Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilken konsoll liker du best?


Er storfornøyd med Xbox 360'en min, og det har jeg vært helt siden jeg kjøpte Oblivion. Skjønner ikke hvorfor folk klager så voldsomt på bråket fra Xbox'en. Greit, den bråker litt, men det legger du ikke merke til med mindre du forsøker. Dette plager aldri meg, ettersom volumet på TV'en overdøver støyen fra 360'en.

Hadde en Wii, men den solgte jeg i høst ettersom den bare sto og samlet støv. Var ikke nok spill på horisonten til å overbevise meg om å beholde den. Jada, jeg vet om Galaxy, Brawl og Kart, men Mario begynner å bli litt oppbrukt syns jeg. Twilight Princess var også enormt oppskrytt.

PS3 kjøper skaffer jeg meg den dagen en komplett remake av FFVII havner i hyllene.

Av de gamle konsollene har jeg svært mange gode minner fra NES, N64 og den gode gamle Xbox'en. Har også vært gode perioder med PS1 og PS2 når de bestemte seg for å samarbeide.

Når det kommer til bærbare konsoller så er jeg en Nintendo-fanboy.
  • 0
360 selvfølgelig.

Likte også SNES når den var hot!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
360 selvfølgelig.

Likte også SNES når den var hot!

Enig!
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Xbox 360 på meg og! Beste kontroller og hitill beste spill. Og får de spillene jeg gleder meg til. Eneste ekslusive spillet fra ps3 jeg kunne tenkt meg, hadde nok vært mgs4.
jeg liker sjøpølsa
  • 0
yndlingen min for tiden er pspen. så mange bra spill som har kommet/kommer
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
PlayStation 3 er best...
  • 0
360 er bare best Har fått sånn støgg red ring of death 100 ganger, men da er det bare å skru av å på så er den helt fin Likte også gode gamle gameboy, helt kongelig når man er på reise!!!
So long suckersssssss.........
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Denne generasjonen er det Wii! Men jeg synes at Nintendo 64 er best! Så mange klassikere, og to av verdens beste spill...
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
PS3 uten å blunke. 360 er ett godt andrevalg though
  • 0
Xbox 360.
Flere spill i min smak, og bedre online.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Akkurat nå spiller jegl ike mye på Xbox 360 som på Wii'en og det går i Burnout Paradise på 360 og Mario Kart på Wii
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hadde 360en fungert skikkelig skulle den fått førsteplass, men iogmed at den slår seg vrang omtrent hver tredje gang den slåes på så sier jeg SNES. Har ikke noe å utsette på ps2 heller.
Selger The Simsons sesong 1-10, Sopranos 1-5, Rome 1-2, Futurama 1-4, Prison Break 1-2 og Seinfeld 1-3 ALT ER UBRUKT OG I PLASTIKK Ta kontakt.
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Xbox 360 er min favoritt, kanskje fordi jeg ikke har noen annen konsoll, bare en eldgammel pc...
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Har PS3 og 360, og liker nokk best PS3 fordi jeg har hatt alle PS konsollene og den har flest spillserier som jeg er glad i.
Drækk me måte, fæst me måte. Kem i faen e måte?!
  • 0
Nå har jeg hatt Ps3 i en måned, og det er den jeg liker best. Har ingen andre kandidater selv, men jeg har prøvd både 360 og Wii.
  • 0
Det står mellom Wii og PS3, de gir meg to forskjellige opplevelser så de fungerer godt i lag, Xbox 360'en min støver for tiden bare ned, jeg er rett og slett gått lei av den selv om den har gitt meg mange fine stunder den også, men etter Halo 3 var det rett og slett ingenting som drog meg tilbake, og nå har PS3 tatt den plassen for min del, og jeg må si at spillåret ser mye lysere ut for PS3 enn for 360'en.

Men jeg har nå alle konsoller som er så jeg har nå muligheten til å dra de frem dersom det skulle komme noe som interesserer meg, det neste på Xbox 360 er Banjo for min del.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
360 tåler lite......et spill stod på for litt siden og en i huset skulle støvsuge under... tålte ikke å bli rikket på, før spillet inni ble helt ødelagt
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer gnomely:
360 tåler lite......et spill stod på for litt siden og en i huset skulle støvsuge under... tålte ikke å bli rikket på, før spillet inni ble helt ødelagt


DET ER DA IKKE RART DA! Mutter'n hadde xboxen Helt opp ned..
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
ER DU BLIND!!!
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Dette er en helt syk fan boy tråd!!
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Ja, og alle tror at PS3 ,360 og Wii er de eneste konsollene som er bra.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Syns Xbox 360 er best!!
Grunnen til det er at det er et større spillbibliotek(for øyeblikket) til maskinen og at den har veldig mye bedre online del enn på andre spillkonsoller.
Jeg har fått red ring of death et par ganger og måtte levere den inn, men siden du får en ny en er ikke dette et veldig stort problem. Senere kommer ikke xboxene til å ha det problemet, fordi de har for lengst begynnt og prøve å stoppe dette problemet. Tror dette har noe med nye prossessorer å gjøre...
Microsoft er ikke serlig miljøvennlig da
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Siterer XXassassinXX:
Dette er en helt syk fan boy tråd!!
alle har vel en liten fanboy inni seg? ......nintendo fanboy....ff fanboy...

liker veldig godt wii pga: NINTENDO!!! nei da.. pga de spillene som er på wii liker jeg best..rett og slett.. designet på maskinen, er helt stille, virtual console ftw!

twilight princess, super mario galaxy, metroid prime 3 <3
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer XXassassinXX:
Dette er en helt syk fan boy tråd!!


Alt kommer jo hva du selv liker best. Spill, selve konsoll og hva venner dine har...

Jeg selv synes PS3 er bedre, selve konsollen. Den føles så mye "bedre", x360 kom litt tidligere ut på marked enn x360, men alikavæll. X360 til nå har bedre spill synes, valget større, men igjen fordi de har fordelen av å være først på markedet. Jeg har hatt både x360 og ps3 så jeg vet hva jeg snakker om, wii utelukker jeg i samtalen av hvilken konsoll som er best siden den er en helt annet type konsoll rent grafikk, gameplay messig osv. x360 er genialt bra på online, men jeg synes det å registrere seg var så mye kluss med penger osv, ps3 sin online del er gratis å registrere seg, men det på store koster seff penger det og, men du trenger ikke å oppgi credit nr ditt...
Fotball om dagen er godt for magen :)
  • 0
Siterer Manfrozen:
Jeg har fått red ring of death et par ganger og måtte levere den inn, men siden du får en ny en er ikke dette et veldig stort problem.


Problemet med dette er at dette skjer ikke like så kjapt som det tar å lese det du skriver der. Det kan ta opp til 3-4 uker fra maskinen klikker og du ringer tech support og til du har en fungerende konsoll igjen, noe som er ekstremt bittert dersom dette skulle da for eksempel skje rett før GTA IV lanseringen.

Så jo, jeg ser på det som et stort problem.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!