Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

World of Warcraft (WoW) ~ Offisiell tråd ~

• RDB
  • RDB
STORT PROBLEM!

har blitt hacka på wow. di har skifta passord og det er jo ikke mulig å få telefonstøtte over helgen. jeg spiller på serveren shadow moon og characteren som vedkomne mest sansynligvis er innpå heter gnomeyh og er alliance. noen som kan gjøre noe? hadde vært evig takknemlig+du får føle deg nyttig
  • 0
Jeg blei også hacka... Hadde WoW pause og når jeg skulle prøve og logge på var det ikke riktig passord. Har aldri sett noen av de gamle characterne min online så jeg begynner og lure på hva som skjedde. Men skal ta en tur innom Shadow Moon, for og se
  • 0
  • RDB
  • RDB
takker så mye
  • 0
hva ser dere i wow?
Baruk Khazad, Khazad Aimenu!
  • 0
jeg får ikke instalert det
Yes I'm White & Nerdy
  • 0
synd

de nye talentsene er sykt gode! elsker earth shield!

Lagt til 2006-12-17 11:55:
Siterer BaM:
må eg det og?

Kan eg ikkje bare og begynne og spille når eg har kjøpt spillet? og kan eg betale med Visa istendenfor Prepaid for og aktivere?

du kan bruke Visa også...
Sørlands chips 4 ever!
  • 0
har en 60rouge NE tier2 på burning blade
  • 0
har nettopp lagd en gnome warlock pà grim batol realmen.

den heter saruuman

kan noen spilled med meg?

post hva du heter vis du lager noen pà grim batol
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Sorry, men må få dette ut av systemet:
WoW er for nørder. Dere er alle nørder.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
THIS CANT BE IT NOOOOOOOOOOOO. ITS THE END OF THE WORLD AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
IT'S OVER 9000!
  • 0
  • Krox
  • Krox
Siterer Love-PlayStation:

Ja?

Uansett, Night Elf Druid lvl 60 @ Bloodhoof.
Er i Naxx-guild, men raider nesten ingenting!
Skal starte ny guild med en gjeng venner når TBC er ute på gatene, vi tar inn alle som ønsker det. Om dere vil ha en guild dere kan logge på og ha det moro med!
Det finnes bare en Krox, og det er denna karen ;)
  • 0
Er lvl 25 human warrior
YeS! Tentamen =D ( not )
  • 0

sier du?
Sørlands chips 4 ever!
  • 0
Altså... dette er et spillforum vi er alle nerder.
Men er du en nerd med venner og et sosialt liv, eller er du helt asosial og sitter inne ved din kjære pc hele dagen?
IT'S OVER 9000!
  • 0
Har 3 lvl 60 Chars på Grim Batol. Spiller mest på Warlocken min for øyeblikket men har også en Druid og Rogue. Vis det er noen her som er på GB så er det bare og ta kontakt, du finner meg som oftest på Aethra eller Asherea, begge er i guildet Gryphon Aviators.
  • 0
Yay her er visst tråden, mitt wow navn er Oms, det står for Old man saver, er med i guilden Angels of lifght, je spiller på Kilrrog, har en hunter på khadgar som heter Lenave og et pet som heter Diego, gleder meg helt ekstremt til burning crusade (BC)
Maiden....Rock on boys Rock on
  • 0
Og Night Elf er for 10-åringer og homser..
  • 0
  • Krox
  • Krox

LP, vær så snill og slutt med posting i denne tråden før du dummer deg mer ut... Vær så snill
Det finnes bare en Krox, og det er denna karen ;)
  • 0

Hei! Min første character var Night elf.
Neida, jeg er faktisk litt enig. Men det kan jo være tilfeldig?

Jeg møtte en Night elf en gang som het "Oliverfemar" eller noe lignende. Spørte faktisk om han var fem. Og fikk "Ja" i svar. Mulig at han bare kødda, men de fleste Night elfs jeg møter er faktisk ganske unge. Men Homo? Hvorfor er de homo, da?
  • 0
  • RDB
  • RDB

Night elf er litt kult dersom du er druid eller priest.
Alt annet er greit nok UTENOM Male night elf hunter.
Er jo utallig mange ting som minner om "Legolas" på hver bidige server. (Leggolas, Leeggoolas, Legolass, Leegolas, Legoolas osv osv osv osv osv. ARGH!!!)

Men skal du være alliance (horde er jo kulest, da) så er det slik at skal du være Lock, Mage, eller rogue så velger du gnome, udiskuterbart. Dersom du skal være Warrior eller Priest så velger du Dwarf. Dersom du skal være druid så velger du Night elf, og dersom du skal være hunter....
du skal ikke være hunter...
  • 0
Ja, sry, var litt uklar der: Male Night Elf er for 10-åringer og homoer!
  • 0
Siterer RDB:
Men skal du være alliance (horde er jo kulest, da) så er det slik at skal du være Lock, Mage, eller rogue så velger du gnome, udiskuterbart. Dersom du skal være Warrior eller Priest så velger du Dwarf. Dersom du skal være druid så velger du Night elf, og dersom du skal være hunter....
du skal ikke være hunter...

Dersom du skal være Rogue, velger du Human Female. Med svart hår! Yepp, That's me.
  • 0
Liker mage je, men priest er også rocka da
Maiden....Rock on boys Rock on
  • 0
har ett litt ratrt prob, når jeg loger meg inn på woo beynerd den og laste den en ny path, selv om jeg har den nyste.

den laster ned 2.0.4.

noen adre som har noe sånt
  • 0
jegspiller det ikke, er det bra ell?
Why care when you have the option not to?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!