Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

World of Warcraft (WoW) ~ Offisiell tråd ~

er det noen som vet hvor mange kvadratkilometer verdenen i wow er?
  • 0
Jeg aner ikke.

Men ska alle sammen gå inn på en server og lage en Guild sammen
Be one with the lagg.
  • 0
Ajajaj, idag var jeg hos min WoW-elskende bestevenn som hadde skaffet seg BC. Til alle WoW spillere: Kjøp det! Du trodde spillet var stort nok fra før? Well, now its twice the fun! Anbefaler på det sterkeste.
  • 0
hehe i dag er jeg stolt....jeg har sluttet WoW!! jeg er fri!!! WOOHHHOOO
give me some fucking beer!!
  • 0
Hehe, det samme sa jeg.. Til jeg så BC. Nå vurderer jeg og kjøpe det
  • 0
jeg fikk tbc 16 null folk har en blood elf lock lvl16 og gnom mage lvl61 dessuten outland er restene fra planeten til orkene
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Har tenkt å ta knekken på det gjennhverende sosial livet mitt med å begynne å spille litt WoW og jeg har noen spørsmål som eg håper noen WoW fan kan svare på (det er så daft her uansett):

1. Hvilken klasse er litt overlegen forall til de andre? (vet at det er balansert og at det kommer an på ferdigheter, men en klasse må jo ha litt overtakk generelt)

2. Hvilken severe spiller dere på?

3. Hva het den siden med 10 dagers Trial?
An eye for an eye will only make the world go blind.
  • 0
Siterer Verus Venatus Diabolus:
1. Hvilken klasse er litt overlegen forall til de andre? (vet at det er balansert og at det kommer an på ferdigheter, men en klasse må jo ha litt overtakk generelt)

Vanskelig spørsmål.. Alle har på en måte sin greie, hvis du skjønner Men det letteste og spille, og som kanskje er litt overlegne er vell Paladiner eller Shamaner.

De tåler masse, har mange buffs, og kan heale. Rett og slett.

Jeg har en Rogue på Deathwing. Men nå som BC kom ut startet jeg en Draenei Warrior på realmen som heter Tarren Mill, siden der har de fleste vennene min migrert til nå. Draeneien er den eneste jeg spiller på for øyeblikket... Littegrann på en Blood Elf på Ragnaros serveren å, da.

Aner ikke, desverre... Husker jeg så annonsen på sida her, men husker ikke... prøv www.wow-europe.com kanskje du finner noe der

Eller; har du en venn som har kjøpt seg BC? Det følger med en "billet" til WoW gratis i 10 dager.. Bare lån cd'ene til kameraten din å installer spillet, å skriv inn koden som står på 10dagers saken. Når de 10 dagene er over, kan du fortsette betaling for og holde på accounten. Enten med Gamecards eller Kort.

------------------------------------------------------------------

Jo, også til dere som har Burning Crusade. Lag en draenei på Tarren mill a?! Og whisper meg. Jeg heter Szora. Hadde vært gøy =D .. Jeg er leder av en guild, så dere får invites alle sammen
  • 0
Siterer Maggot:
Citerer Verus Venatus Diabolus:

Vanskelig spørsmål.. Alle har på en måte sin greie, hvis du skjønner Men det letteste og spille, og som kanskje er litt overlegne er vell Paladiner eller Shamaner.

De tåler masse, har mange buffs, og kan heale. Rett og slett.

Jeg har en Rogue på Deathwing. Men nå som BC kom ut startet jeg en Draenei Warrior på realmen som heter Tarren Mill, siden der har de fleste vennene min migrert til nå. Draeneien er den eneste jeg spiller på for øyeblikket... Littegrann på en Blood Elf på Ragnaros serveren å, da.

Aner ikke, desverre... Husker jeg så annonsen på sida her, men husker ikke... prøv www.wow-europe.com kanskje du finner noe der

Eller; har du en venn som har kjøpt seg BC? Det følger med en "billet" til WoW gratis i 10 dager.. Bare lån cd'ene til kameraten din å installer spillet, å skriv inn koden som står på 10dagers saken. Når de 10 dagene er over, kan du fortsette betaling for og holde på accounten. Enten med Gamecards eller Kort.

------------------------------------------------------------------

Jo, også til dere som har Burning Crusade. Lag en draenei på Tarren mill a?! Og whisper meg. Jeg heter Szora. Hadde vært gøy =D .. Jeg er leder av en guild, så dere får invites alle sammen

Da velger eg Deathwing tror eg, hvilken rase er du då?

TAKKER FOR ALL INFOEN ;)
An eye for an eye will only make the world go blind.
  • 0
Da velger eg Deathwing tror eg, hvilken rase er du då?

Start en Draenei på Tarren Mill. Draenei Shaman eller Paladin er konge xD Det er der jeg spiller =o ..

Deathwing: Human Rogue, lvl 47. Navn: Zilenia (Spilles på sjelden)

Tarren Mill: Draenei Warrior, lvl 18(Skifter fort) Navn: Szora (Spiller bare på denne for tiden)

TAKKER FOR ALL INFOEN ;)

No problem!
  • 0
Noen her som spiller RP på Moonglade serveren???
Horde=Zahid=rouge=
It's by doing whatever that you become whoever!
  • 0
Lenge siden jeg har spilt nå, fordi de skal ha penga mine som ikke er stort å skryte av, men men spiller som Tauren Shaman (elsker dem) med navnet Ragnaror på serveren Sylvanas er bare lvl 36 eller no , husker ikke helt

Har ikke fått meg Burning crusade enda, men har kanskje lyst på det og begynne å spille igjen
  • 0
Kan man ha samme wow-account på flere maskiner samtidig?
  • 0
Har tenkt å ta knekken på det gjennhverende sosial livet mitt med å begynne å spille litt WoW og jeg har noen spørsmål som eg håper noen WoW fan kan svare på (det er så daft her uansett):

1. Hunter og Warlock er di som er mest overlegne. Begge er ganske overspilte klasser (Veldig mange som spiller dem). Paladin og shaman blir fort kjedelig pga at du ofte bare høyreklikker og ser på at di dreper. Priester er sterke og folk trenger dem veldig, så det er et bra alternativ. Warrior er vel den svakeste akkuratt nå, men er også veldig viktig, men å spille warrior bra er vanskelig. Rogue er veldig gøy, men den mest overspilte klassen. Du kan få problem med å finne gruppe. Druid er et bra valg, da kan du gjøra det meste og kan variere spillestil en del . Mage har mye gøy og er min favoritt, ganske ettertraktet i grupper.

2. 62 UD mage ¨på Boulderfist. Håper å nå 65 i neste uke.
"Eye for an Eye makes the whole world blind"
  • 0
jeg anbefaler hunter. de er rå på PVP og Pve
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
70 Mage på Grim batol og masse lowbies rundt omkring ...
Bla bla bla...
  • 0
Lvl 43 Gnome Warlock Har såvidt begynt da ^^
Vel, hvis noen ifra norge er interessert i å joine et helt nytt norskt guild.. Bare å /w Petriix! ;) Samma hvilken lvl du er på, har nice looking tabard og forskjellig, har allerede toppa over 10medlemmer!

<Eternal Shadow>
  • 0
<quote author="Sleepy">Citerer Verus Venatus Diabolus:

sleepy sa det bra.

alså,, jeg tror de fleste begynner å spille warrior. selv jeg gjorde det,, en dwarf helt fram til lv 15 elr noe sånt. men så bytta jeg server til stormscale og starta en warrior der, til ca lv 20 elr noe sånt,, så var jeg litt lei av warrior og begynte å spille rogue,, en artig class. 1200 timer senere fant jeg ut at det egentlig er for mange rogue,r og begynte en druid,, (en liten ku som var underholdene mellom raidene.. men likte druid og hadde tenkt å fortsette med den.. og da jeg ble lv 31 s¨å klikka nettet og har ikke spilt siden,, det er snart 5 måneder siden,, =P.. venter på ny og forbedret oppkobling.
Bygones
  • 0
Har et stort problem...
Har kjøpt wow, og installert alle patcher og sånn.
Men på den første menyen, går det ikke an å trykke play, knappen er bare grå... Kan noen hjelpe meg????????
  • 0
filke litt med brannburn slik at, den slipper i gjenom, wow ting, men ikke skru av! den første menyen trenger litt oppdatring og. problemt kan ligge der.
  • 0
Har kjøpt gamecard, skrapte og skrev koden inn der den skulle.
Problemet kom forresten etter at eg lasta ned den nyeste patchen...
Kan det vere at gamecardet ikke har blitt registrert eller noe?

Lagt til 2007-03-07 17:13:
Hva skal eg fikse på brannmuren?
Hvilke porter må vere åpne?
  • 0
PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O
  • 0
Dette va det som kom opp etter eg installerte patch/burning crusade:

Warning: The file "C:\Programfiler\World of Warcraft\Launcher.exe" could not be deleted. (Conflict:: Postflight)

Vet noen hva det er/betyr?
  • 0
Siterer scary guy:
Vet noen hva det er/betyr?

Hmm, sier meg ikke noe mer en at det er noe gærent med launcher filen. Prøv og re-installere heile skiten. Eller last ned Repair Toolen fra WoW-Europe.com

Jeg har gitt deg et par løsninger på Hjelp meg-tråden din.
  • 0
prøv kunde suport på wow eu sia,, de kan det de driver med sjø.
Bygones
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!