Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

NieR: Automata ~ Offisiell tråd ~


Siterer Glorfindel:
Fått alle endingene. Tatt platinum. Skrevet anmeldelse xP


Imponerende!

Siterer Glorfindel:
Tenkte å prøve DLC'en nå.


Er det noe story greier?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Er det noe story greier?


Vetkje. Har prøvd å ikke lese eller se for mye av innholdet. Det eneste jeg vet er at du kan banke opp CEO'ene til Square Enix og Platinum Games
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Fullførte akkurat B-ruten, og jeg må si at jeg likte spillet betydelig bedre nå enn da jeg fullførte A-ruten. Blir spennende å se va C har å by på, previewen var iallefall lovende.
Let the voice of love take you higher
Siterer Glorfindel:
Det eneste jeg vet er at du kan banke opp CEO'ene til Square Enix og Platinum Games


Haha, fantastisk!

Vel, jeg kommer vel igang med spillet etterhvert tenker jeg.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Vel, jeg kommer vel igang med spillet etterhvert tenker jeg.


Vi får da håpe det. Så hypet som du var på forhånd og ikke har skrevet i tråden siden lansering, så frykter man jo det verste
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Vi får da håpe det. Så hypet som du var på forhånd og ikke har skrevet i tråden siden lansering, så frykter man jo det verste


Det er vanskelig å være motivert når hodet ikke er på rett plass. Jeg har ikke runna RE7, og har enda ikke kjøpt Persona 5, Nioh, Horizon Zero Dawn osv. Det at jeg klarte å runne FF15 og The Last Guardian er nesten et under. *sigh*
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Det er vanskelig å være motivert når hodet ikke er på rett plass.


True, true.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Dette spillet er straight up amazing. Ventet med å spille til jeg fikk på plass ny pc, og ventetiden var vel verdt det. Har ikke kommet så langt ennå da.
''eh'' - Link
Siterer Subject 17:
Dette spillet er straight up amazing.


You're goddamn right
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
Siterer Crazy Kraken:Er det noe story greier?

Det eneste jeg vet er at du kan banke opp CEO'ene til Square Enix og Platinum Games


DLC'n er verdt pengene bare for det
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
5 timer inn! Digger det så langt. Gameplayet er så forbanna gøy. Det å banke dritten ut av fienden er en fryd hver eneste gang! Må også si at jeg elsker musikken. Hør på dette her: https://www.youtube.com/watch?v=Tx0U9UsUgpI
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!