DanskSvenskaSuomiEnglishDeutschItalianoPortuguêsFrançaisNederlands中文版IndonesiaPolski日本語한국어ČeskoΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
kokiri 2009-01-27 00:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror det kommer på Wii faktisk.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Soraki 2009-01-27 14:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:KINGDOM HEARTS 3 ER ANNONSERT!!!! Har du tenkt til å gi meg hjerteslag eller? Just kill him with your awesome Like Comment Share 0kokiri 2009-01-27 14:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Citerer gnomely: KINGDOM HEARTS 3 ER ANNONSERT!!!! Har du tenkt til å gi meg hjerteslag eller? Skvatt du litt, når du leste første linja. Hjerte stoppa i 0,32 sek.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0 Soraki 2009-01-27 14:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja seriøst, jeg ble liksom fylt med pur lykke. Den var rett og slett ondskapsfull Gnome... Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2009-01-27 18:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible sry *svart humor iblant*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2009-07-23 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle sammen, signer her! Kingdom Hearts II Final Mix + til Europa! http://www.petitiononline.com/KH2FM/petition.html Det hadde vært så jævlig stilig at jeg ikke kan få sagt hvor stilig det hadde vært engang...Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Soraki 2010-01-07 11:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bare 2 dager til Birth By Sleep, i Japan Ser ut som om vi må vente til hvertfall mars/april her i Europa Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-07 11:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg MÅ ha det! japansk eller ikke!! 358/2 days fikk meg til å spille i 30 timer på 3 dager... tror jeg kommer til å bli limt fast til pspen min når bbs kommer...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-07 11:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible På japansk? Det som hadde vært dødsfett hadde vært om de hadde lagd remixer av alle håndholdte spill til PS3 og samla de i en mixJust kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-07 11:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja! hvorfor vil du ikke at jeg skal kjøpe det uansett? O_O KHFANBOY!A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-07 11:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Joda, men du vil jo ikke forstå noe som helst, helt seriøst.Just kill him with your awesome Like Comment Share 0kokiri 2010-01-07 22:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tro meg, han forstår xDjeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Soraki 2010-01-08 12:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=fcuUAwufixM Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-12 22:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvorfor er tråden til en så bra serie..helt død? -.-...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-13 07:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Få fans på siden Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-13 18:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible et minus med gr som må rettes opp -.-...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Screw it... *graverlittrundt* Ta-da!: http://www.youtube.com/watch?v=qiI_kA9XQoc Secener som det er grunnen til at jeg elsker og alle andre burde elske Kingdom Hearts. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-14 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible mhm..takk for hiragana/katakana øvelsen menmen...vi to kan jo holde liv i tråden da..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-14 07:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, tell all your friends Noe jeg aldri helt har fått klart for meg: Hvem er Xeahanort? Og hvem er han Ansem vi "kverker" i KH1. Jeg har egentlig aldri forstått det Ansem The Wise, Xemnas, Ansem (KH1) og Xeahanort forholdet - explain!Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-15 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "ansem" som vi kverker i kh1 var assistenten til ansem....tror jeg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-15 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror jeg forstår det nå: Ansem the Wise har aldri hatt noen nobody/heartless O_o Xehanort nobody = Xemnas Xehanort heartless = Ansem (KH1) Og dette er en ung Xehanort? http://images3.wikia.nocookie.net/kingdomhearts/images/thumb/3/ 31/Xehanort-AnsemDesciple_CG.jpg/110px-Xehanort-AnsemDescip le_CG.jpg Som var assistent til Atw? Åja, for Atw's prosjekt skjedde lenge før BBS, eller?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-23 20:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå får dere enda en kh fan til tråden ^^...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-24 03:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Katten min heter btw Sora Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-24 10:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nice ...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0gnomely 2010-01-24 19:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible yay! enda en i klubben *ofre blod i bøtta til venstre for døren når du kommer inn....katten til soraki tar det imot*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 12345678
Soraki 2009-01-27 14:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:KINGDOM HEARTS 3 ER ANNONSERT!!!! Har du tenkt til å gi meg hjerteslag eller? Just kill him with your awesome Like Comment Share 0kokiri 2009-01-27 14:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Citerer gnomely: KINGDOM HEARTS 3 ER ANNONSERT!!!! Har du tenkt til å gi meg hjerteslag eller? Skvatt du litt, når du leste første linja. Hjerte stoppa i 0,32 sek.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0 Soraki 2009-01-27 14:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja seriøst, jeg ble liksom fylt med pur lykke. Den var rett og slett ondskapsfull Gnome... Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2009-01-27 18:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible sry *svart humor iblant*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2009-07-23 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle sammen, signer her! Kingdom Hearts II Final Mix + til Europa! http://www.petitiononline.com/KH2FM/petition.html Det hadde vært så jævlig stilig at jeg ikke kan få sagt hvor stilig det hadde vært engang...Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Soraki 2010-01-07 11:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bare 2 dager til Birth By Sleep, i Japan Ser ut som om vi må vente til hvertfall mars/april her i Europa Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-07 11:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg MÅ ha det! japansk eller ikke!! 358/2 days fikk meg til å spille i 30 timer på 3 dager... tror jeg kommer til å bli limt fast til pspen min når bbs kommer...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-07 11:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible På japansk? Det som hadde vært dødsfett hadde vært om de hadde lagd remixer av alle håndholdte spill til PS3 og samla de i en mixJust kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-07 11:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja! hvorfor vil du ikke at jeg skal kjøpe det uansett? O_O KHFANBOY!A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-07 11:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Joda, men du vil jo ikke forstå noe som helst, helt seriøst.Just kill him with your awesome Like Comment Share 0kokiri 2010-01-07 22:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tro meg, han forstår xDjeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Soraki 2010-01-08 12:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=fcuUAwufixM Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-12 22:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvorfor er tråden til en så bra serie..helt død? -.-...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-13 07:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Få fans på siden Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-13 18:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible et minus med gr som må rettes opp -.-...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Screw it... *graverlittrundt* Ta-da!: http://www.youtube.com/watch?v=qiI_kA9XQoc Secener som det er grunnen til at jeg elsker og alle andre burde elske Kingdom Hearts. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-14 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible mhm..takk for hiragana/katakana øvelsen menmen...vi to kan jo holde liv i tråden da..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-14 07:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, tell all your friends Noe jeg aldri helt har fått klart for meg: Hvem er Xeahanort? Og hvem er han Ansem vi "kverker" i KH1. Jeg har egentlig aldri forstått det Ansem The Wise, Xemnas, Ansem (KH1) og Xeahanort forholdet - explain!Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-15 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "ansem" som vi kverker i kh1 var assistenten til ansem....tror jeg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-15 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror jeg forstår det nå: Ansem the Wise har aldri hatt noen nobody/heartless O_o Xehanort nobody = Xemnas Xehanort heartless = Ansem (KH1) Og dette er en ung Xehanort? http://images3.wikia.nocookie.net/kingdomhearts/images/thumb/3/ 31/Xehanort-AnsemDesciple_CG.jpg/110px-Xehanort-AnsemDescip le_CG.jpg Som var assistent til Atw? Åja, for Atw's prosjekt skjedde lenge før BBS, eller?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-23 20:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå får dere enda en kh fan til tråden ^^...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-24 03:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Katten min heter btw Sora Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-24 10:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nice ...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0gnomely 2010-01-24 19:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible yay! enda en i klubben *ofre blod i bøtta til venstre for døren når du kommer inn....katten til soraki tar det imot*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 12345678
kokiri 2009-01-27 14:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Citerer gnomely: KINGDOM HEARTS 3 ER ANNONSERT!!!! Har du tenkt til å gi meg hjerteslag eller? Skvatt du litt, når du leste første linja. Hjerte stoppa i 0,32 sek.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0 Soraki 2009-01-27 14:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja seriøst, jeg ble liksom fylt med pur lykke. Den var rett og slett ondskapsfull Gnome... Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2009-01-27 18:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible sry *svart humor iblant*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2009-07-23 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle sammen, signer her! Kingdom Hearts II Final Mix + til Europa! http://www.petitiononline.com/KH2FM/petition.html Det hadde vært så jævlig stilig at jeg ikke kan få sagt hvor stilig det hadde vært engang...Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Soraki 2010-01-07 11:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bare 2 dager til Birth By Sleep, i Japan Ser ut som om vi må vente til hvertfall mars/april her i Europa Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-07 11:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg MÅ ha det! japansk eller ikke!! 358/2 days fikk meg til å spille i 30 timer på 3 dager... tror jeg kommer til å bli limt fast til pspen min når bbs kommer...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-07 11:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible På japansk? Det som hadde vært dødsfett hadde vært om de hadde lagd remixer av alle håndholdte spill til PS3 og samla de i en mixJust kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-07 11:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja! hvorfor vil du ikke at jeg skal kjøpe det uansett? O_O KHFANBOY!A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-07 11:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Joda, men du vil jo ikke forstå noe som helst, helt seriøst.Just kill him with your awesome Like Comment Share 0kokiri 2010-01-07 22:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tro meg, han forstår xDjeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Soraki 2010-01-08 12:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=fcuUAwufixM Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-12 22:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvorfor er tråden til en så bra serie..helt død? -.-...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-13 07:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Få fans på siden Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-13 18:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible et minus med gr som må rettes opp -.-...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Screw it... *graverlittrundt* Ta-da!: http://www.youtube.com/watch?v=qiI_kA9XQoc Secener som det er grunnen til at jeg elsker og alle andre burde elske Kingdom Hearts. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-14 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible mhm..takk for hiragana/katakana øvelsen menmen...vi to kan jo holde liv i tråden da..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-14 07:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, tell all your friends Noe jeg aldri helt har fått klart for meg: Hvem er Xeahanort? Og hvem er han Ansem vi "kverker" i KH1. Jeg har egentlig aldri forstått det Ansem The Wise, Xemnas, Ansem (KH1) og Xeahanort forholdet - explain!Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-15 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "ansem" som vi kverker i kh1 var assistenten til ansem....tror jeg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-15 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror jeg forstår det nå: Ansem the Wise har aldri hatt noen nobody/heartless O_o Xehanort nobody = Xemnas Xehanort heartless = Ansem (KH1) Og dette er en ung Xehanort? http://images3.wikia.nocookie.net/kingdomhearts/images/thumb/3/ 31/Xehanort-AnsemDesciple_CG.jpg/110px-Xehanort-AnsemDescip le_CG.jpg Som var assistent til Atw? Åja, for Atw's prosjekt skjedde lenge før BBS, eller?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-23 20:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå får dere enda en kh fan til tråden ^^...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-24 03:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Katten min heter btw Sora Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-24 10:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nice ...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0gnomely 2010-01-24 19:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible yay! enda en i klubben *ofre blod i bøtta til venstre for døren når du kommer inn....katten til soraki tar det imot*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 12345678
Soraki 2009-01-27 14:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja seriøst, jeg ble liksom fylt med pur lykke. Den var rett og slett ondskapsfull Gnome... Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2009-01-27 18:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible sry *svart humor iblant*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2009-07-23 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle sammen, signer her! Kingdom Hearts II Final Mix + til Europa! http://www.petitiononline.com/KH2FM/petition.html Det hadde vært så jævlig stilig at jeg ikke kan få sagt hvor stilig det hadde vært engang...Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Soraki 2010-01-07 11:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bare 2 dager til Birth By Sleep, i Japan Ser ut som om vi må vente til hvertfall mars/april her i Europa Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-07 11:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg MÅ ha det! japansk eller ikke!! 358/2 days fikk meg til å spille i 30 timer på 3 dager... tror jeg kommer til å bli limt fast til pspen min når bbs kommer...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-07 11:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible På japansk? Det som hadde vært dødsfett hadde vært om de hadde lagd remixer av alle håndholdte spill til PS3 og samla de i en mixJust kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-07 11:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja! hvorfor vil du ikke at jeg skal kjøpe det uansett? O_O KHFANBOY!A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-07 11:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Joda, men du vil jo ikke forstå noe som helst, helt seriøst.Just kill him with your awesome Like Comment Share 0kokiri 2010-01-07 22:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tro meg, han forstår xDjeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Soraki 2010-01-08 12:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=fcuUAwufixM Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-12 22:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvorfor er tråden til en så bra serie..helt død? -.-...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-13 07:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Få fans på siden Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-13 18:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible et minus med gr som må rettes opp -.-...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Screw it... *graverlittrundt* Ta-da!: http://www.youtube.com/watch?v=qiI_kA9XQoc Secener som det er grunnen til at jeg elsker og alle andre burde elske Kingdom Hearts. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-14 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible mhm..takk for hiragana/katakana øvelsen menmen...vi to kan jo holde liv i tråden da..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-14 07:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, tell all your friends Noe jeg aldri helt har fått klart for meg: Hvem er Xeahanort? Og hvem er han Ansem vi "kverker" i KH1. Jeg har egentlig aldri forstått det Ansem The Wise, Xemnas, Ansem (KH1) og Xeahanort forholdet - explain!Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-15 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "ansem" som vi kverker i kh1 var assistenten til ansem....tror jeg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-15 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror jeg forstår det nå: Ansem the Wise har aldri hatt noen nobody/heartless O_o Xehanort nobody = Xemnas Xehanort heartless = Ansem (KH1) Og dette er en ung Xehanort? http://images3.wikia.nocookie.net/kingdomhearts/images/thumb/3/ 31/Xehanort-AnsemDesciple_CG.jpg/110px-Xehanort-AnsemDescip le_CG.jpg Som var assistent til Atw? Åja, for Atw's prosjekt skjedde lenge før BBS, eller?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-23 20:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå får dere enda en kh fan til tråden ^^...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-24 03:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Katten min heter btw Sora Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-24 10:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nice ...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0gnomely 2010-01-24 19:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible yay! enda en i klubben *ofre blod i bøtta til venstre for døren når du kommer inn....katten til soraki tar det imot*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 12345678
gnomely 2009-01-27 18:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible sry *svart humor iblant*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2009-07-23 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle sammen, signer her! Kingdom Hearts II Final Mix + til Europa! http://www.petitiononline.com/KH2FM/petition.html Det hadde vært så jævlig stilig at jeg ikke kan få sagt hvor stilig det hadde vært engang...Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Soraki 2010-01-07 11:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bare 2 dager til Birth By Sleep, i Japan Ser ut som om vi må vente til hvertfall mars/april her i Europa Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-07 11:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg MÅ ha det! japansk eller ikke!! 358/2 days fikk meg til å spille i 30 timer på 3 dager... tror jeg kommer til å bli limt fast til pspen min når bbs kommer...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-07 11:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible På japansk? Det som hadde vært dødsfett hadde vært om de hadde lagd remixer av alle håndholdte spill til PS3 og samla de i en mixJust kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-07 11:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja! hvorfor vil du ikke at jeg skal kjøpe det uansett? O_O KHFANBOY!A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-07 11:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Joda, men du vil jo ikke forstå noe som helst, helt seriøst.Just kill him with your awesome Like Comment Share 0kokiri 2010-01-07 22:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tro meg, han forstår xDjeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Soraki 2010-01-08 12:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=fcuUAwufixM Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-12 22:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvorfor er tråden til en så bra serie..helt død? -.-...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-13 07:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Få fans på siden Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-13 18:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible et minus med gr som må rettes opp -.-...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Screw it... *graverlittrundt* Ta-da!: http://www.youtube.com/watch?v=qiI_kA9XQoc Secener som det er grunnen til at jeg elsker og alle andre burde elske Kingdom Hearts. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-14 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible mhm..takk for hiragana/katakana øvelsen menmen...vi to kan jo holde liv i tråden da..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-14 07:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, tell all your friends Noe jeg aldri helt har fått klart for meg: Hvem er Xeahanort? Og hvem er han Ansem vi "kverker" i KH1. Jeg har egentlig aldri forstått det Ansem The Wise, Xemnas, Ansem (KH1) og Xeahanort forholdet - explain!Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-15 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "ansem" som vi kverker i kh1 var assistenten til ansem....tror jeg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-15 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror jeg forstår det nå: Ansem the Wise har aldri hatt noen nobody/heartless O_o Xehanort nobody = Xemnas Xehanort heartless = Ansem (KH1) Og dette er en ung Xehanort? http://images3.wikia.nocookie.net/kingdomhearts/images/thumb/3/ 31/Xehanort-AnsemDesciple_CG.jpg/110px-Xehanort-AnsemDescip le_CG.jpg Som var assistent til Atw? Åja, for Atw's prosjekt skjedde lenge før BBS, eller?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-23 20:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå får dere enda en kh fan til tråden ^^...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-24 03:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Katten min heter btw Sora Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-24 10:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nice ...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0gnomely 2010-01-24 19:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible yay! enda en i klubben *ofre blod i bøtta til venstre for døren når du kommer inn....katten til soraki tar det imot*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 12345678
Soraki 2009-07-23 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle sammen, signer her! Kingdom Hearts II Final Mix + til Europa! http://www.petitiononline.com/KH2FM/petition.html Det hadde vært så jævlig stilig at jeg ikke kan få sagt hvor stilig det hadde vært engang...Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Soraki 2010-01-07 11:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bare 2 dager til Birth By Sleep, i Japan Ser ut som om vi må vente til hvertfall mars/april her i Europa Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-07 11:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg MÅ ha det! japansk eller ikke!! 358/2 days fikk meg til å spille i 30 timer på 3 dager... tror jeg kommer til å bli limt fast til pspen min når bbs kommer...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-07 11:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible På japansk? Det som hadde vært dødsfett hadde vært om de hadde lagd remixer av alle håndholdte spill til PS3 og samla de i en mixJust kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-07 11:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja! hvorfor vil du ikke at jeg skal kjøpe det uansett? O_O KHFANBOY!A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-07 11:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Joda, men du vil jo ikke forstå noe som helst, helt seriøst.Just kill him with your awesome Like Comment Share 0kokiri 2010-01-07 22:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tro meg, han forstår xDjeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Soraki 2010-01-08 12:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=fcuUAwufixM Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-12 22:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvorfor er tråden til en så bra serie..helt død? -.-...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-13 07:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Få fans på siden Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-13 18:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible et minus med gr som må rettes opp -.-...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Screw it... *graverlittrundt* Ta-da!: http://www.youtube.com/watch?v=qiI_kA9XQoc Secener som det er grunnen til at jeg elsker og alle andre burde elske Kingdom Hearts. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-14 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible mhm..takk for hiragana/katakana øvelsen menmen...vi to kan jo holde liv i tråden da..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-14 07:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, tell all your friends Noe jeg aldri helt har fått klart for meg: Hvem er Xeahanort? Og hvem er han Ansem vi "kverker" i KH1. Jeg har egentlig aldri forstått det Ansem The Wise, Xemnas, Ansem (KH1) og Xeahanort forholdet - explain!Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-15 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "ansem" som vi kverker i kh1 var assistenten til ansem....tror jeg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-15 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror jeg forstår det nå: Ansem the Wise har aldri hatt noen nobody/heartless O_o Xehanort nobody = Xemnas Xehanort heartless = Ansem (KH1) Og dette er en ung Xehanort? http://images3.wikia.nocookie.net/kingdomhearts/images/thumb/3/ 31/Xehanort-AnsemDesciple_CG.jpg/110px-Xehanort-AnsemDescip le_CG.jpg Som var assistent til Atw? Åja, for Atw's prosjekt skjedde lenge før BBS, eller?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-23 20:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå får dere enda en kh fan til tråden ^^...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-24 03:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Katten min heter btw Sora Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-24 10:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nice ...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0gnomely 2010-01-24 19:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible yay! enda en i klubben *ofre blod i bøtta til venstre for døren når du kommer inn....katten til soraki tar det imot*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 12345678
Soraki 2010-01-07 11:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bare 2 dager til Birth By Sleep, i Japan Ser ut som om vi må vente til hvertfall mars/april her i Europa Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-07 11:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg MÅ ha det! japansk eller ikke!! 358/2 days fikk meg til å spille i 30 timer på 3 dager... tror jeg kommer til å bli limt fast til pspen min når bbs kommer...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-07 11:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible På japansk? Det som hadde vært dødsfett hadde vært om de hadde lagd remixer av alle håndholdte spill til PS3 og samla de i en mixJust kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-07 11:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja! hvorfor vil du ikke at jeg skal kjøpe det uansett? O_O KHFANBOY!A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-07 11:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Joda, men du vil jo ikke forstå noe som helst, helt seriøst.Just kill him with your awesome Like Comment Share 0kokiri 2010-01-07 22:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tro meg, han forstår xDjeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Soraki 2010-01-08 12:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=fcuUAwufixM Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-12 22:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvorfor er tråden til en så bra serie..helt død? -.-...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-13 07:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Få fans på siden Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-13 18:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible et minus med gr som må rettes opp -.-...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Screw it... *graverlittrundt* Ta-da!: http://www.youtube.com/watch?v=qiI_kA9XQoc Secener som det er grunnen til at jeg elsker og alle andre burde elske Kingdom Hearts. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-14 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible mhm..takk for hiragana/katakana øvelsen menmen...vi to kan jo holde liv i tråden da..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-14 07:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, tell all your friends Noe jeg aldri helt har fått klart for meg: Hvem er Xeahanort? Og hvem er han Ansem vi "kverker" i KH1. Jeg har egentlig aldri forstått det Ansem The Wise, Xemnas, Ansem (KH1) og Xeahanort forholdet - explain!Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-15 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "ansem" som vi kverker i kh1 var assistenten til ansem....tror jeg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-15 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror jeg forstår det nå: Ansem the Wise har aldri hatt noen nobody/heartless O_o Xehanort nobody = Xemnas Xehanort heartless = Ansem (KH1) Og dette er en ung Xehanort? http://images3.wikia.nocookie.net/kingdomhearts/images/thumb/3/ 31/Xehanort-AnsemDesciple_CG.jpg/110px-Xehanort-AnsemDescip le_CG.jpg Som var assistent til Atw? Åja, for Atw's prosjekt skjedde lenge før BBS, eller?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-23 20:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå får dere enda en kh fan til tråden ^^...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-24 03:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Katten min heter btw Sora Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-24 10:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nice ...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0gnomely 2010-01-24 19:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible yay! enda en i klubben *ofre blod i bøtta til venstre for døren når du kommer inn....katten til soraki tar det imot*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 12345678
gnomely 2010-01-07 11:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg MÅ ha det! japansk eller ikke!! 358/2 days fikk meg til å spille i 30 timer på 3 dager... tror jeg kommer til å bli limt fast til pspen min når bbs kommer...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-07 11:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible På japansk? Det som hadde vært dødsfett hadde vært om de hadde lagd remixer av alle håndholdte spill til PS3 og samla de i en mixJust kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-07 11:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja! hvorfor vil du ikke at jeg skal kjøpe det uansett? O_O KHFANBOY!A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-07 11:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Joda, men du vil jo ikke forstå noe som helst, helt seriøst.Just kill him with your awesome Like Comment Share 0kokiri 2010-01-07 22:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tro meg, han forstår xDjeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Soraki 2010-01-08 12:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=fcuUAwufixM Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-12 22:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvorfor er tråden til en så bra serie..helt død? -.-...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-13 07:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Få fans på siden Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-13 18:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible et minus med gr som må rettes opp -.-...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Screw it... *graverlittrundt* Ta-da!: http://www.youtube.com/watch?v=qiI_kA9XQoc Secener som det er grunnen til at jeg elsker og alle andre burde elske Kingdom Hearts. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-14 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible mhm..takk for hiragana/katakana øvelsen menmen...vi to kan jo holde liv i tråden da..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-14 07:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, tell all your friends Noe jeg aldri helt har fått klart for meg: Hvem er Xeahanort? Og hvem er han Ansem vi "kverker" i KH1. Jeg har egentlig aldri forstått det Ansem The Wise, Xemnas, Ansem (KH1) og Xeahanort forholdet - explain!Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-15 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "ansem" som vi kverker i kh1 var assistenten til ansem....tror jeg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-15 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror jeg forstår det nå: Ansem the Wise har aldri hatt noen nobody/heartless O_o Xehanort nobody = Xemnas Xehanort heartless = Ansem (KH1) Og dette er en ung Xehanort? http://images3.wikia.nocookie.net/kingdomhearts/images/thumb/3/ 31/Xehanort-AnsemDesciple_CG.jpg/110px-Xehanort-AnsemDescip le_CG.jpg Som var assistent til Atw? Åja, for Atw's prosjekt skjedde lenge før BBS, eller?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-23 20:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå får dere enda en kh fan til tråden ^^...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-24 03:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Katten min heter btw Sora Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-24 10:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nice ...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0gnomely 2010-01-24 19:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible yay! enda en i klubben *ofre blod i bøtta til venstre for døren når du kommer inn....katten til soraki tar det imot*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 12345678
Soraki 2010-01-07 11:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible På japansk? Det som hadde vært dødsfett hadde vært om de hadde lagd remixer av alle håndholdte spill til PS3 og samla de i en mixJust kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-07 11:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja! hvorfor vil du ikke at jeg skal kjøpe det uansett? O_O KHFANBOY!A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-07 11:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Joda, men du vil jo ikke forstå noe som helst, helt seriøst.Just kill him with your awesome Like Comment Share 0kokiri 2010-01-07 22:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tro meg, han forstår xDjeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Soraki 2010-01-08 12:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=fcuUAwufixM Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-12 22:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvorfor er tråden til en så bra serie..helt død? -.-...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-13 07:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Få fans på siden Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-13 18:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible et minus med gr som må rettes opp -.-...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Screw it... *graverlittrundt* Ta-da!: http://www.youtube.com/watch?v=qiI_kA9XQoc Secener som det er grunnen til at jeg elsker og alle andre burde elske Kingdom Hearts. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-14 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible mhm..takk for hiragana/katakana øvelsen menmen...vi to kan jo holde liv i tråden da..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-14 07:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, tell all your friends Noe jeg aldri helt har fått klart for meg: Hvem er Xeahanort? Og hvem er han Ansem vi "kverker" i KH1. Jeg har egentlig aldri forstått det Ansem The Wise, Xemnas, Ansem (KH1) og Xeahanort forholdet - explain!Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-15 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "ansem" som vi kverker i kh1 var assistenten til ansem....tror jeg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-15 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror jeg forstår det nå: Ansem the Wise har aldri hatt noen nobody/heartless O_o Xehanort nobody = Xemnas Xehanort heartless = Ansem (KH1) Og dette er en ung Xehanort? http://images3.wikia.nocookie.net/kingdomhearts/images/thumb/3/ 31/Xehanort-AnsemDesciple_CG.jpg/110px-Xehanort-AnsemDescip le_CG.jpg Som var assistent til Atw? Åja, for Atw's prosjekt skjedde lenge før BBS, eller?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-23 20:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå får dere enda en kh fan til tråden ^^...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-24 03:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Katten min heter btw Sora Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-24 10:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nice ...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0gnomely 2010-01-24 19:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible yay! enda en i klubben *ofre blod i bøtta til venstre for døren når du kommer inn....katten til soraki tar det imot*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 12345678
gnomely 2010-01-07 11:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja! hvorfor vil du ikke at jeg skal kjøpe det uansett? O_O KHFANBOY!A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-07 11:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Joda, men du vil jo ikke forstå noe som helst, helt seriøst.Just kill him with your awesome Like Comment Share 0kokiri 2010-01-07 22:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tro meg, han forstår xDjeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Soraki 2010-01-08 12:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=fcuUAwufixM Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-12 22:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvorfor er tråden til en så bra serie..helt død? -.-...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-13 07:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Få fans på siden Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-13 18:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible et minus med gr som må rettes opp -.-...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Screw it... *graverlittrundt* Ta-da!: http://www.youtube.com/watch?v=qiI_kA9XQoc Secener som det er grunnen til at jeg elsker og alle andre burde elske Kingdom Hearts. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-14 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible mhm..takk for hiragana/katakana øvelsen menmen...vi to kan jo holde liv i tråden da..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-14 07:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, tell all your friends Noe jeg aldri helt har fått klart for meg: Hvem er Xeahanort? Og hvem er han Ansem vi "kverker" i KH1. Jeg har egentlig aldri forstått det Ansem The Wise, Xemnas, Ansem (KH1) og Xeahanort forholdet - explain!Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-15 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "ansem" som vi kverker i kh1 var assistenten til ansem....tror jeg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-15 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror jeg forstår det nå: Ansem the Wise har aldri hatt noen nobody/heartless O_o Xehanort nobody = Xemnas Xehanort heartless = Ansem (KH1) Og dette er en ung Xehanort? http://images3.wikia.nocookie.net/kingdomhearts/images/thumb/3/ 31/Xehanort-AnsemDesciple_CG.jpg/110px-Xehanort-AnsemDescip le_CG.jpg Som var assistent til Atw? Åja, for Atw's prosjekt skjedde lenge før BBS, eller?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-23 20:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå får dere enda en kh fan til tråden ^^...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-24 03:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Katten min heter btw Sora Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-24 10:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nice ...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0gnomely 2010-01-24 19:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible yay! enda en i klubben *ofre blod i bøtta til venstre for døren når du kommer inn....katten til soraki tar det imot*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 12345678
Soraki 2010-01-07 11:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Joda, men du vil jo ikke forstå noe som helst, helt seriøst.Just kill him with your awesome Like Comment Share 0kokiri 2010-01-07 22:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tro meg, han forstår xDjeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Soraki 2010-01-08 12:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=fcuUAwufixM Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-12 22:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvorfor er tråden til en så bra serie..helt død? -.-...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-13 07:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Få fans på siden Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-13 18:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible et minus med gr som må rettes opp -.-...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Screw it... *graverlittrundt* Ta-da!: http://www.youtube.com/watch?v=qiI_kA9XQoc Secener som det er grunnen til at jeg elsker og alle andre burde elske Kingdom Hearts. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-14 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible mhm..takk for hiragana/katakana øvelsen menmen...vi to kan jo holde liv i tråden da..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-14 07:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, tell all your friends Noe jeg aldri helt har fått klart for meg: Hvem er Xeahanort? Og hvem er han Ansem vi "kverker" i KH1. Jeg har egentlig aldri forstått det Ansem The Wise, Xemnas, Ansem (KH1) og Xeahanort forholdet - explain!Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-15 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "ansem" som vi kverker i kh1 var assistenten til ansem....tror jeg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-15 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror jeg forstår det nå: Ansem the Wise har aldri hatt noen nobody/heartless O_o Xehanort nobody = Xemnas Xehanort heartless = Ansem (KH1) Og dette er en ung Xehanort? http://images3.wikia.nocookie.net/kingdomhearts/images/thumb/3/ 31/Xehanort-AnsemDesciple_CG.jpg/110px-Xehanort-AnsemDescip le_CG.jpg Som var assistent til Atw? Åja, for Atw's prosjekt skjedde lenge før BBS, eller?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-23 20:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå får dere enda en kh fan til tråden ^^...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-24 03:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Katten min heter btw Sora Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-24 10:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nice ...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0gnomely 2010-01-24 19:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible yay! enda en i klubben *ofre blod i bøtta til venstre for døren når du kommer inn....katten til soraki tar det imot*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 12345678
kokiri 2010-01-07 22:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tro meg, han forstår xDjeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Soraki 2010-01-08 12:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=fcuUAwufixM Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-12 22:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvorfor er tråden til en så bra serie..helt død? -.-...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-13 07:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Få fans på siden Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-13 18:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible et minus med gr som må rettes opp -.-...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Screw it... *graverlittrundt* Ta-da!: http://www.youtube.com/watch?v=qiI_kA9XQoc Secener som det er grunnen til at jeg elsker og alle andre burde elske Kingdom Hearts. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-14 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible mhm..takk for hiragana/katakana øvelsen menmen...vi to kan jo holde liv i tråden da..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-14 07:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, tell all your friends Noe jeg aldri helt har fått klart for meg: Hvem er Xeahanort? Og hvem er han Ansem vi "kverker" i KH1. Jeg har egentlig aldri forstått det Ansem The Wise, Xemnas, Ansem (KH1) og Xeahanort forholdet - explain!Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-15 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "ansem" som vi kverker i kh1 var assistenten til ansem....tror jeg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-15 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror jeg forstår det nå: Ansem the Wise har aldri hatt noen nobody/heartless O_o Xehanort nobody = Xemnas Xehanort heartless = Ansem (KH1) Og dette er en ung Xehanort? http://images3.wikia.nocookie.net/kingdomhearts/images/thumb/3/ 31/Xehanort-AnsemDesciple_CG.jpg/110px-Xehanort-AnsemDescip le_CG.jpg Som var assistent til Atw? Åja, for Atw's prosjekt skjedde lenge før BBS, eller?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-23 20:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå får dere enda en kh fan til tråden ^^...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-24 03:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Katten min heter btw Sora Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-24 10:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nice ...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0gnomely 2010-01-24 19:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible yay! enda en i klubben *ofre blod i bøtta til venstre for døren når du kommer inn....katten til soraki tar det imot*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 12345678
Soraki 2010-01-08 12:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=fcuUAwufixM Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-12 22:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvorfor er tråden til en så bra serie..helt død? -.-...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-13 07:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Få fans på siden Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-13 18:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible et minus med gr som må rettes opp -.-...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Screw it... *graverlittrundt* Ta-da!: http://www.youtube.com/watch?v=qiI_kA9XQoc Secener som det er grunnen til at jeg elsker og alle andre burde elske Kingdom Hearts. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-14 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible mhm..takk for hiragana/katakana øvelsen menmen...vi to kan jo holde liv i tråden da..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-14 07:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, tell all your friends Noe jeg aldri helt har fått klart for meg: Hvem er Xeahanort? Og hvem er han Ansem vi "kverker" i KH1. Jeg har egentlig aldri forstått det Ansem The Wise, Xemnas, Ansem (KH1) og Xeahanort forholdet - explain!Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-15 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "ansem" som vi kverker i kh1 var assistenten til ansem....tror jeg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-15 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror jeg forstår det nå: Ansem the Wise har aldri hatt noen nobody/heartless O_o Xehanort nobody = Xemnas Xehanort heartless = Ansem (KH1) Og dette er en ung Xehanort? http://images3.wikia.nocookie.net/kingdomhearts/images/thumb/3/ 31/Xehanort-AnsemDesciple_CG.jpg/110px-Xehanort-AnsemDescip le_CG.jpg Som var assistent til Atw? Åja, for Atw's prosjekt skjedde lenge før BBS, eller?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-23 20:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå får dere enda en kh fan til tråden ^^...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-24 03:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Katten min heter btw Sora Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-24 10:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nice ...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0gnomely 2010-01-24 19:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible yay! enda en i klubben *ofre blod i bøtta til venstre for døren når du kommer inn....katten til soraki tar det imot*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 12345678
gnomely 2010-01-12 22:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvorfor er tråden til en så bra serie..helt død? -.-...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-13 07:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Få fans på siden Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-13 18:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible et minus med gr som må rettes opp -.-...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Screw it... *graverlittrundt* Ta-da!: http://www.youtube.com/watch?v=qiI_kA9XQoc Secener som det er grunnen til at jeg elsker og alle andre burde elske Kingdom Hearts. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-14 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible mhm..takk for hiragana/katakana øvelsen menmen...vi to kan jo holde liv i tråden da..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-14 07:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, tell all your friends Noe jeg aldri helt har fått klart for meg: Hvem er Xeahanort? Og hvem er han Ansem vi "kverker" i KH1. Jeg har egentlig aldri forstått det Ansem The Wise, Xemnas, Ansem (KH1) og Xeahanort forholdet - explain!Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-15 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "ansem" som vi kverker i kh1 var assistenten til ansem....tror jeg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-15 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror jeg forstår det nå: Ansem the Wise har aldri hatt noen nobody/heartless O_o Xehanort nobody = Xemnas Xehanort heartless = Ansem (KH1) Og dette er en ung Xehanort? http://images3.wikia.nocookie.net/kingdomhearts/images/thumb/3/ 31/Xehanort-AnsemDesciple_CG.jpg/110px-Xehanort-AnsemDescip le_CG.jpg Som var assistent til Atw? Åja, for Atw's prosjekt skjedde lenge før BBS, eller?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-23 20:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå får dere enda en kh fan til tråden ^^...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-24 03:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Katten min heter btw Sora Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-24 10:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nice ...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0gnomely 2010-01-24 19:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible yay! enda en i klubben *ofre blod i bøtta til venstre for døren når du kommer inn....katten til soraki tar det imot*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 12345678
Soraki 2010-01-13 07:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Få fans på siden Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-13 18:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible et minus med gr som må rettes opp -.-...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Screw it... *graverlittrundt* Ta-da!: http://www.youtube.com/watch?v=qiI_kA9XQoc Secener som det er grunnen til at jeg elsker og alle andre burde elske Kingdom Hearts. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-14 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible mhm..takk for hiragana/katakana øvelsen menmen...vi to kan jo holde liv i tråden da..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-14 07:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, tell all your friends Noe jeg aldri helt har fått klart for meg: Hvem er Xeahanort? Og hvem er han Ansem vi "kverker" i KH1. Jeg har egentlig aldri forstått det Ansem The Wise, Xemnas, Ansem (KH1) og Xeahanort forholdet - explain!Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-15 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "ansem" som vi kverker i kh1 var assistenten til ansem....tror jeg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-15 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror jeg forstår det nå: Ansem the Wise har aldri hatt noen nobody/heartless O_o Xehanort nobody = Xemnas Xehanort heartless = Ansem (KH1) Og dette er en ung Xehanort? http://images3.wikia.nocookie.net/kingdomhearts/images/thumb/3/ 31/Xehanort-AnsemDesciple_CG.jpg/110px-Xehanort-AnsemDescip le_CG.jpg Som var assistent til Atw? Åja, for Atw's prosjekt skjedde lenge før BBS, eller?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-23 20:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå får dere enda en kh fan til tråden ^^...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-24 03:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Katten min heter btw Sora Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-24 10:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nice ...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0gnomely 2010-01-24 19:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible yay! enda en i klubben *ofre blod i bøtta til venstre for døren når du kommer inn....katten til soraki tar det imot*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 12345678
gnomely 2010-01-13 18:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible et minus med gr som må rettes opp -.-...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Screw it... *graverlittrundt* Ta-da!: http://www.youtube.com/watch?v=qiI_kA9XQoc Secener som det er grunnen til at jeg elsker og alle andre burde elske Kingdom Hearts. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-14 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible mhm..takk for hiragana/katakana øvelsen menmen...vi to kan jo holde liv i tråden da..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-14 07:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, tell all your friends Noe jeg aldri helt har fått klart for meg: Hvem er Xeahanort? Og hvem er han Ansem vi "kverker" i KH1. Jeg har egentlig aldri forstått det Ansem The Wise, Xemnas, Ansem (KH1) og Xeahanort forholdet - explain!Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-15 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "ansem" som vi kverker i kh1 var assistenten til ansem....tror jeg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-15 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror jeg forstår det nå: Ansem the Wise har aldri hatt noen nobody/heartless O_o Xehanort nobody = Xemnas Xehanort heartless = Ansem (KH1) Og dette er en ung Xehanort? http://images3.wikia.nocookie.net/kingdomhearts/images/thumb/3/ 31/Xehanort-AnsemDesciple_CG.jpg/110px-Xehanort-AnsemDescip le_CG.jpg Som var assistent til Atw? Åja, for Atw's prosjekt skjedde lenge før BBS, eller?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-23 20:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå får dere enda en kh fan til tråden ^^...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-24 03:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Katten min heter btw Sora Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-24 10:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nice ...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0gnomely 2010-01-24 19:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible yay! enda en i klubben *ofre blod i bøtta til venstre for døren når du kommer inn....katten til soraki tar det imot*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 12345678
Soraki 2010-01-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Screw it... *graverlittrundt* Ta-da!: http://www.youtube.com/watch?v=qiI_kA9XQoc Secener som det er grunnen til at jeg elsker og alle andre burde elske Kingdom Hearts. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-14 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible mhm..takk for hiragana/katakana øvelsen menmen...vi to kan jo holde liv i tråden da..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-14 07:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, tell all your friends Noe jeg aldri helt har fått klart for meg: Hvem er Xeahanort? Og hvem er han Ansem vi "kverker" i KH1. Jeg har egentlig aldri forstått det Ansem The Wise, Xemnas, Ansem (KH1) og Xeahanort forholdet - explain!Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-15 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "ansem" som vi kverker i kh1 var assistenten til ansem....tror jeg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-15 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror jeg forstår det nå: Ansem the Wise har aldri hatt noen nobody/heartless O_o Xehanort nobody = Xemnas Xehanort heartless = Ansem (KH1) Og dette er en ung Xehanort? http://images3.wikia.nocookie.net/kingdomhearts/images/thumb/3/ 31/Xehanort-AnsemDesciple_CG.jpg/110px-Xehanort-AnsemDescip le_CG.jpg Som var assistent til Atw? Åja, for Atw's prosjekt skjedde lenge før BBS, eller?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-23 20:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå får dere enda en kh fan til tråden ^^...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-24 03:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Katten min heter btw Sora Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-24 10:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nice ...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0gnomely 2010-01-24 19:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible yay! enda en i klubben *ofre blod i bøtta til venstre for døren når du kommer inn....katten til soraki tar det imot*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 12345678
gnomely 2010-01-14 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible mhm..takk for hiragana/katakana øvelsen menmen...vi to kan jo holde liv i tråden da..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-14 07:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, tell all your friends Noe jeg aldri helt har fått klart for meg: Hvem er Xeahanort? Og hvem er han Ansem vi "kverker" i KH1. Jeg har egentlig aldri forstått det Ansem The Wise, Xemnas, Ansem (KH1) og Xeahanort forholdet - explain!Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-15 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "ansem" som vi kverker i kh1 var assistenten til ansem....tror jeg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-15 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror jeg forstår det nå: Ansem the Wise har aldri hatt noen nobody/heartless O_o Xehanort nobody = Xemnas Xehanort heartless = Ansem (KH1) Og dette er en ung Xehanort? http://images3.wikia.nocookie.net/kingdomhearts/images/thumb/3/ 31/Xehanort-AnsemDesciple_CG.jpg/110px-Xehanort-AnsemDescip le_CG.jpg Som var assistent til Atw? Åja, for Atw's prosjekt skjedde lenge før BBS, eller?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-23 20:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå får dere enda en kh fan til tråden ^^...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-24 03:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Katten min heter btw Sora Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-24 10:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nice ...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0gnomely 2010-01-24 19:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible yay! enda en i klubben *ofre blod i bøtta til venstre for døren når du kommer inn....katten til soraki tar det imot*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 12345678
Soraki 2010-01-14 07:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jepp, tell all your friends Noe jeg aldri helt har fått klart for meg: Hvem er Xeahanort? Og hvem er han Ansem vi "kverker" i KH1. Jeg har egentlig aldri forstått det Ansem The Wise, Xemnas, Ansem (KH1) og Xeahanort forholdet - explain!Just kill him with your awesome Like Comment Share 0gnomely 2010-01-15 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "ansem" som vi kverker i kh1 var assistenten til ansem....tror jeg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-15 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror jeg forstår det nå: Ansem the Wise har aldri hatt noen nobody/heartless O_o Xehanort nobody = Xemnas Xehanort heartless = Ansem (KH1) Og dette er en ung Xehanort? http://images3.wikia.nocookie.net/kingdomhearts/images/thumb/3/ 31/Xehanort-AnsemDesciple_CG.jpg/110px-Xehanort-AnsemDescip le_CG.jpg Som var assistent til Atw? Åja, for Atw's prosjekt skjedde lenge før BBS, eller?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-23 20:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå får dere enda en kh fan til tråden ^^...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-24 03:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Katten min heter btw Sora Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-24 10:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nice ...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0gnomely 2010-01-24 19:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible yay! enda en i klubben *ofre blod i bøtta til venstre for døren når du kommer inn....katten til soraki tar det imot*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 12345678
gnomely 2010-01-15 00:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible "ansem" som vi kverker i kh1 var assistenten til ansem....tror jeg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-15 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror jeg forstår det nå: Ansem the Wise har aldri hatt noen nobody/heartless O_o Xehanort nobody = Xemnas Xehanort heartless = Ansem (KH1) Og dette er en ung Xehanort? http://images3.wikia.nocookie.net/kingdomhearts/images/thumb/3/ 31/Xehanort-AnsemDesciple_CG.jpg/110px-Xehanort-AnsemDescip le_CG.jpg Som var assistent til Atw? Åja, for Atw's prosjekt skjedde lenge før BBS, eller?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-23 20:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå får dere enda en kh fan til tråden ^^...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-24 03:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Katten min heter btw Sora Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-24 10:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nice ...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0gnomely 2010-01-24 19:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible yay! enda en i klubben *ofre blod i bøtta til venstre for døren når du kommer inn....katten til soraki tar det imot*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 12345678
Soraki 2010-01-15 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror jeg forstår det nå: Ansem the Wise har aldri hatt noen nobody/heartless O_o Xehanort nobody = Xemnas Xehanort heartless = Ansem (KH1) Og dette er en ung Xehanort? http://images3.wikia.nocookie.net/kingdomhearts/images/thumb/3/ 31/Xehanort-AnsemDesciple_CG.jpg/110px-Xehanort-AnsemDescip le_CG.jpg Som var assistent til Atw? Åja, for Atw's prosjekt skjedde lenge før BBS, eller?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-23 20:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå får dere enda en kh fan til tråden ^^...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-24 03:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Katten min heter btw Sora Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-24 10:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nice ...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0gnomely 2010-01-24 19:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible yay! enda en i klubben *ofre blod i bøtta til venstre for døren når du kommer inn....katten til soraki tar det imot*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 12345678
Hitomaro 2010-01-23 20:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå får dere enda en kh fan til tråden ^^...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-24 03:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Katten min heter btw Sora Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-24 10:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nice ...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0gnomely 2010-01-24 19:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible yay! enda en i klubben *ofre blod i bøtta til venstre for døren når du kommer inn....katten til soraki tar det imot*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 12345678
Soraki 2010-01-24 03:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Katten min heter btw Sora Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Hitomaro 2010-01-24 10:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nice ...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0gnomely 2010-01-24 19:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible yay! enda en i klubben *ofre blod i bøtta til venstre for døren når du kommer inn....katten til soraki tar det imot*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 12345678
Hitomaro 2010-01-24 10:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nice ...But our princess is in another castle! Like Comment Share 0gnomely 2010-01-24 19:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible yay! enda en i klubben *ofre blod i bøtta til venstre for døren når du kommer inn....katten til soraki tar det imot*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 12345678
gnomely 2010-01-24 19:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible yay! enda en i klubben *ofre blod i bøtta til venstre for døren når du kommer inn....katten til soraki tar det imot*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 12345678