Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield 1 ~ Offisiell tråd ~


Har sett noen videoer av morsomme situasjoner på youtube. Må si det er underholdende selv om jeg ikke har spillet selv.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Har sett noen videoer av morsomme situasjoner på youtube. Må si det er underholdende selv om jeg ikke har spillet selv.


Ja, mye rart som kan skje. Veldig underholdene spill
Da lastes Battlefield 1 ned. Hørt såpass mye bra om spillet og med tilbudet de hadde på Playstation Store virket det som et storkjøp, gleder meg!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Hadde jeg ikke hatt så fryktelig mange spill før dette, sku jeg nok ha satt tenna i det gitt.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Da lastes Battlefield 1 ned. Hørt såpass mye bra om spillet og med tilbudet de hadde på Playstation Store virket det som et storkjøp, gleder meg!


Kos deg masse!
Hva skjer med at serverene er nede?

Lagt til 2017-02-20 20:36:
Siterer SirGalahad:
Hva skjer med at serverene er nede?


Ah nå fungerer de igjen!
Ble du stressa?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
They Shall Not Pass kom ut idag, så da ble det kjøp av Premium, koser meg veldig etter noen timer på det nå. Noen andre som har hoppet på utvidelsen allerede?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Noen andre som har hoppet på utvidelsen allerede?

Hadde premium fra før av og hoppet inn i et par matcher men fant fort ut hvorfor jeg ikke har spilt på en stund.

-Fly har få gode "checks" så hvis motstanderlaget har en bra pilot må man nesten fly selv. Greit nok at AA var litt kraftig tidligere men slik det er nå er det ikke uvanlig at gode piloter har runder der de går 50- 0

-Kjøretøy har generelt for liten respawn timer. Føler meg nesten alltid tvunget til å spille assault for å faktisk vinne matcher.

-Nade spam

-Det faktumet at man ikke kan stikke etter en match. Joda, det er en knapp med "quit" på men personlig har jeg aldri kommet ut til menyen etter å ha trykket på den. Står bare "quitting" helt til neste map loader og da kan jeg endelig quitte. Spill burde ikke behøve hyppig bruk av alt+F4 hver gang jeg vil spille en annen modus/kart. Generelt sett er menyene frustrerende men kudos til DIce for at de klarte å finne en verre løsning en battlelog.

Har dog bare luktet litt på de nye dlc banene så vil ikke uttale meg om de for øyeblikket.
Veni, Vidi, Dormivi
Ja, menyene må være de mest frustrerende jeg noen gang har vært borti. Fungerte kjempebra i Bad Company 2, hadde forventet noe liknende. Battlelog var faktisk bedre enn dette, som Lt Mactavish sier.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
-Fly har få gode "checks" så hvis motstanderlaget har en bra pilot må man nesten fly selv. Greit nok at AA var litt kraftig tidligere men slik det er nå er det ikke uvanlig at gode piloter har runder der de går 50- 0


Ja, nerfing av AA skjønte jeg ikke helt. Fly var litt for sterke selv før They Will Not Pass patchen, og nå gjør de det nesten enda bedre. Greit nok at fly skal være ganske sterke, men når folk går 50-0, kan ikke den klassen få en indirekte buff.

Siterer Lt Mactawish:
-Kjøretøy har generelt for liten respawn timer. Føler meg nesten alltid tvunget til å spille assault for å faktisk vinne matcher.


Er forsåvidt enig, men merker det bare på et fåtall av banene, ihvertfall i Conquest, som jeg spiller mest av. Giant's Shadow og spesielt Amiens sliter veldig med at kjøretøyene altfor raskt kan ta kontroll over objectives. Assault klassen føles helt idiot ut uansett, synes jeg. Tre SMGer, hvorav den ene, MP18, er helt ubrukulelig, og resten er hagler. En balanse mellom en class som har potensiale for å drepe fartøy, men samtidig ikke er helt ubrukelig over 50m ville vært fint.

Siterer Lt Mactawish:
-Nade spam


Ble jo nerfet i patchen det også, men jeg klarer fremdeles ikke å forstå hvorfor i all verden de har valgt å ha passiv reload på granater. Synes også de burde fjerne mye av skaden anti-tanks granater gjør på infanteri, det er helt idiotisk når assault kan kaste 4 granater inn i et smug på Amiens, for så å ha fullt inventory, 12 sekunder senere.

Siterer Lt Mactawish:
-Det faktumet at man ikke kan stikke etter en match.


Har ikke det problemet på Playstation, det tar veldig lang tid å quitte, men jeg får det ihvertfall til.

Siterer Lt Mactawish:
Har dog bare luktet litt på de nye dlc banene så vil ikke uttale meg om de for øyeblikket.


Har vel tatt 10 timer totalt med banene nå. De to infanteri-mapsene: Fort Vaux og Verdun Heights er fullstendig kaos, granatspam merkes veldig på disse banene, og 90% av folk løper rundt med hagle og legger veien foran seg i runier.

Rupture og Soisson er ganske bra, Soissons er nok favoritten min så langt, men sliter veldig med at det er et lite map, og two fly som kan spawne per lag. Infanteri er såpass konsentrert på banen at det blir veldig lett å dominere fra luften.
Living so the last night feels like a past life
Siterer JoEy_Odd:
Assault klassen føles helt idiot ut uansett, synes jeg. Tre SMGer, hvorav den ene, MP18, er helt ubrukulelig, og resten er hagler.

Assault har andre våpen enn Automatico?
http://i.imgur.com/jWr67J8.png?1

Siterer JoEy_Odd:
Rupture og Soisson er ganske bra, Soissons er nok favoritten min så langt,

Må nok få prøvd de skikkelig. Spilte hovedsaklig Amiens og Monte Grappa (æsj) i går, stakk så vidt hodet innom Soisson.

Siterer JoEy_Odd:
Synes også de burde fjerne mye av skaden anti-tanks granater gjør på infanteri,

Veldig enig. Det å prøve å holde en cap (f.eks. et av smugene på Amiens) når det regner inn 7-8 granater blir bare frustrerende. Hvis AT granatene hadde blitt nerfet mot infanteri så hadde de kanskje spart på de.


Har du fått prøvd noen av de nye våpnene? Prøvde litt på sniperen men Monte Grappa kan fort bli frustrerende med 64-player spesielt med tanke på at motstanderne hadde 3-4 fly konstant. Mapet er så åpent så folk som meg som liker å flanke mye blir skutt i hytt og pinevær med en gang jeg prøver å snike meg rundt fronten.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Assault har andre våpen enn Automatico?


Har ikke fått Hellriegel enda, men har spilt med det i Single-Player og det virker ganske greit, men ja. Automatico er et must.

Siterer Lt Mactawish:
Må nok få prøvd de skikkelig. Spilte hovedsaklig Amiens og Monte Grappa (æsj) i går, stakk så vidt hodet innom Soisson.


Amiens og Monte Grappa er jo ikke nye baner da, men slenger meg på Æsj på Monte Grappa, får nærmest kreft hver gang jeg prøver å da de to turretsene ettersom man trenger én hagle per inngang, og noen granater for å holde unna 30 mann.

Siterer Lt Mactawish:
Har du fått prøvd noen av de nye våpnene?


Låste opp det nye våpenet til Medic, klassen jeg spiller desidert mest, og jeg elsker det. Min trofaste Mondragón må nøye seg med baksetet. To skudd til overkroppen er kill, og det føles fantastisk. Sikte er en pain, men har blitt litt vant til det.
Living so the last night feels like a past life
Sykt urealistisk ass.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Okei, slenger inn noen inntrykk nå som jeg har sunket noen titalls timer inn i utvidelsen. Rent kosmetisk sett så synes jeg den nye franske hæren er helt utrolig, elsker alt ved looken deres. De nye banene, Soissons og Rupture spesielt ser helt nydelige ut og gameplayet der er i tillegg helt fantastisk.

Det er noe nydelig destruktivt ved det å ta disse franske småbyene som utvikler seg til en brutal slagmark i løpet av en runde. Fort Veux og Verdun Heights er jeg litt mer skepsisk til. Fort Veux spesielt er altfor innelåst og runder på disse banene blir brutale blodbad hvor granater flyr i hytt og pine og det er sjeldent man får et øyeblikk til å puste ettersom skudd og granater flyr overalt rundt deg.

Ja, det er vel realistisk nok i krig dette, og Battlefield-opplevelsen skinner gjennom i akkurat disse banene, men det føles aldri helt som en god kaotisk opplevelse, mer som uavbrutt kaos i det man kjemper om millimeter av gangen i trange omgivelser. Håper på mer åpne omgivelser i neste utvidelse.

Våpnene, ihvertfall de jeg har prøvd føles fantastiske og har særegne stiler som funker utmerket. Med tanke på hvor ensformige mange av våpnene i originalpakken føles disse unike og gode.
Living so the last night feels like a past life
Må få lastet ned den utvidelsen jeg og. Prøvde å lete etter den på PSstore men fant den ikke.. (?) Hvor lastet du den ned, JoEy?
Siterer SirGalahad:
Prøvde å lete etter den på PSstore men fant den ikke.. (?) Hvor lastet du den ned?


Har du premium pass? Hvis ikke er du nødt til å vente ca 2 uker(dlcen ble tilgjengelig for premium 14 Mars) før du kan kjøpe den utenom premium passet. Dlcen blir lansert 28 Mars for de som ikke har premium .
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
  • 0
Siterer SirGalahad:
Hvor lastet du den ned, JoEy?


Siterer sideswipe:
Har du premium pass?


Nettopp dette. Jeg har premium, så har fått tidlig access til hele greien.
Living so the last night feels like a past life
Ahhhh, det forklarer alt. Takk gutta!
Jeg har fått litt tid med de nye banene nå, og må si at jeg er veldig fornøyd! Akkurat dette jeg trengte. Nye freshe baner som kan piffe opp spillet litt. Noe som kunne få spillet til å føles nytt og spennende igjen! Av favoritter tror jeg nok at jeg må gå med Verdun Heights!

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!