Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilke 3ds spill skal jeg kjøpe?(Eshop)

Hei

Har 1000kr tilgode på eshop og har lyst til å skaffe meg et(eller fler) nye spill! Har sett på disse:

Super mario 3D land
Harvest moon the lost valley
Paper mario sticker star
Super mario bros 2
Etrian odyssey IV - legends of the titan
Etrian odyssey millennium girl

Men klarer ikke helt bestemme meg noen som anbefaler noen av disse? Eller anbefaler noen andre?

(Har allerede: fantasy life, lord of Magna, monster huntrt4, resident evil revelations, animal crossing, kirby triple deluxe, zelda link between worlds,fire emblem awakening, virtues last reward, super smash, pokemon X og alpha sapphire, Rune factory4, harvest moon new beginning & two towns, mariokart, marioparty, nintendogs, bravely default)
  • 0
Har dessverre ikke noe erfaring med spillene du har sett på, så jeg kan nok ikke anbefale noen av dem. Riktignok var det en god samling 3DS-spill du hadde, så jeg får vri om og spørre deg i stedet:

Er ikke så lenge siden jeg kjøpte meg en 3DS selv med Pokémon Omega Ruby og Monster Hunter 4 - sistnevnte har jeg da ikke kommet i gang med enda, men da får jeg spørre: Kan du anbefale det, er det noe bra?

Og ellers, er det noen spill du mener er must-have til konsollen blant de du har?

Godt initiativ med ny tråd forresten
  • 0
3D Land er ganske artig. Vet ikke om du har/har prøvd 3D World på Wii U, men 3D Land er ihvertfall en slags "light versjon" av det

Av de du ikke har nevnt på listen, så er Kid Icarus Uprising også ganske kult.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Har ikke spilt noen av du lister opp, men Shovel Knight er veldig artigt på 3DS.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Hold deg unna Paper Mario Sticker Star. 3D Land er vel kanskje det artigste av de du har listet, og alle unntatt Paper Mario Sticker Star er gode.
  • 0
Siterer SirThomas:
Har dessverre ikke noe erfaring med spillene du har sett på, så jeg kan nok ikke anbefale noen av dem. Riktignok var det en god samling 3DS-spill du hadde, så jeg får vri om og spørre deg i stedet:

Er ikke så lenge siden jeg kjøpte meg en 3DS selv med Pokémon Omega Ruby og Monster Hunter 4 - sistnevnte har jeg da ikke kommet i gang med enda, men da får jeg spørre: Kan du anbefale det, er det noe bra?

Og ellers, er det noen spill du mener er must-have til konsollen blant de du har?

Godt initiativ med ny tråd forresten

Har ikke spilt monster hunter såå veldig mye enda for å være ærlig, men liker det foreløpig! Har en kompis som har spilt det en god del og han forguder det, så jeg kjøpte det vel kun fordi han viste meg det. I starten hadde jeg ikke særlig lyst på det og syntes det så gørr ut, men etter å ha sett gameplayet og fått prøvd det så er det egentlig veldig bra

Hmm, nå spør du vanskelig! Syntes forøvrig at alle spillene mine er must haves for min del, men alle passer jo ikke for alle! Men vil da si at Super Smash, Mario Kart, Bravely Default, Animal Crossing, Fire emblem awekening, Tomodatchi life og Pokemon er spill alle burde ha/prøvd Men for meg er også Harvest Moon spilla, fantasy life, lord of magna og rune factory 4 must haves, men igjen: de passer kanskje ikke for alle

Zelda fans villa sikkert brent meg på bål for å ikke si at det er en must-have, men var aldri oppvokst med zelda så de spilla er ikke så spesielle for meg, men har prøvd flere og syntes de er veldig moro!

---

Til dere andre, tusen takk for tips
  • 0
Siterer Susanne:
Har ikke spilt monster hunter såå veldig mye enda for å være ærlig, men liker det foreløpig! Har en kompis som har spilt det en god del og han forguder det, så jeg kjøpte det vel kun fordi han viste meg det.

Godt å høre! Har også en kompis som mente at det var obligatorisk kjøp med 3DS'en, så jeg får vel komme i gang snart

Siterer Susanne:
Hmm, nå spør du vanskelig! Syntes forøvrig at alle spillene mine er must haves for min del, men alle passer jo ikke for alle! Men vil da si at Super Smash, Mario Kart, Bravely Default, Animal Crossing, Fire emblem awekening, Tomodatchi life og Pokemon er spill alle burde ha/prøvd Men for meg er også Harvest Moon spilla, fantasy life, lord of magna og rune factory 4 must haves, men igjen: de passer kanskje ikke for alle

Vanskelig spørsmål, godt svar! Tenker jeg i hvert fall må få skaffet meg Super Smash etterhvert, så får jeg se an hvor aktivt den blir brukt, ser for meg at det blir en del Pokémon kan du si, så lenge nostalgien har overtaket på meg!

Siterer Susanne:
Zelda fans villa sikkert brent meg på bål for å ikke si at det er en must-have, men var aldri oppvokst med zelda så de spilla er ikke så spesielle for meg, men har prøvd flere og syntes de er veldig moro!

Haha, amen! Vokste heller aldri opp med Zelda, så godt å se jeg ikke er den eneste

Prøvde vel Zelda en gang hos min fetter for flere år tilbake, i tillegg til at jeg har et svakt minne av at jeg fant noen N64-spill i sandkassen når jeg var ganske liten, og da hadde jeg tilfeldigvis en nabo med Nintendo 64 som bodde rett ved siden av, så det ble til at jeg spilte en del hos henne - Et Zelda spill KAN ha vært blant de jeg fant, men det husker jeg ikke helt.

Var i hvert fall slik jeg ble introdusert for Super Mario 64
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!