Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Mafia III ~ Offisiell tråd ~

Er det noe spillindustrien har lært oss, så er det at det hjelper å klage - noen som husker styret rundt omslaget til Bioshock Infinite?

Første gang

Andre gang

Tredje gang
  • 0
Cover er alt. I hvertfall før i tiden(PS1/PS2), når jeg kjøpte det som så kult ut.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
I hvertfall før i tiden, når jeg kjøpte det som så kult ut.

Hah, går fortsatt på den smellen med kule filmcovre.
  • 0
Siterer SirThomas:
Hah, går fortsatt på den smellen med kule filmcovre.

Fimcovre er nå en ting. Jeg betaler ikke 500-600 kr for et kult spillcover.
The gavel corrupts
  • 0
Siterer Marlboro Red:
Siterer SirThomas:Hah, går fortsatt på den smellen med kule filmcovre.

Fimcovre er nå en ting. Jeg betaler ikke 500-600 kr for et kult spillcover.

Second that.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Marlboro Red:
Jeg betaler ikke 500-600 kr for et kult spillcover.

What? Betaler bare for spillcoveret jeg. Spillet er bare bonus!

Men over til mer seriøse ting, så er Mafia III uten tvil det spillet jeg ser mest frem til i høst/vinter. Så må vel bare få skaffet en TV og en PS4/X1 for å få spilt det. Blir ikke billig.
Siterer ElGamer:
Men over til mer seriøse ting, så er Mafia III uten tvil det spillet jeg ser mest frem til i høst/vinter. Så må vel bare få skaffet en TV og en PS4/X1 for å få spilt det. Blir ikke billig.

Skal ikke bare kjøpe deg Collector's Edition også da? Jeg måtte betale rett over 1700 kr på Gamezone, lurer på hva det koster deg der borte.
Siterer Taktikkeren:
Cover er alt. I hvertfall før i tiden(PS1/PS2), når jeg kjøpte det som så kult ut.

Helt enig der! Har blitt skuffet så mange ganger av det når jeg var mindre, men også positivt overrasket et par ganger!
  • 0
Siterer SirGalahad:
Har blitt skuffet så mange ganger av det når jeg var mindre, men også positivt overrasket et par ganger!

Det var gjerne før du visste at spillnettsider eksisterte. For en befriende følelse.
  • 0
Siterer SirThomas:
Skal ikke bare kjøpe deg Collector's Edition også da? Jeg måtte betale rett over 1700 kr på Gamezone, lurer på hva det koster deg der borte.

150$ så ca 1300 vil jeg tenke meg. Men gidder ikke det. Skal ha Special Edition til Dishonored 2 dog.
  • 0
Mafia 3 ser fristende ut. Men det får nok vente kan eg tenke meg. Mafia 2 var derimot bra
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Akres:
Mafia 3 ser fristende ut. Men det får nok vente kan eg tenke meg. Mafia 2 var derimot bra

Kan nesten ikke få understreket det nok at jeg har ventet 6 år på dette spillet. Knappe 2 uker til release!!
  • 0
Siterer SirThomas:
Kan nesten ikke få understreket det nok at jeg har ventet 6 år på dette spillet. Knappe 2 uker til release!!

Wow. Då har du noe å glede deg til da
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer SirThomas:

Det er lenge siden jeg var så gira på at et spill kom ut, som du er med Mafia 3! Er nesten litt misunnelig kjenner jeg
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Mafia 3 sin collectors edtition ser virkelig lekker ut! Det er ikke ofte man ser en så gjennomført CE, syns jeg. https://www.youtube.com/watch?v=aNfKBqKbGrA
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Mafia 3 sin collectors edtition ser virkelig lekker ut! Det er ikke ofte man ser en så gjennomført CE, syns jeg. https://www.youtube.com/watch?v=aNfKBqKbGrA

Virkelig flott, ST kan smile.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Mafia 3 sin collectors edtition ser virkelig lekker ut! Det er ikke ofte man ser en så gjennomført CE, syns jeg.

Booster. Heh, du får prøve å få med deg Predator og LesMiserable på den.

Siterer Elektro Banana:
Hva inneholder Collectors edition som gjør det verdt den prisen da?

Siterer LesMiserable:
Ingenting.

Siterer SirThomas:
Hvis du ikke liker vinylplater, litografier, artbook, dog tags, drikkebrikker og Season Pass så.

Siterer Predator:
Og det liker du eller? Dog Tags, drikkebrikker og litografier, fy faen så poengløst. Art book og vinyl (hvis du har vinylspiller) kan sikkert ha en viss interesse, men aldri i verden om det er verdt en ekstra tusenlapp.

Følte vi endelig fikk tatt Er Collector's Edition verdt det? i den riktige tråden.

Siterer Taktikkeren:
Virkelig flott, ST kan smile.

EN UKE IGJEN!!!
  • 0
Siterer SirThomas:
Heh, du får prøve å få med deg Predator og LesMiserable på den.

De er bare sjalu ;)
  • 0
Jeg liker coveret på spillet jeg.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
De er bare sjalu ;)

Ja, jeg er kjempesjalu på de fancy dog tagsa og de kjempefreshe drikkebrikkene man må dunke ned et par-tre shots med tequila for å dølme smerten etter man funnet ut hva man har brukt 1000 ekstra scaroles på.
Emma Watson er skikkelig digg.
Siterer SirThomas:
EN UKE IGJEN!!!

Hva sier du viss dem utsetter det?
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Akres:
Siterer SirThomas:EN UKE IGJEN!!!

Hva sier du viss dem utsetter det?

svært tvilsomt. Spillet er nok allerede sendt til trykk. Det skal jo tross alt sendes rundt til verden. Når jeg jobbet på Spaceworld fikk man spillene 2-5 dager før release. Hvis det er noe de må endre på så er det bare å patche det på release. Vi har sett nok av det for å si det sånn.
  • 0
Siterer Elektro Banana:
svært tvilsomt. Spillet er nok allerede sendt til trykk. Det skal jo tross alt sendes rundt til verden. Når jeg jobbet på Spaceworld fikk man spillene 2-5 dager før release. Hvis det er noe de må endre på så er det bare å patche det på release. Vi har sett nok av det for å si det sånn.

Mente at det ville vert svært synd i SirThomas da. Siden han har gledet seg så mye til spillet
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Predator:
Ja, jeg er kjempesjalu på de fancy dog tagsa og de kjempefreshe drikkebrikkene

I knew it! Men seriøst, du er veldig glad i å ikke nevne de kuleste tingene i boksen.
  • 0
Siterer Akres:
Siterer Elektro Banana:svært tvilsomt. Spillet er nok allerede sendt til trykk. Det skal jo tross alt sendes rundt til verden. Når jeg jobbet på Spaceworld fikk man spillene 2-5 dager før release. Hvis det er noe de må endre på så er det bare å patche det på release. Vi har sett nok av det for å si det sånn.

Mente at det ville vert svært synd i SirThomas da. Siden han har gledet seg så mye til spillet

Yeah, sant nok. Bare jeg som liker å kverrullere.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!