Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

World of Warcraft (WoW) ~ Offisiell tråd ~

Det er veldig bra!

Kan alle si vilken realm dere spiller på?
Be one with the lagg.
  • 0
trollbane night elf hunter
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
gnoz lvl60 mage grim batol gnom..
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Realm: Lightbringer
Caracter: Teaddykiller
Race: NigtElf druid
lvl: 10
Be one with the lagg.
  • 0
la oss alle sammen lage blood elf eller draenei og samme server og lage guild sammen
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Ja!
Men jeg har ikke Burning Crusade
Be one with the lagg.
  • 0
57 orc shammy og 44 UD mage på Grim batol. 40 human bubbleboy på Talnivarr
"Eye for an Eye makes the whole world blind"
  • 0
Burning Crusade er ute innen denne uka.

Men jeg skal ikke ha det

En venn av lillebroren min har fått BC i posten. Men han får ikke spilt! xD

Det står ett eller annet om at denne versjonen av spillet ikke er åpen for spilling før om noen dager Han hadde regna med og sitte 24/7 med WoW nå
  • 0
hvis han har det kan han jo spille fra 00:01 i natt
  • 0
da gleder han seg til i natt!
Why care when you have the option not to?
  • 0
hehe ok skal lage meg blood elf warlock paa quel'thalas serveren
  • 0
Wii, fått BC i posten!
Får ta på -masken og om at min eldgamle maskin takler enda flere giga-patcher og innstalleringer!
Takk for at du nettopp brukte 7 sekunder av tiden din, nei vent, 13 sekunder på å lese dette.
  • 0
Hvor har dere kjøpt det dere som har fått BC? Bare lurer litt, en venn av meg fikk nemlig det fra play-x i dag.
  • 0
Noen som var på Egertorget i dag da? Var jo stor release-event. De holder på enda der nede tror jeg.

Jeg tipper serverne kommer til å krasje når to millioner mennesker skal registrere spillet sitt samtidig kl. 00.01. Hvis det ikke krasjer blir jeg overrasket!
Carl Thomas Aarum / Gamereactor Norge
  • 0
Et par folk fra skolen har sitti utafor Spaceworld i Oslo, helt siden kl 12 idag..
  • 0
releasen har gått overaskende bra, authentication siden var oppe når jeg og alle jeg kjenner skulle registrere og serveren min som er extremt full har faktisk klart seg kjempe bra, lagger ingenting og alt er flott

btw følelsen og å bare tråkke inn i Outland er enorm
  • 0
Jeg har aldri vært i outland
Hva er det egentlig der?
Be one with the lagg.
  • 0
da var BC i hus, kjøpte det i 2 tia (14:00) på free recodshop. på city syd i trondheim.

Har ett frågon.

må jeg starte ny car for og komme til 70. eller kan jeg bare fortsette på den lev 49 jeg har?
  • 0
  • BaM
  • BaM
du kan fortsette på den du har

skall stikke innom Elkjø eller Spaceworld og se om dem har det i morgen her.

skal starte meg en BloodElf!
I Embrace Darkness and whaits for the sunset
  • 0
noen som vet hvor mange kvadret killometer verdenen i wow er?
  • 0
Siterer Maggot:
Et par folk fra skolen har sitti utafor Spaceworld i Oslo, helt siden kl 12 idag..

mener du megastore som er i storgaten?? der jobber jeg
ta kontakt vis du trenger photograf, bil modder (PS), lys,lys og dj eller om du bare har lyst til og slå av en prat =)
  • 0
fikk TBC i dag Blood elf er rå
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Hey folkens.

Jeg har et lite problem med WoW. Jeg får ikke downloada de 2 siste patchene så det blir ikke noe spilling på meg.
Jeg bare lurte på om noen av dere veit hva jeg kan gjøre for å få det til å funke.
Har prøvd og reinstalert spillet men det funker ikke

Lagt til 2007-01-17 08:25:
Btw spiller på Dreanor, lvl 60 paladin
Noobs :P
  • 0
Siterer spioner:
mener du megastore som er i storgaten?? der jobber jeg

Kewl .. Kanskje jeg har sett deg flere ganger da ;).. Veit ikke helt hvilken de var på Mulig at det var den ^^
  • 0
Hvorfor pokker, blir wow bare mer og mer bugat, for hver jævla path.
har reinstala det 5 ganger på 30 dager.

har reinstalla det 5 ganger på 30 dager. på pcentil modern , men på pcen til fattern er al helt fint.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!