Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Kingdom Hearts ~ Offisiell tråd ~

Crazy Kraken
Crazy Kraken
Siterer Glorfindel:
Jeg skal i hvert fall det.

Uten at jeg vet særlig mye om serien, så ser det veldig bra ut!

"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Taktikkeren
Taktikkeren
Må nesten det, får aldri spilt det "i hjel".

Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Glorfindel
Moderator
Glorfindel
Blæ, godt over 1 måned siden KH ble lansert. Merker jeg savner det litt allerede, men etter platinum er det relativt skrapet for ting å gjøre. Håper på en story-DLC ganske snart.

"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Taktikkeren
Taktikkeren
Siterer Glorfindel:
Blæ, godt over 1 måned siden KH ble lansert. Merker jeg savner det litt allerede, men etter platinum er det relativt skrapet for ting å gjøre. Håper på en story-DLC ganske snart.

Har igjen litt før platinum sjæl. Sjarmen med spillene for min del er første gangen man kommer til de ulike verdene. Good vibes all over!

Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Glorfindel
Moderator
Glorfindel
Siterer Taktikkeren:
Sjarmen med spillene for min del er første gangen man kommer til de ulike verdene. Good vibes all over!

True that.
Hvilken verden falt mest i smak hos deg?

"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!