Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Lastet akkurat ned Steam, men synes det

Jeg lastet akkurat ned Steam til min laptop, men synes det er stive priser. Jeg vil spille Age Of Empires for nostalgiens skyld, men har lite lyst til å betale flere hundre kroner for det. Men funker det offline også hvis jeg kjøper det? Og er det garantert å fungere på windows 10 laptop?
  • 0
Bare vent til salg. Helt ekstremt lave priser på enkelte spill da.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer timcahiu:
Synes det er stive priser

Er som regel ganske normale priser der. Vent isåfall på et salg hvis du synes det er for mye. Pleier å være et høstsalg ved månedsskiftet September/Oktober, samt et halloweensalg og masse mindre ukentlige salg. Legg til spillet du vil ha i Steam-ønskelista di, så får du en mail når det er på salg.

Siterer timcahiu:
funker det offline også hvis jeg kjøper det?

Det må lastes ned, installeres og startes opp en gang online, etter det fungerer det helt fint offline.

Siterer timcahiu:
Og er det garantert å fungere på windows 10 laptop?

Det kommer helt ann på spillet, så det må du nesten google litt selv.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Har du sjekket sider som f.eks greenmangaming, kinguin eller g2a? Eller for all del, humble bundle? Disse har sykt mange Steam keys til forskjellige prisklasser. Greenmangaming kjører også ofte salg.
Kinguin og g2a diskuteres ofte for hvorvidt de er shady eller ikke, men jeg har ALLTID fått nøklene mine når jeg har kjøpt noe der.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!