Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Team Ico

Går utifra der er andre enn jeg som rett og slett elsker Ico og Shadow Of The Colossus. Jeg har prøvd å finne ut noe om Team Ico jobber med et nytt spill fra "Ico-universet".
Det eneste jeg kunne finne ut var at de jobber med et spill til Ps3. På Wikipedia var der link til en annonse i Famitsu der det visstnok skulle ha vært bilder/skisser fra det kommende spillet. Men denne linken virket ikke lenger.

Noen som har noe info å bidra med? =)

/Naltav
  • 0
  • Yayo
  • Yayo
Siterer mrcookiepants:
Bare jeg som hater at folk "signerer"?

Du er ikke alene. jeg skjønner det bare ikke. Navnet er jo der, så hvorfor signere?

Jeg har ikke hørt noe om noe nytt fra Team Ico, men kanskje din gode venn http://www.google.no/ har?
You better check yourself, before you wreck yourself
  • 0
Siterer Yayo:
Du er ikke alene. jeg skjønner det bare ikke. Navnet er jo der, så hvorfor signere?

Det er for å late som man er en viktig person.

/pekey
Roses are red, violets are blue, I'll fuck you with a rake
  • 0
Takker for tilbakemeldinger!

Har selvfølgelig sjekket google.....

Står ikke noe nytt der, hvertfall ikke som jeg kunne se.

/Naltav
  • 0
Har også hørt at de jobbet med et nytt spill, men har ikke hørt noe mer!

/MrPorcupine
  • 0
Ok
/Clint
"Let's make cancer feel foolish!" Dr. Jan Itor- Scrubs
  • 0
De jobber med noe hvertfall. Håper at det er Shadow of the Colossus 2 og at det kommer til Xbox 360.

/Ole Ivars
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
Kult ass.
/Sputnik
"Let's make cancer feel foolish!" Dr. Jan Itor- Scrubs
  • 0
  • Missing Avatar
  • WES
ja shadow of colossus 2!
/onkel p
Det er bare en. BARE en. Han han han, herregud jeg glemte det!
  • 0
Håper de da tar litt av kritikken at spillet var litt dødt uten om de sinnsyke kampene mot kolossene.Et shadow of the colossus 2 hadde fått en varm velkomst fra denne kanten iallefal.

/Erna solberg
  • 0
Siterer kneipen:
Håper de da tar litt av kritikken at spillet var litt dødt uten om de sinnsyke kampene mot kolossene.Et shadow of the colossus 2 hadde fått en varm velkomst fra denne kanten iallefal.

Vet ikke hva du mener med "dødt", men hadde det vært mer "fyllstoff" i mellom kampene hadde det ødelagd mye av det som var spesielt med SOTC. Deilig med ett spill der man slipper masse unødvendig hack n slash. De kunne såklart lagt inn noen gåter da...men meh personlig hater jeg gåter . .

Håper de greier å gjøre det neste spillet så forkjellig som SOTC var i forhold til ICO.

/Mannen på månen
This is great banter, it really is.
  • 0
Nja. Jeg vil egentlig ha en direkte oppfølger

/pølsemannen
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
Håper på noe fra samme univers. Digger både Ico og Shadow of the Colossus så har ikke noe tvil på at de kan lage noe nytt som kan bli like bra, eller bedre

/wtf?
Hacker's Delight
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!