Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Batman: Arkham Knight ~ Offisiell tråd ~

Batman: Arkham Knight er det tredje og siste spillet i Rocksteady sin trilogi om den maskerte helten. Spillet kommer 23. Juni på PS4, Xbox One og PC.

Handlingen er satt et år etter hendelsen i Arkham City. Denne gangen er det Scarecrow som er hovedskurken og han får hjelp av alle de andre kjente skurkene til å drepe Batman. I tillegg til Arkham Knight som ikke er fra tegneserien, men som Rocksteady har skapt selv. I hvert spill er både kartet større og det er flere karakterer. Arkham Knight er ikke et unntak og spillet skal visstnok være fem ganger større en Arkham City. De nye karakterene er Oracle, Nightwing og Robin for å ta noen eksempler.

Det nye med gameplayet er at du nå kan kjøre Batmobilen noe du ikke kunne i tidligere spill. Perfekt når spille skal være så stort som det er. Jeg er ikke helt sikker, men mye av disse ideene er nok fra fansen som betyr at utviklerne faktisk har hørt på hva vi har sagt.

Med andre ord:
Det er bare å glede seg
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Flott tråd!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Marked as #official.

Har tenkt lite over at dette spillet faktisk lanseres om ganske kort tid. Usikker på om jeg kjøper det på lansering, siden jeg ikke har spilt forgjengerne (heheheee *løper og gjemmer seg), men skal nok holde et våkent øye med det uansett.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Marked as #official.

Har tenkt lite over at dette spillet faktisk lanseres om ganske kort tid. Usikker på om jeg kjøper det på lansering, siden jeg ikke har spilt forgjengerne (heheheee *løper og gjemmer seg), men skal nok holde et våkent øye med det uansett.

Perfekt. Du får helt sikkert de to forrige til en fin pris. Du burde kjøpe alle tre. Da får du alt av Batman greatness på en gang.

Siterer remote:
Flott tråd!

Takk!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Du burde kjøpe alle tre. Da får du alt av Batman greatness på en gang.

Jepp. Det står på "vurderer sterkt" lista
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jepp. Det står på "vurderer sterkt" lista

Batman>LotR, imo
  • 0
Siterer SirGalahad:
Batman>LotR, imo

Moro for deg da.
Siterer Glorfindel:
Moro for deg da.

Du kan bedre, kom igjen.
  • 0
Batman > Lotr, Hobbiten, Tolkien
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Batman > Lotr, Hobbiten, Tolkien

Bare minner om at dette er en tråd for spillet Arkham Knight og ikke en "Lotr vs. Batman" poll.
  • 0
Elsker spillet så langt. Det eneste jeg ikke liker med det er at Batmobilen er altfor essensiell til tider. Var gøy i starten, men blir litt lei når den må brukes så mye.

Ellers anbefaler jeg det. Men nå har jo jeg alltid vært fan av Batman så....
  • 0
Siterer SirGalahad:
Batman>LotR, imo

For en sammenligning..?

Men faen, fuck dette spillet. Latterlig at vi må løse all Riddler driten for å få "den sanne slutten".

Dette spillet trenger desperat ordentlige bosskamper.. Kampene mot Jason og Deathstroke var helt latterlige.. Gjemsel med tanks liksom for så en cutscene..? Jeg ville ha en 1v1 mot Deathstroke ala kampen i Origins.. Utrolig skuffende. En 6/10 for min del. Den svakeste i trilogien (fuck Origins). En uverdig slutt for vår kjære ridder.

Ranking:

1. Arkham Asylum
2. Akrham City
3. Arkham Knight.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Siterer SirGalahad:Batman>LotR, imo

For en sammenligning..?

Tåpelig av meg. Var bare for å plage Glorfindel siden han er så stor Lotr-fan, og har spilt Shadow of Mordor og digget det, men ikke Batman-spillene. Noe han bør. Haha.

Satt akkurat Arkham City på nå. Første gang jeg spiller det. Har spilt Arkham Asylum og City, og halve Origins, og har digget dem alle. Så dette skal bli gøy!
  • 0
Kjøpte det på Elkjøp Kaupanger til 99 kr for litt siden. Har ikke spilt det enda. Må bli en dag i nær fremtid. Ser bra ut hvertfall.
Rainbow Mushroom
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!