DanskSvenskaSuomiEnglishDeutschItalianoPortuguêsFrançaisNederlands中文版IndonesiaPolski日本語한국어ČeskoΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
TK Quill 2018-07-05 10:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Og der var det gjort. Cursed and defiled chalice kan gå å dø i skogen. Slet mer der enn i den siste, som forøvrig var merkverdig kort. Uansett, ferdig med chalice rælet, så kan jeg late som de ikke eksisterer i fremtidige gjennomspillinger Så ja, 100% på Bloodborne + DLC. Kommer definitivt til å spille mer da, for det er virkelig et prima spill. Håper det er sannhet i ryktene om en oppfølger. Også kan man jo krysse fingrene for at de bruker eventuell ekstra tid på noe bedre enn chaloce dungeons neste gang. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer TK Quill:Micolash Han er teknisk sett en av de enkleste bossene i spillet. Men på tross av simple mekanikker er han en av favorittbossene mine. Hele den klaustrofobiske stemningen med å jage en sinnssyk skrulling gjennom trange korridorer, er så ufyselig deilig. Stemmeskuespillet og sitatene til karakteren er majestetisk (he-heyy) og bakgrunnsmusikken er helt i verdensklasse. Do you hear our prayers ass."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789101112
GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer TK Quill:Micolash Han er teknisk sett en av de enkleste bossene i spillet. Men på tross av simple mekanikker er han en av favorittbossene mine. Hele den klaustrofobiske stemningen med å jage en sinnssyk skrulling gjennom trange korridorer, er så ufyselig deilig. Stemmeskuespillet og sitatene til karakteren er majestetisk (he-heyy) og bakgrunnsmusikken er helt i verdensklasse. Do you hear our prayers ass."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789101112
For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123456789101112