Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Star Wars Galaxies

Noen som vet om det er mulig å skaffe seg en kopi av spillet i Norge? (Lovlig og ikke amazon/ebay.)
  • 0
Spillet ser så gammelt ut at det virker vanskelig å skaffe seg. Det går an å legge inn en annonse på Finn eller i andre fora, kanskje. Men hvorfor ikke fra utlandet? Det er sikkert større sjanse for å få tak i det derfra.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Det spillet er nok umulig å få tak i dette landet nå. Siden det er et PC-spill, så finner du det neppe på butikker som GAME eller Gamestop heller.

Du må nok ty til eBay om du skal ha det.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siden spillets offisielle servere er stengt, så må du ty til privatservere for å få spilt det uansett. Privatservere kjører som regel en noe modifisert versjon av spillfilene, og har ofte egne downloads på sidene sine.

Grunnet GRs nulltolleranse når det kommer til å linke eller referere til ting som har med piratnedlastning å gjøre så gir jeg deg ikke noe spesifikt, men et kjapt googlesøk gir deg det du trenger.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!