 ennå og jeg håper på å få final mix
  • 0
Siterer Soraki:
Nå er planen klar:
KH1
CoM
KH2

lettere blir det ikke

Traverse Town(L) Er så mye fetere enn Twilight Town.
"The right to be a god...is now mine" - Albert Wesker
  • 0
jepp anti2k, bedre stemning
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
FUCK! I dag fikk jeg FF, så jeg må nok vente litt med å spille KH (er det ikke synd på meg )
  • 0
det er ikke synd på deg nei......fikk tak i lost odyssey i dag, er ikke synd på meg heller.

kh1 sin siteboss er værre å slå enn kh2 sin...den var litt lett.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Ansem mener du?
Sephiroth er verre
  • 0
sisteboss* men du må innrømme at sisteboss i kh1 er vanskligere enn kh 2 sin
  • 0
Siterer gnomely:
sisteboss* men du må innrømme at sisteboss i kh1 er vanskligere enn kh 2 sin

selvsagt, siden du spiller på easy*
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Normal er laveste Pwned
  • 0
Siterer Soraki:
Normal er laveste Pwned

Ikke på KH2, han skriver at bossen på det første er lettere, å jeg sier at det er ikke rart siden han spiller KH2 på easy.

PoWn'D !
  • 0
Mente at han var P'wned da... '(
  • 0
spiller ikke kh2 på easy!!!!
  • 0
Siterer gnomely:
spiller ikke kh2 på easy!!!!

du har spilt gjennom det, bare på easy.
Ikke på Normal.
  • 0
Det var vanskelig nok på Normal spør du meg, Extreme gikk rett og slett ikke, hakke tålmodighet... :X
  • 0
Sliter veldig med å finne norske nettbutikker som faktisk har spillene inne...
Noen som kan hjelpe?
  • 0
Finnes på Gamezone.no tror jeg
  • 0
kjøpte litt av kh mangaen
  • 0
Har mangaen fra det første spillet
  • 0
hvor mange er det? de hadde ikke alle, de får igjen i morgen. så jeg kjøpte 1 av 1 og 1-2 av 2 xD
  • 0
4 fra det første, to fra CoM og foreløpig to fra toern... (tror jeg)

Eneste dårlige er at det er så kort..
  • 0
er d bare meg, eller virker det som om birth by sleep har like bra grafikk som kh2?
  • 0
Siterer gnomely:
er d bare meg, eller virker det som om birth by sleep har like bra grafikk som kh2?

bortsett fra litt dårlige teksturer, så er det sant.
  • 0
KINGDOM HEARTS 3 ER ANNONSERT!!!!

....neida
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!