Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Kingdom Hearts ~ Offisiell tråd ~

Siterer Glorfindel:
Jeg skal i hvert fall det.

Uten at jeg vet særlig mye om serien, så ser det veldig bra ut!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Må nesten det, får aldri spilt det "i hjel".
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Blæ, godt over 1 måned siden KH ble lansert. Merker jeg savner det litt allerede, men etter platinum er det relativt skrapet for ting å gjøre. Håper på en story-DLC ganske snart.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Blæ, godt over 1 måned siden KH ble lansert. Merker jeg savner det litt allerede, men etter platinum er det relativt skrapet for ting å gjøre. Håper på en story-DLC ganske snart.

Har igjen litt før platinum sjæl. Sjarmen med spillene for min del er første gangen man kommer til de ulike verdene. Good vibes all over!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Siterer Taktikkeren:
Sjarmen med spillene for min del er første gangen man kommer til de ulike verdene. Good vibes all over!

True that.
Hvilken verden falt mest i smak hos deg?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!