Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Kingdom Hearts ~ Offisiell tråd ~

Tror det kommer på Wii faktisk.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer gnomely:
KINGDOM HEARTS 3 ER ANNONSERT!!!!

Har du tenkt til å gi meg hjerteslag eller?
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Citerer gnomely:
KINGDOM HEARTS 3 ER ANNONSERT!!!!

Har du tenkt til å gi meg hjerteslag eller?

Skvatt du litt, når du leste første linja.
Hjerte stoppa i 0,32 sek.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Ja seriøst, jeg ble liksom fylt med pur lykke.

Den var rett og slett ondskapsfull Gnome...
  • 0
sry *svart humor iblant*
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Alle sammen, signer her!

Kingdom Hearts II Final Mix + til Europa! http://www.petitiononline.com/KH2FM/petition.html

Det hadde vært så jævlig stilig at jeg ikke kan få sagt hvor stilig det hadde vært engang...
  • 0
Bare 2 dager til Birth By Sleep, i Japan

Ser ut som om vi må vente til hvertfall mars/april her i Europa
  • 0
jeg MÅ ha det! japansk eller ikke!!

358/2 days fikk meg til å spille i 30 timer på 3 dager...

tror jeg kommer til å bli limt fast til pspen min når bbs kommer...
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
På japansk?

Det som hadde vært dødsfett hadde vært om de hadde lagd remixer av alle håndholdte spill til PS3 og samla de i en mix
  • 0
ja!

hvorfor vil du ikke at jeg skal kjøpe det uansett? O_O KHFANBOY!
  • 0
Joda, men du vil jo ikke forstå noe som helst, helt seriøst.
  • 0
Tro meg, han forstår xD
  • 0
hvorfor er tråden til en så bra serie..helt død? -.-...
  • 0
Få fans på siden
  • 0
et minus med gr som må rettes opp -.-...
  • 0
Screw it...

*graverlittrundt*

Ta-da!: http://www.youtube.com/watch?v=qiI_kA9XQoc

Secener som det er grunnen til at jeg elsker og alle andre burde elske Kingdom Hearts.
  • 0
mhm..takk for hiragana/katakana øvelsen

menmen...vi to kan jo holde liv i tråden da..
  • 0
Jepp, tell all your friends

Noe jeg aldri helt har fått klart for meg: Hvem er Xeahanort? Og hvem er han Ansem vi "kverker" i KH1. Jeg har egentlig aldri forstått det Ansem The Wise, Xemnas, Ansem (KH1) og Xeahanort forholdet - explain!
  • 0
"ansem" som vi kverker i kh1 var assistenten til ansem....tror jeg
  • 0
Tror jeg forstår det nå:

Ansem the Wise har aldri hatt noen nobody/heartless O_o
Xehanort nobody = Xemnas
Xehanort heartless = Ansem (KH1)

Og dette er en ung Xehanort? http://images3.wikia.nocookie.net/kingdomhearts/images/thumb/3/
31/Xehanort-AnsemDesciple_CG.jpg/110px-Xehanort-AnsemDescip
le_CG.jpg

Som var assistent til Atw?

Åja, for Atw's prosjekt skjedde lenge før BBS, eller?
  • 0
Nå får dere enda en kh fan til tråden ^^
...But our princess is in another castle!
  • 0
Katten min heter btw Sora
  • 0
Nice
...But our princess is in another castle!
  • 0
yay! enda en i klubben

*ofre blod i bøtta til venstre for døren når du kommer inn....katten til soraki tar det imot*
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!