DanskSvenskaSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Xtord 2017-03-22 14:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Her er tråden hvor vi diskuterer persona 5. Hvor vi diskuterer historien. Snakker rundt om karakterene. Hvilke karakterer man liker best osv. Om noen sitter fast og trenger hjelp med en boss eller noe. Trophy problemer i spillet. Teorier. Snakker rundt om musikken og alt det dere kan komme på. Det finnes en standard versjon av spillet og en collector edition av denne. Utgis på ps3 og ps4 Trailer : https://www.youtube.com/watch?v=YRFLo3z3M-o Men, vær litt varsomme mot spoilers i starten. PS: lagt i samarbeid med SirGalahd Like Comment Share 2SirGalahad 2017-03-22 14:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gleder meg masse til spillet! Blir mitt første Persona. Etter det jeg har hørt er serien noe av det beste innen JRPG-sjangeren så gleder meg til å se om dette leverer og! Like Comment Share 2Xtord 2017-03-22 14:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Gleder meg masse til spillet! Blir mitt første Persona. Etter det jeg har hørt er serien noe av det beste innen JRPG-sjangeren så gleder meg til å se om dette leverer og! Ja, det tror jeg mange gjør. Rett i underkant av to uker nå. Ja, det vil jeg tørre å påstå , men det er mange gode jrpg serier så Får håpe det leverer opp til dine forventninger. Jeg håper det i det minste er like bra som persona 3 fes da er jeg fornøyd, føler jeg at det faktisk er bedre enn p4g så blir jeg overrasket. De tidligere anmeldelsene har vært bra. Så skal prøve å ikke få for store forventninger Like Comment Share 1 GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde tråden offisiell, siden vi ikke har noen andre Persona-tråder fra før. Regner med spillet blir bra, men skulle gjerne rukket å spille Horizon først ... Det er virkelig et hardkjør for tiden."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2SirGalahad 2017-03-23 08:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Regner med spillet blir bra, men skulle gjerne rukket å spille Horizon først ... Det er virkelig et hardkjør for tiden. Ja, ser den. What a time to be alive ja! Selv skulle jeg ønske jeg rakk Zelda, men tror jeg sparer det til sommerferien eller noe sånt. Like Comment Share 2Crazy Kraken 2017-03-23 09:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke noe spesielt forhold til Persona serien, annet enn at jeg har spilt litt av Persona 3 og eier P4 på Vita. Men, jeg gleder meg til P5. Spillet ser veldig kult ut! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1Xtord 2017-03-23 09:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:annet enn at jeg har spilt litt av Persona 3 Hvilke versjon av persona 3? standard versjonen? fes? eller psp versjonen? Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-23 09:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FES på PS2. Likte det godt, og tok første boss, men jeg var vel for dårlig for det ble så utrolig vanskelig syns jeg, haha "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1Crazy Kraken 2017-03-25 23:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal noen her ha Collectors editionen til P5? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Xtord 2017-03-26 00:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:FES på PS2. Likte det godt, og tok første boss, men jeg var vel for dårlig for det ble så utrolig vanskelig syns jeg, haha Riktig , ja fes versjonen er ikke det letteste nei, er et par bosser der jeg slet mye med. Og siste boss tar jo lang , lang tid før du får han ned til 0 hp. Siterer Crazy Kraken:Skal noen her ha Collectors editionen til P5? Jeg har vært innom tanken, mye pga bare soundtracket. Men, er litt usikker om det er vits å bruke 1000 + kr på og ikke bare kjøpe soundtracket seperat en annen gang . Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-26 10:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:Riktig , ja fes versjonen er ikke det letteste nei Er fes vanskeligere enn vanlig P3? Eller har den bare noen ekstra endgame bosser? Siterer Xtord:Jeg har vært innom tanken, mye pga bare soundtracket. Men, er litt usikker om det er vits å bruke 1000 + kr på og ikke bare kjøpe soundtracket seperat en annen gang . Artwork bok, soundtrack, kosebamse, bag, steelbook cover til spillet. Ikke så ille, men det blir mye penger selvfølgelig. Du virket så gira P5, så jeg tenkte kanskje du hadde bestilt collectors edition "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1Xtord 2017-03-26 12:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Er fes vanskeligere enn vanlig P3? Eller har den bare noen ekstra endgame bosser? Etter det jeg skjønner er det ikke noe vanskeligere. Fra det jeg skjønner legger det til to ny social links, og noe "surveilance footage " som gir litt mer liv til karakterene samt en 30 timers + campaign kalt The answer som foregår etter endingen i persona 3. Du får vel fes på psn og portable på psp/vita. Siterer Crazy Kraken:Artwork bok, soundtrack, kosebamse, bag, steelbook cover til spillet. Ikke så ille, men det blir mye penger selvfølgelig. Du virket så gira P5, så jeg tenkte kanskje du hadde bestilt collectors edition Ja, artwork bok er bra. Kosebamse er så om så , sikkert kult å ha. Steelbook cover ser ut som du får i det fleste standard versjonene av spillet å. Vet ikke helt hva jeg skal med den bagen, grei pris. Joda for all del, jeg gleder meg kjempe mye og jeg er som du sier veldig gira på dette spillet, men det betyr ikke nødvendigvis jeg må kjøpe en collector edition ,og det er mye penger. Ser fort for meg at jeg spille dette i godt over 3 uker i strekk, hvis det når opp til persona 3 i det minste , håper jo selvsagt at det når opp eller overgår 4. PS: nå vet jeg ikke hvilke butikker på nettet som har collector edition inne engang , eller om man må kjøpe det fra utenlandske butikker. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-26 12:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:PS: nå vet jeg ikke hvilke butikker på nettet som har collector edition inne engang , eller om man må kjøpe det fra utenlandske butikker. Tror nok det er utsolgt de fleste steder nå"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Skal noen her ha Collectors editionen til P5? Neh. Merker egentlig at det er få CE jeg har særlig lyst på for øyeblikket."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-27 12:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Neh. Merker egentlig at det er få CE jeg har særlig lyst på for øyeblikket. Ja, jeg er litt ferdig med sånt selv, men det er mye fordi jeg syns kvaliteten var så lav på mye av det jeg kjøpte (for endel år siden). Persona 5 sin syns jeg ser ganske flott ut. Nier Automata sin hadde jeg også lyst på, men den var det umulig å få tak i... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 2GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Ja, jeg er litt ferdig med sånt selv, Jeg kjøper de stort sett bare om det følger med figurer/statuer. Den siste jeg kjøpte var Limited Edition av Breath of the Wild, som hadde en Master Sword statue. Den var for så vidt ganske kjekk. Siterer Crazy Kraken:Nier Automata sin hadde jeg også lyst på, men den var det umulig å få tak i... Ja, jeg merker nå at jeg har lyst på den selv xP Får prøve å få tak i statuen på eBay senere."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1SirGalahad 2017-04-04 08:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Suger å ha jobb i hele dag, så må nok vente med dette til imorgen, eller spare det til fredag da jeg har ferie i en uke. Blir bra uansett da! Gleder meg masse til å få sittet meg ned med dette spillet og bare kost meg! Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kjøper det nok i hvert fall før helgen. Kanskje i morgen. Ble brått veldig gira, selv om jeg egentlig bare så vidt har fått begynt på Horizon."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2SirGalahad 2017-04-05 08:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja tror jeg går til innkjøp av det idag selv! Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dette spillet må enten være usedvanlig populært, eller så har butikkene knapt tatt inn kopier. Lett å få tak i var det i hvert fall ikke."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Klima 2017-04-07 14:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Persona er vel for folk som har Japansk high school fetish. Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Dessuten har Japan en tendens å promotere pedofili i slike spill siden konsent alderen der er 13 eller 14 år. Derfor bruker de søte figurer for slikt. Er en syk måte å promotere slikt, så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Klima:Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Ærlig talt koker vel det til syvende og sist ned til subjektive meninger. Siterer Klima:så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. For all del, det er vel bare å gjøre det. Jeg kunne aldri i livet tenkt meg å leve med kun en konsoll som tilbyr eksklusiver du kan telle på én hånd."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Musikken i dette spillet er så #classy."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Xtord 2017-04-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Musikken i dette spillet er så #classy. Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Yez! Jeg person(a)lig (høhøhø), liker disse best så langt: https://www.youtube.com/watch?v=J1GA0VtVw-s&index=4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=cSdvjiSej78&index=9&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=vKTPhuJpcVs&index=14&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=9Hlharh9ANI&index=19&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=GdYkIF3C7PY&index=26&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi (!!) https://www.youtube.com/watch?v=UEpWOGO3Lh4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=37 https://www.youtube.com/watch?v=U4uD8WPXEpM&index=42&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=HUfIz2LqHWg&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=44"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 1234
SirGalahad 2017-03-22 14:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gleder meg masse til spillet! Blir mitt første Persona. Etter det jeg har hørt er serien noe av det beste innen JRPG-sjangeren så gleder meg til å se om dette leverer og! Like Comment Share 2Xtord 2017-03-22 14:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Gleder meg masse til spillet! Blir mitt første Persona. Etter det jeg har hørt er serien noe av det beste innen JRPG-sjangeren så gleder meg til å se om dette leverer og! Ja, det tror jeg mange gjør. Rett i underkant av to uker nå. Ja, det vil jeg tørre å påstå , men det er mange gode jrpg serier så Får håpe det leverer opp til dine forventninger. Jeg håper det i det minste er like bra som persona 3 fes da er jeg fornøyd, føler jeg at det faktisk er bedre enn p4g så blir jeg overrasket. De tidligere anmeldelsene har vært bra. Så skal prøve å ikke få for store forventninger Like Comment Share 1 GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde tråden offisiell, siden vi ikke har noen andre Persona-tråder fra før. Regner med spillet blir bra, men skulle gjerne rukket å spille Horizon først ... Det er virkelig et hardkjør for tiden."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2SirGalahad 2017-03-23 08:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Regner med spillet blir bra, men skulle gjerne rukket å spille Horizon først ... Det er virkelig et hardkjør for tiden. Ja, ser den. What a time to be alive ja! Selv skulle jeg ønske jeg rakk Zelda, men tror jeg sparer det til sommerferien eller noe sånt. Like Comment Share 2Crazy Kraken 2017-03-23 09:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke noe spesielt forhold til Persona serien, annet enn at jeg har spilt litt av Persona 3 og eier P4 på Vita. Men, jeg gleder meg til P5. Spillet ser veldig kult ut! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1Xtord 2017-03-23 09:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:annet enn at jeg har spilt litt av Persona 3 Hvilke versjon av persona 3? standard versjonen? fes? eller psp versjonen? Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-23 09:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FES på PS2. Likte det godt, og tok første boss, men jeg var vel for dårlig for det ble så utrolig vanskelig syns jeg, haha "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1Crazy Kraken 2017-03-25 23:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal noen her ha Collectors editionen til P5? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Xtord 2017-03-26 00:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:FES på PS2. Likte det godt, og tok første boss, men jeg var vel for dårlig for det ble så utrolig vanskelig syns jeg, haha Riktig , ja fes versjonen er ikke det letteste nei, er et par bosser der jeg slet mye med. Og siste boss tar jo lang , lang tid før du får han ned til 0 hp. Siterer Crazy Kraken:Skal noen her ha Collectors editionen til P5? Jeg har vært innom tanken, mye pga bare soundtracket. Men, er litt usikker om det er vits å bruke 1000 + kr på og ikke bare kjøpe soundtracket seperat en annen gang . Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-26 10:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:Riktig , ja fes versjonen er ikke det letteste nei Er fes vanskeligere enn vanlig P3? Eller har den bare noen ekstra endgame bosser? Siterer Xtord:Jeg har vært innom tanken, mye pga bare soundtracket. Men, er litt usikker om det er vits å bruke 1000 + kr på og ikke bare kjøpe soundtracket seperat en annen gang . Artwork bok, soundtrack, kosebamse, bag, steelbook cover til spillet. Ikke så ille, men det blir mye penger selvfølgelig. Du virket så gira P5, så jeg tenkte kanskje du hadde bestilt collectors edition "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1Xtord 2017-03-26 12:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Er fes vanskeligere enn vanlig P3? Eller har den bare noen ekstra endgame bosser? Etter det jeg skjønner er det ikke noe vanskeligere. Fra det jeg skjønner legger det til to ny social links, og noe "surveilance footage " som gir litt mer liv til karakterene samt en 30 timers + campaign kalt The answer som foregår etter endingen i persona 3. Du får vel fes på psn og portable på psp/vita. Siterer Crazy Kraken:Artwork bok, soundtrack, kosebamse, bag, steelbook cover til spillet. Ikke så ille, men det blir mye penger selvfølgelig. Du virket så gira P5, så jeg tenkte kanskje du hadde bestilt collectors edition Ja, artwork bok er bra. Kosebamse er så om så , sikkert kult å ha. Steelbook cover ser ut som du får i det fleste standard versjonene av spillet å. Vet ikke helt hva jeg skal med den bagen, grei pris. Joda for all del, jeg gleder meg kjempe mye og jeg er som du sier veldig gira på dette spillet, men det betyr ikke nødvendigvis jeg må kjøpe en collector edition ,og det er mye penger. Ser fort for meg at jeg spille dette i godt over 3 uker i strekk, hvis det når opp til persona 3 i det minste , håper jo selvsagt at det når opp eller overgår 4. PS: nå vet jeg ikke hvilke butikker på nettet som har collector edition inne engang , eller om man må kjøpe det fra utenlandske butikker. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-26 12:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:PS: nå vet jeg ikke hvilke butikker på nettet som har collector edition inne engang , eller om man må kjøpe det fra utenlandske butikker. Tror nok det er utsolgt de fleste steder nå"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Skal noen her ha Collectors editionen til P5? Neh. Merker egentlig at det er få CE jeg har særlig lyst på for øyeblikket."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-27 12:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Neh. Merker egentlig at det er få CE jeg har særlig lyst på for øyeblikket. Ja, jeg er litt ferdig med sånt selv, men det er mye fordi jeg syns kvaliteten var så lav på mye av det jeg kjøpte (for endel år siden). Persona 5 sin syns jeg ser ganske flott ut. Nier Automata sin hadde jeg også lyst på, men den var det umulig å få tak i... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 2GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Ja, jeg er litt ferdig med sånt selv, Jeg kjøper de stort sett bare om det følger med figurer/statuer. Den siste jeg kjøpte var Limited Edition av Breath of the Wild, som hadde en Master Sword statue. Den var for så vidt ganske kjekk. Siterer Crazy Kraken:Nier Automata sin hadde jeg også lyst på, men den var det umulig å få tak i... Ja, jeg merker nå at jeg har lyst på den selv xP Får prøve å få tak i statuen på eBay senere."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1SirGalahad 2017-04-04 08:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Suger å ha jobb i hele dag, så må nok vente med dette til imorgen, eller spare det til fredag da jeg har ferie i en uke. Blir bra uansett da! Gleder meg masse til å få sittet meg ned med dette spillet og bare kost meg! Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kjøper det nok i hvert fall før helgen. Kanskje i morgen. Ble brått veldig gira, selv om jeg egentlig bare så vidt har fått begynt på Horizon."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2SirGalahad 2017-04-05 08:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja tror jeg går til innkjøp av det idag selv! Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dette spillet må enten være usedvanlig populært, eller så har butikkene knapt tatt inn kopier. Lett å få tak i var det i hvert fall ikke."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Klima 2017-04-07 14:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Persona er vel for folk som har Japansk high school fetish. Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Dessuten har Japan en tendens å promotere pedofili i slike spill siden konsent alderen der er 13 eller 14 år. Derfor bruker de søte figurer for slikt. Er en syk måte å promotere slikt, så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Klima:Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Ærlig talt koker vel det til syvende og sist ned til subjektive meninger. Siterer Klima:så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. For all del, det er vel bare å gjøre det. Jeg kunne aldri i livet tenkt meg å leve med kun en konsoll som tilbyr eksklusiver du kan telle på én hånd."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Musikken i dette spillet er så #classy."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Xtord 2017-04-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Musikken i dette spillet er så #classy. Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Yez! Jeg person(a)lig (høhøhø), liker disse best så langt: https://www.youtube.com/watch?v=J1GA0VtVw-s&index=4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=cSdvjiSej78&index=9&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=vKTPhuJpcVs&index=14&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=9Hlharh9ANI&index=19&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=GdYkIF3C7PY&index=26&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi (!!) https://www.youtube.com/watch?v=UEpWOGO3Lh4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=37 https://www.youtube.com/watch?v=U4uD8WPXEpM&index=42&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=HUfIz2LqHWg&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=44"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 1234
Xtord 2017-03-22 14:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Gleder meg masse til spillet! Blir mitt første Persona. Etter det jeg har hørt er serien noe av det beste innen JRPG-sjangeren så gleder meg til å se om dette leverer og! Ja, det tror jeg mange gjør. Rett i underkant av to uker nå. Ja, det vil jeg tørre å påstå , men det er mange gode jrpg serier så Får håpe det leverer opp til dine forventninger. Jeg håper det i det minste er like bra som persona 3 fes da er jeg fornøyd, føler jeg at det faktisk er bedre enn p4g så blir jeg overrasket. De tidligere anmeldelsene har vært bra. Så skal prøve å ikke få for store forventninger Like Comment Share 1 GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde tråden offisiell, siden vi ikke har noen andre Persona-tråder fra før. Regner med spillet blir bra, men skulle gjerne rukket å spille Horizon først ... Det er virkelig et hardkjør for tiden."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2SirGalahad 2017-03-23 08:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Regner med spillet blir bra, men skulle gjerne rukket å spille Horizon først ... Det er virkelig et hardkjør for tiden. Ja, ser den. What a time to be alive ja! Selv skulle jeg ønske jeg rakk Zelda, men tror jeg sparer det til sommerferien eller noe sånt. Like Comment Share 2Crazy Kraken 2017-03-23 09:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke noe spesielt forhold til Persona serien, annet enn at jeg har spilt litt av Persona 3 og eier P4 på Vita. Men, jeg gleder meg til P5. Spillet ser veldig kult ut! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1Xtord 2017-03-23 09:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:annet enn at jeg har spilt litt av Persona 3 Hvilke versjon av persona 3? standard versjonen? fes? eller psp versjonen? Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-23 09:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FES på PS2. Likte det godt, og tok første boss, men jeg var vel for dårlig for det ble så utrolig vanskelig syns jeg, haha "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1Crazy Kraken 2017-03-25 23:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal noen her ha Collectors editionen til P5? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Xtord 2017-03-26 00:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:FES på PS2. Likte det godt, og tok første boss, men jeg var vel for dårlig for det ble så utrolig vanskelig syns jeg, haha Riktig , ja fes versjonen er ikke det letteste nei, er et par bosser der jeg slet mye med. Og siste boss tar jo lang , lang tid før du får han ned til 0 hp. Siterer Crazy Kraken:Skal noen her ha Collectors editionen til P5? Jeg har vært innom tanken, mye pga bare soundtracket. Men, er litt usikker om det er vits å bruke 1000 + kr på og ikke bare kjøpe soundtracket seperat en annen gang . Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-26 10:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:Riktig , ja fes versjonen er ikke det letteste nei Er fes vanskeligere enn vanlig P3? Eller har den bare noen ekstra endgame bosser? Siterer Xtord:Jeg har vært innom tanken, mye pga bare soundtracket. Men, er litt usikker om det er vits å bruke 1000 + kr på og ikke bare kjøpe soundtracket seperat en annen gang . Artwork bok, soundtrack, kosebamse, bag, steelbook cover til spillet. Ikke så ille, men det blir mye penger selvfølgelig. Du virket så gira P5, så jeg tenkte kanskje du hadde bestilt collectors edition "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1Xtord 2017-03-26 12:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Er fes vanskeligere enn vanlig P3? Eller har den bare noen ekstra endgame bosser? Etter det jeg skjønner er det ikke noe vanskeligere. Fra det jeg skjønner legger det til to ny social links, og noe "surveilance footage " som gir litt mer liv til karakterene samt en 30 timers + campaign kalt The answer som foregår etter endingen i persona 3. Du får vel fes på psn og portable på psp/vita. Siterer Crazy Kraken:Artwork bok, soundtrack, kosebamse, bag, steelbook cover til spillet. Ikke så ille, men det blir mye penger selvfølgelig. Du virket så gira P5, så jeg tenkte kanskje du hadde bestilt collectors edition Ja, artwork bok er bra. Kosebamse er så om så , sikkert kult å ha. Steelbook cover ser ut som du får i det fleste standard versjonene av spillet å. Vet ikke helt hva jeg skal med den bagen, grei pris. Joda for all del, jeg gleder meg kjempe mye og jeg er som du sier veldig gira på dette spillet, men det betyr ikke nødvendigvis jeg må kjøpe en collector edition ,og det er mye penger. Ser fort for meg at jeg spille dette i godt over 3 uker i strekk, hvis det når opp til persona 3 i det minste , håper jo selvsagt at det når opp eller overgår 4. PS: nå vet jeg ikke hvilke butikker på nettet som har collector edition inne engang , eller om man må kjøpe det fra utenlandske butikker. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-26 12:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:PS: nå vet jeg ikke hvilke butikker på nettet som har collector edition inne engang , eller om man må kjøpe det fra utenlandske butikker. Tror nok det er utsolgt de fleste steder nå"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Skal noen her ha Collectors editionen til P5? Neh. Merker egentlig at det er få CE jeg har særlig lyst på for øyeblikket."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-27 12:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Neh. Merker egentlig at det er få CE jeg har særlig lyst på for øyeblikket. Ja, jeg er litt ferdig med sånt selv, men det er mye fordi jeg syns kvaliteten var så lav på mye av det jeg kjøpte (for endel år siden). Persona 5 sin syns jeg ser ganske flott ut. Nier Automata sin hadde jeg også lyst på, men den var det umulig å få tak i... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 2GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Ja, jeg er litt ferdig med sånt selv, Jeg kjøper de stort sett bare om det følger med figurer/statuer. Den siste jeg kjøpte var Limited Edition av Breath of the Wild, som hadde en Master Sword statue. Den var for så vidt ganske kjekk. Siterer Crazy Kraken:Nier Automata sin hadde jeg også lyst på, men den var det umulig å få tak i... Ja, jeg merker nå at jeg har lyst på den selv xP Får prøve å få tak i statuen på eBay senere."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1SirGalahad 2017-04-04 08:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Suger å ha jobb i hele dag, så må nok vente med dette til imorgen, eller spare det til fredag da jeg har ferie i en uke. Blir bra uansett da! Gleder meg masse til å få sittet meg ned med dette spillet og bare kost meg! Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kjøper det nok i hvert fall før helgen. Kanskje i morgen. Ble brått veldig gira, selv om jeg egentlig bare så vidt har fått begynt på Horizon."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2SirGalahad 2017-04-05 08:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja tror jeg går til innkjøp av det idag selv! Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dette spillet må enten være usedvanlig populært, eller så har butikkene knapt tatt inn kopier. Lett å få tak i var det i hvert fall ikke."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Klima 2017-04-07 14:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Persona er vel for folk som har Japansk high school fetish. Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Dessuten har Japan en tendens å promotere pedofili i slike spill siden konsent alderen der er 13 eller 14 år. Derfor bruker de søte figurer for slikt. Er en syk måte å promotere slikt, så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Klima:Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Ærlig talt koker vel det til syvende og sist ned til subjektive meninger. Siterer Klima:så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. For all del, det er vel bare å gjøre det. Jeg kunne aldri i livet tenkt meg å leve med kun en konsoll som tilbyr eksklusiver du kan telle på én hånd."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Musikken i dette spillet er så #classy."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Xtord 2017-04-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Musikken i dette spillet er så #classy. Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Yez! Jeg person(a)lig (høhøhø), liker disse best så langt: https://www.youtube.com/watch?v=J1GA0VtVw-s&index=4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=cSdvjiSej78&index=9&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=vKTPhuJpcVs&index=14&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=9Hlharh9ANI&index=19&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=GdYkIF3C7PY&index=26&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi (!!) https://www.youtube.com/watch?v=UEpWOGO3Lh4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=37 https://www.youtube.com/watch?v=U4uD8WPXEpM&index=42&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=HUfIz2LqHWg&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=44"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 1234
GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde tråden offisiell, siden vi ikke har noen andre Persona-tråder fra før. Regner med spillet blir bra, men skulle gjerne rukket å spille Horizon først ... Det er virkelig et hardkjør for tiden."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2SirGalahad 2017-03-23 08:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Regner med spillet blir bra, men skulle gjerne rukket å spille Horizon først ... Det er virkelig et hardkjør for tiden. Ja, ser den. What a time to be alive ja! Selv skulle jeg ønske jeg rakk Zelda, men tror jeg sparer det til sommerferien eller noe sånt. Like Comment Share 2Crazy Kraken 2017-03-23 09:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke noe spesielt forhold til Persona serien, annet enn at jeg har spilt litt av Persona 3 og eier P4 på Vita. Men, jeg gleder meg til P5. Spillet ser veldig kult ut! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1Xtord 2017-03-23 09:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:annet enn at jeg har spilt litt av Persona 3 Hvilke versjon av persona 3? standard versjonen? fes? eller psp versjonen? Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-23 09:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FES på PS2. Likte det godt, og tok første boss, men jeg var vel for dårlig for det ble så utrolig vanskelig syns jeg, haha "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1Crazy Kraken 2017-03-25 23:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal noen her ha Collectors editionen til P5? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Xtord 2017-03-26 00:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:FES på PS2. Likte det godt, og tok første boss, men jeg var vel for dårlig for det ble så utrolig vanskelig syns jeg, haha Riktig , ja fes versjonen er ikke det letteste nei, er et par bosser der jeg slet mye med. Og siste boss tar jo lang , lang tid før du får han ned til 0 hp. Siterer Crazy Kraken:Skal noen her ha Collectors editionen til P5? Jeg har vært innom tanken, mye pga bare soundtracket. Men, er litt usikker om det er vits å bruke 1000 + kr på og ikke bare kjøpe soundtracket seperat en annen gang . Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-26 10:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:Riktig , ja fes versjonen er ikke det letteste nei Er fes vanskeligere enn vanlig P3? Eller har den bare noen ekstra endgame bosser? Siterer Xtord:Jeg har vært innom tanken, mye pga bare soundtracket. Men, er litt usikker om det er vits å bruke 1000 + kr på og ikke bare kjøpe soundtracket seperat en annen gang . Artwork bok, soundtrack, kosebamse, bag, steelbook cover til spillet. Ikke så ille, men det blir mye penger selvfølgelig. Du virket så gira P5, så jeg tenkte kanskje du hadde bestilt collectors edition "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1Xtord 2017-03-26 12:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Er fes vanskeligere enn vanlig P3? Eller har den bare noen ekstra endgame bosser? Etter det jeg skjønner er det ikke noe vanskeligere. Fra det jeg skjønner legger det til to ny social links, og noe "surveilance footage " som gir litt mer liv til karakterene samt en 30 timers + campaign kalt The answer som foregår etter endingen i persona 3. Du får vel fes på psn og portable på psp/vita. Siterer Crazy Kraken:Artwork bok, soundtrack, kosebamse, bag, steelbook cover til spillet. Ikke så ille, men det blir mye penger selvfølgelig. Du virket så gira P5, så jeg tenkte kanskje du hadde bestilt collectors edition Ja, artwork bok er bra. Kosebamse er så om så , sikkert kult å ha. Steelbook cover ser ut som du får i det fleste standard versjonene av spillet å. Vet ikke helt hva jeg skal med den bagen, grei pris. Joda for all del, jeg gleder meg kjempe mye og jeg er som du sier veldig gira på dette spillet, men det betyr ikke nødvendigvis jeg må kjøpe en collector edition ,og det er mye penger. Ser fort for meg at jeg spille dette i godt over 3 uker i strekk, hvis det når opp til persona 3 i det minste , håper jo selvsagt at det når opp eller overgår 4. PS: nå vet jeg ikke hvilke butikker på nettet som har collector edition inne engang , eller om man må kjøpe det fra utenlandske butikker. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-26 12:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:PS: nå vet jeg ikke hvilke butikker på nettet som har collector edition inne engang , eller om man må kjøpe det fra utenlandske butikker. Tror nok det er utsolgt de fleste steder nå"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Skal noen her ha Collectors editionen til P5? Neh. Merker egentlig at det er få CE jeg har særlig lyst på for øyeblikket."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-27 12:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Neh. Merker egentlig at det er få CE jeg har særlig lyst på for øyeblikket. Ja, jeg er litt ferdig med sånt selv, men det er mye fordi jeg syns kvaliteten var så lav på mye av det jeg kjøpte (for endel år siden). Persona 5 sin syns jeg ser ganske flott ut. Nier Automata sin hadde jeg også lyst på, men den var det umulig å få tak i... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 2GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Ja, jeg er litt ferdig med sånt selv, Jeg kjøper de stort sett bare om det følger med figurer/statuer. Den siste jeg kjøpte var Limited Edition av Breath of the Wild, som hadde en Master Sword statue. Den var for så vidt ganske kjekk. Siterer Crazy Kraken:Nier Automata sin hadde jeg også lyst på, men den var det umulig å få tak i... Ja, jeg merker nå at jeg har lyst på den selv xP Får prøve å få tak i statuen på eBay senere."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1SirGalahad 2017-04-04 08:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Suger å ha jobb i hele dag, så må nok vente med dette til imorgen, eller spare det til fredag da jeg har ferie i en uke. Blir bra uansett da! Gleder meg masse til å få sittet meg ned med dette spillet og bare kost meg! Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kjøper det nok i hvert fall før helgen. Kanskje i morgen. Ble brått veldig gira, selv om jeg egentlig bare så vidt har fått begynt på Horizon."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2SirGalahad 2017-04-05 08:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja tror jeg går til innkjøp av det idag selv! Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dette spillet må enten være usedvanlig populært, eller så har butikkene knapt tatt inn kopier. Lett å få tak i var det i hvert fall ikke."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Klima 2017-04-07 14:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Persona er vel for folk som har Japansk high school fetish. Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Dessuten har Japan en tendens å promotere pedofili i slike spill siden konsent alderen der er 13 eller 14 år. Derfor bruker de søte figurer for slikt. Er en syk måte å promotere slikt, så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Klima:Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Ærlig talt koker vel det til syvende og sist ned til subjektive meninger. Siterer Klima:så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. For all del, det er vel bare å gjøre det. Jeg kunne aldri i livet tenkt meg å leve med kun en konsoll som tilbyr eksklusiver du kan telle på én hånd."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Musikken i dette spillet er så #classy."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Xtord 2017-04-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Musikken i dette spillet er så #classy. Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Yez! Jeg person(a)lig (høhøhø), liker disse best så langt: https://www.youtube.com/watch?v=J1GA0VtVw-s&index=4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=cSdvjiSej78&index=9&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=vKTPhuJpcVs&index=14&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=9Hlharh9ANI&index=19&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=GdYkIF3C7PY&index=26&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi (!!) https://www.youtube.com/watch?v=UEpWOGO3Lh4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=37 https://www.youtube.com/watch?v=U4uD8WPXEpM&index=42&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=HUfIz2LqHWg&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=44"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 1234
SirGalahad 2017-03-23 08:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Regner med spillet blir bra, men skulle gjerne rukket å spille Horizon først ... Det er virkelig et hardkjør for tiden. Ja, ser den. What a time to be alive ja! Selv skulle jeg ønske jeg rakk Zelda, men tror jeg sparer det til sommerferien eller noe sånt. Like Comment Share 2Crazy Kraken 2017-03-23 09:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke noe spesielt forhold til Persona serien, annet enn at jeg har spilt litt av Persona 3 og eier P4 på Vita. Men, jeg gleder meg til P5. Spillet ser veldig kult ut! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1Xtord 2017-03-23 09:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:annet enn at jeg har spilt litt av Persona 3 Hvilke versjon av persona 3? standard versjonen? fes? eller psp versjonen? Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-23 09:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FES på PS2. Likte det godt, og tok første boss, men jeg var vel for dårlig for det ble så utrolig vanskelig syns jeg, haha "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1Crazy Kraken 2017-03-25 23:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal noen her ha Collectors editionen til P5? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Xtord 2017-03-26 00:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:FES på PS2. Likte det godt, og tok første boss, men jeg var vel for dårlig for det ble så utrolig vanskelig syns jeg, haha Riktig , ja fes versjonen er ikke det letteste nei, er et par bosser der jeg slet mye med. Og siste boss tar jo lang , lang tid før du får han ned til 0 hp. Siterer Crazy Kraken:Skal noen her ha Collectors editionen til P5? Jeg har vært innom tanken, mye pga bare soundtracket. Men, er litt usikker om det er vits å bruke 1000 + kr på og ikke bare kjøpe soundtracket seperat en annen gang . Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-26 10:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:Riktig , ja fes versjonen er ikke det letteste nei Er fes vanskeligere enn vanlig P3? Eller har den bare noen ekstra endgame bosser? Siterer Xtord:Jeg har vært innom tanken, mye pga bare soundtracket. Men, er litt usikker om det er vits å bruke 1000 + kr på og ikke bare kjøpe soundtracket seperat en annen gang . Artwork bok, soundtrack, kosebamse, bag, steelbook cover til spillet. Ikke så ille, men det blir mye penger selvfølgelig. Du virket så gira P5, så jeg tenkte kanskje du hadde bestilt collectors edition "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1Xtord 2017-03-26 12:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Er fes vanskeligere enn vanlig P3? Eller har den bare noen ekstra endgame bosser? Etter det jeg skjønner er det ikke noe vanskeligere. Fra det jeg skjønner legger det til to ny social links, og noe "surveilance footage " som gir litt mer liv til karakterene samt en 30 timers + campaign kalt The answer som foregår etter endingen i persona 3. Du får vel fes på psn og portable på psp/vita. Siterer Crazy Kraken:Artwork bok, soundtrack, kosebamse, bag, steelbook cover til spillet. Ikke så ille, men det blir mye penger selvfølgelig. Du virket så gira P5, så jeg tenkte kanskje du hadde bestilt collectors edition Ja, artwork bok er bra. Kosebamse er så om så , sikkert kult å ha. Steelbook cover ser ut som du får i det fleste standard versjonene av spillet å. Vet ikke helt hva jeg skal med den bagen, grei pris. Joda for all del, jeg gleder meg kjempe mye og jeg er som du sier veldig gira på dette spillet, men det betyr ikke nødvendigvis jeg må kjøpe en collector edition ,og det er mye penger. Ser fort for meg at jeg spille dette i godt over 3 uker i strekk, hvis det når opp til persona 3 i det minste , håper jo selvsagt at det når opp eller overgår 4. PS: nå vet jeg ikke hvilke butikker på nettet som har collector edition inne engang , eller om man må kjøpe det fra utenlandske butikker. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-26 12:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:PS: nå vet jeg ikke hvilke butikker på nettet som har collector edition inne engang , eller om man må kjøpe det fra utenlandske butikker. Tror nok det er utsolgt de fleste steder nå"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Skal noen her ha Collectors editionen til P5? Neh. Merker egentlig at det er få CE jeg har særlig lyst på for øyeblikket."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-27 12:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Neh. Merker egentlig at det er få CE jeg har særlig lyst på for øyeblikket. Ja, jeg er litt ferdig med sånt selv, men det er mye fordi jeg syns kvaliteten var så lav på mye av det jeg kjøpte (for endel år siden). Persona 5 sin syns jeg ser ganske flott ut. Nier Automata sin hadde jeg også lyst på, men den var det umulig å få tak i... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 2GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Ja, jeg er litt ferdig med sånt selv, Jeg kjøper de stort sett bare om det følger med figurer/statuer. Den siste jeg kjøpte var Limited Edition av Breath of the Wild, som hadde en Master Sword statue. Den var for så vidt ganske kjekk. Siterer Crazy Kraken:Nier Automata sin hadde jeg også lyst på, men den var det umulig å få tak i... Ja, jeg merker nå at jeg har lyst på den selv xP Får prøve å få tak i statuen på eBay senere."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1SirGalahad 2017-04-04 08:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Suger å ha jobb i hele dag, så må nok vente med dette til imorgen, eller spare det til fredag da jeg har ferie i en uke. Blir bra uansett da! Gleder meg masse til å få sittet meg ned med dette spillet og bare kost meg! Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kjøper det nok i hvert fall før helgen. Kanskje i morgen. Ble brått veldig gira, selv om jeg egentlig bare så vidt har fått begynt på Horizon."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2SirGalahad 2017-04-05 08:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja tror jeg går til innkjøp av det idag selv! Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dette spillet må enten være usedvanlig populært, eller så har butikkene knapt tatt inn kopier. Lett å få tak i var det i hvert fall ikke."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Klima 2017-04-07 14:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Persona er vel for folk som har Japansk high school fetish. Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Dessuten har Japan en tendens å promotere pedofili i slike spill siden konsent alderen der er 13 eller 14 år. Derfor bruker de søte figurer for slikt. Er en syk måte å promotere slikt, så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Klima:Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Ærlig talt koker vel det til syvende og sist ned til subjektive meninger. Siterer Klima:så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. For all del, det er vel bare å gjøre det. Jeg kunne aldri i livet tenkt meg å leve med kun en konsoll som tilbyr eksklusiver du kan telle på én hånd."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Musikken i dette spillet er så #classy."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Xtord 2017-04-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Musikken i dette spillet er så #classy. Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Yez! Jeg person(a)lig (høhøhø), liker disse best så langt: https://www.youtube.com/watch?v=J1GA0VtVw-s&index=4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=cSdvjiSej78&index=9&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=vKTPhuJpcVs&index=14&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=9Hlharh9ANI&index=19&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=GdYkIF3C7PY&index=26&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi (!!) https://www.youtube.com/watch?v=UEpWOGO3Lh4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=37 https://www.youtube.com/watch?v=U4uD8WPXEpM&index=42&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=HUfIz2LqHWg&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=44"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 1234
Crazy Kraken 2017-03-23 09:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke noe spesielt forhold til Persona serien, annet enn at jeg har spilt litt av Persona 3 og eier P4 på Vita. Men, jeg gleder meg til P5. Spillet ser veldig kult ut! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1Xtord 2017-03-23 09:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:annet enn at jeg har spilt litt av Persona 3 Hvilke versjon av persona 3? standard versjonen? fes? eller psp versjonen? Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-23 09:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FES på PS2. Likte det godt, og tok første boss, men jeg var vel for dårlig for det ble så utrolig vanskelig syns jeg, haha "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1Crazy Kraken 2017-03-25 23:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal noen her ha Collectors editionen til P5? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Xtord 2017-03-26 00:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:FES på PS2. Likte det godt, og tok første boss, men jeg var vel for dårlig for det ble så utrolig vanskelig syns jeg, haha Riktig , ja fes versjonen er ikke det letteste nei, er et par bosser der jeg slet mye med. Og siste boss tar jo lang , lang tid før du får han ned til 0 hp. Siterer Crazy Kraken:Skal noen her ha Collectors editionen til P5? Jeg har vært innom tanken, mye pga bare soundtracket. Men, er litt usikker om det er vits å bruke 1000 + kr på og ikke bare kjøpe soundtracket seperat en annen gang . Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-26 10:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:Riktig , ja fes versjonen er ikke det letteste nei Er fes vanskeligere enn vanlig P3? Eller har den bare noen ekstra endgame bosser? Siterer Xtord:Jeg har vært innom tanken, mye pga bare soundtracket. Men, er litt usikker om det er vits å bruke 1000 + kr på og ikke bare kjøpe soundtracket seperat en annen gang . Artwork bok, soundtrack, kosebamse, bag, steelbook cover til spillet. Ikke så ille, men det blir mye penger selvfølgelig. Du virket så gira P5, så jeg tenkte kanskje du hadde bestilt collectors edition "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1Xtord 2017-03-26 12:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Er fes vanskeligere enn vanlig P3? Eller har den bare noen ekstra endgame bosser? Etter det jeg skjønner er det ikke noe vanskeligere. Fra det jeg skjønner legger det til to ny social links, og noe "surveilance footage " som gir litt mer liv til karakterene samt en 30 timers + campaign kalt The answer som foregår etter endingen i persona 3. Du får vel fes på psn og portable på psp/vita. Siterer Crazy Kraken:Artwork bok, soundtrack, kosebamse, bag, steelbook cover til spillet. Ikke så ille, men det blir mye penger selvfølgelig. Du virket så gira P5, så jeg tenkte kanskje du hadde bestilt collectors edition Ja, artwork bok er bra. Kosebamse er så om så , sikkert kult å ha. Steelbook cover ser ut som du får i det fleste standard versjonene av spillet å. Vet ikke helt hva jeg skal med den bagen, grei pris. Joda for all del, jeg gleder meg kjempe mye og jeg er som du sier veldig gira på dette spillet, men det betyr ikke nødvendigvis jeg må kjøpe en collector edition ,og det er mye penger. Ser fort for meg at jeg spille dette i godt over 3 uker i strekk, hvis det når opp til persona 3 i det minste , håper jo selvsagt at det når opp eller overgår 4. PS: nå vet jeg ikke hvilke butikker på nettet som har collector edition inne engang , eller om man må kjøpe det fra utenlandske butikker. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-26 12:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:PS: nå vet jeg ikke hvilke butikker på nettet som har collector edition inne engang , eller om man må kjøpe det fra utenlandske butikker. Tror nok det er utsolgt de fleste steder nå"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Skal noen her ha Collectors editionen til P5? Neh. Merker egentlig at det er få CE jeg har særlig lyst på for øyeblikket."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-27 12:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Neh. Merker egentlig at det er få CE jeg har særlig lyst på for øyeblikket. Ja, jeg er litt ferdig med sånt selv, men det er mye fordi jeg syns kvaliteten var så lav på mye av det jeg kjøpte (for endel år siden). Persona 5 sin syns jeg ser ganske flott ut. Nier Automata sin hadde jeg også lyst på, men den var det umulig å få tak i... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 2GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Ja, jeg er litt ferdig med sånt selv, Jeg kjøper de stort sett bare om det følger med figurer/statuer. Den siste jeg kjøpte var Limited Edition av Breath of the Wild, som hadde en Master Sword statue. Den var for så vidt ganske kjekk. Siterer Crazy Kraken:Nier Automata sin hadde jeg også lyst på, men den var det umulig å få tak i... Ja, jeg merker nå at jeg har lyst på den selv xP Får prøve å få tak i statuen på eBay senere."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1SirGalahad 2017-04-04 08:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Suger å ha jobb i hele dag, så må nok vente med dette til imorgen, eller spare det til fredag da jeg har ferie i en uke. Blir bra uansett da! Gleder meg masse til å få sittet meg ned med dette spillet og bare kost meg! Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kjøper det nok i hvert fall før helgen. Kanskje i morgen. Ble brått veldig gira, selv om jeg egentlig bare så vidt har fått begynt på Horizon."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2SirGalahad 2017-04-05 08:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja tror jeg går til innkjøp av det idag selv! Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dette spillet må enten være usedvanlig populært, eller så har butikkene knapt tatt inn kopier. Lett å få tak i var det i hvert fall ikke."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Klima 2017-04-07 14:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Persona er vel for folk som har Japansk high school fetish. Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Dessuten har Japan en tendens å promotere pedofili i slike spill siden konsent alderen der er 13 eller 14 år. Derfor bruker de søte figurer for slikt. Er en syk måte å promotere slikt, så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Klima:Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Ærlig talt koker vel det til syvende og sist ned til subjektive meninger. Siterer Klima:så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. For all del, det er vel bare å gjøre det. Jeg kunne aldri i livet tenkt meg å leve med kun en konsoll som tilbyr eksklusiver du kan telle på én hånd."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Musikken i dette spillet er så #classy."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Xtord 2017-04-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Musikken i dette spillet er så #classy. Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Yez! Jeg person(a)lig (høhøhø), liker disse best så langt: https://www.youtube.com/watch?v=J1GA0VtVw-s&index=4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=cSdvjiSej78&index=9&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=vKTPhuJpcVs&index=14&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=9Hlharh9ANI&index=19&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=GdYkIF3C7PY&index=26&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi (!!) https://www.youtube.com/watch?v=UEpWOGO3Lh4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=37 https://www.youtube.com/watch?v=U4uD8WPXEpM&index=42&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=HUfIz2LqHWg&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=44"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 1234
Xtord 2017-03-23 09:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:annet enn at jeg har spilt litt av Persona 3 Hvilke versjon av persona 3? standard versjonen? fes? eller psp versjonen? Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-23 09:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FES på PS2. Likte det godt, og tok første boss, men jeg var vel for dårlig for det ble så utrolig vanskelig syns jeg, haha "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1Crazy Kraken 2017-03-25 23:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal noen her ha Collectors editionen til P5? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Xtord 2017-03-26 00:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:FES på PS2. Likte det godt, og tok første boss, men jeg var vel for dårlig for det ble så utrolig vanskelig syns jeg, haha Riktig , ja fes versjonen er ikke det letteste nei, er et par bosser der jeg slet mye med. Og siste boss tar jo lang , lang tid før du får han ned til 0 hp. Siterer Crazy Kraken:Skal noen her ha Collectors editionen til P5? Jeg har vært innom tanken, mye pga bare soundtracket. Men, er litt usikker om det er vits å bruke 1000 + kr på og ikke bare kjøpe soundtracket seperat en annen gang . Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-26 10:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:Riktig , ja fes versjonen er ikke det letteste nei Er fes vanskeligere enn vanlig P3? Eller har den bare noen ekstra endgame bosser? Siterer Xtord:Jeg har vært innom tanken, mye pga bare soundtracket. Men, er litt usikker om det er vits å bruke 1000 + kr på og ikke bare kjøpe soundtracket seperat en annen gang . Artwork bok, soundtrack, kosebamse, bag, steelbook cover til spillet. Ikke så ille, men det blir mye penger selvfølgelig. Du virket så gira P5, så jeg tenkte kanskje du hadde bestilt collectors edition "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1Xtord 2017-03-26 12:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Er fes vanskeligere enn vanlig P3? Eller har den bare noen ekstra endgame bosser? Etter det jeg skjønner er det ikke noe vanskeligere. Fra det jeg skjønner legger det til to ny social links, og noe "surveilance footage " som gir litt mer liv til karakterene samt en 30 timers + campaign kalt The answer som foregår etter endingen i persona 3. Du får vel fes på psn og portable på psp/vita. Siterer Crazy Kraken:Artwork bok, soundtrack, kosebamse, bag, steelbook cover til spillet. Ikke så ille, men det blir mye penger selvfølgelig. Du virket så gira P5, så jeg tenkte kanskje du hadde bestilt collectors edition Ja, artwork bok er bra. Kosebamse er så om så , sikkert kult å ha. Steelbook cover ser ut som du får i det fleste standard versjonene av spillet å. Vet ikke helt hva jeg skal med den bagen, grei pris. Joda for all del, jeg gleder meg kjempe mye og jeg er som du sier veldig gira på dette spillet, men det betyr ikke nødvendigvis jeg må kjøpe en collector edition ,og det er mye penger. Ser fort for meg at jeg spille dette i godt over 3 uker i strekk, hvis det når opp til persona 3 i det minste , håper jo selvsagt at det når opp eller overgår 4. PS: nå vet jeg ikke hvilke butikker på nettet som har collector edition inne engang , eller om man må kjøpe det fra utenlandske butikker. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-26 12:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:PS: nå vet jeg ikke hvilke butikker på nettet som har collector edition inne engang , eller om man må kjøpe det fra utenlandske butikker. Tror nok det er utsolgt de fleste steder nå"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Skal noen her ha Collectors editionen til P5? Neh. Merker egentlig at det er få CE jeg har særlig lyst på for øyeblikket."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-27 12:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Neh. Merker egentlig at det er få CE jeg har særlig lyst på for øyeblikket. Ja, jeg er litt ferdig med sånt selv, men det er mye fordi jeg syns kvaliteten var så lav på mye av det jeg kjøpte (for endel år siden). Persona 5 sin syns jeg ser ganske flott ut. Nier Automata sin hadde jeg også lyst på, men den var det umulig å få tak i... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 2GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Ja, jeg er litt ferdig med sånt selv, Jeg kjøper de stort sett bare om det følger med figurer/statuer. Den siste jeg kjøpte var Limited Edition av Breath of the Wild, som hadde en Master Sword statue. Den var for så vidt ganske kjekk. Siterer Crazy Kraken:Nier Automata sin hadde jeg også lyst på, men den var det umulig å få tak i... Ja, jeg merker nå at jeg har lyst på den selv xP Får prøve å få tak i statuen på eBay senere."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1SirGalahad 2017-04-04 08:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Suger å ha jobb i hele dag, så må nok vente med dette til imorgen, eller spare det til fredag da jeg har ferie i en uke. Blir bra uansett da! Gleder meg masse til å få sittet meg ned med dette spillet og bare kost meg! Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kjøper det nok i hvert fall før helgen. Kanskje i morgen. Ble brått veldig gira, selv om jeg egentlig bare så vidt har fått begynt på Horizon."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2SirGalahad 2017-04-05 08:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja tror jeg går til innkjøp av det idag selv! Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dette spillet må enten være usedvanlig populært, eller så har butikkene knapt tatt inn kopier. Lett å få tak i var det i hvert fall ikke."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Klima 2017-04-07 14:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Persona er vel for folk som har Japansk high school fetish. Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Dessuten har Japan en tendens å promotere pedofili i slike spill siden konsent alderen der er 13 eller 14 år. Derfor bruker de søte figurer for slikt. Er en syk måte å promotere slikt, så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Klima:Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Ærlig talt koker vel det til syvende og sist ned til subjektive meninger. Siterer Klima:så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. For all del, det er vel bare å gjøre det. Jeg kunne aldri i livet tenkt meg å leve med kun en konsoll som tilbyr eksklusiver du kan telle på én hånd."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Musikken i dette spillet er så #classy."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Xtord 2017-04-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Musikken i dette spillet er så #classy. Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Yez! Jeg person(a)lig (høhøhø), liker disse best så langt: https://www.youtube.com/watch?v=J1GA0VtVw-s&index=4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=cSdvjiSej78&index=9&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=vKTPhuJpcVs&index=14&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=9Hlharh9ANI&index=19&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=GdYkIF3C7PY&index=26&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi (!!) https://www.youtube.com/watch?v=UEpWOGO3Lh4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=37 https://www.youtube.com/watch?v=U4uD8WPXEpM&index=42&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=HUfIz2LqHWg&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=44"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 1234
Crazy Kraken 2017-03-23 09:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FES på PS2. Likte det godt, og tok første boss, men jeg var vel for dårlig for det ble så utrolig vanskelig syns jeg, haha "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1Crazy Kraken 2017-03-25 23:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal noen her ha Collectors editionen til P5? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Xtord 2017-03-26 00:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:FES på PS2. Likte det godt, og tok første boss, men jeg var vel for dårlig for det ble så utrolig vanskelig syns jeg, haha Riktig , ja fes versjonen er ikke det letteste nei, er et par bosser der jeg slet mye med. Og siste boss tar jo lang , lang tid før du får han ned til 0 hp. Siterer Crazy Kraken:Skal noen her ha Collectors editionen til P5? Jeg har vært innom tanken, mye pga bare soundtracket. Men, er litt usikker om det er vits å bruke 1000 + kr på og ikke bare kjøpe soundtracket seperat en annen gang . Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-26 10:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:Riktig , ja fes versjonen er ikke det letteste nei Er fes vanskeligere enn vanlig P3? Eller har den bare noen ekstra endgame bosser? Siterer Xtord:Jeg har vært innom tanken, mye pga bare soundtracket. Men, er litt usikker om det er vits å bruke 1000 + kr på og ikke bare kjøpe soundtracket seperat en annen gang . Artwork bok, soundtrack, kosebamse, bag, steelbook cover til spillet. Ikke så ille, men det blir mye penger selvfølgelig. Du virket så gira P5, så jeg tenkte kanskje du hadde bestilt collectors edition "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1Xtord 2017-03-26 12:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Er fes vanskeligere enn vanlig P3? Eller har den bare noen ekstra endgame bosser? Etter det jeg skjønner er det ikke noe vanskeligere. Fra det jeg skjønner legger det til to ny social links, og noe "surveilance footage " som gir litt mer liv til karakterene samt en 30 timers + campaign kalt The answer som foregår etter endingen i persona 3. Du får vel fes på psn og portable på psp/vita. Siterer Crazy Kraken:Artwork bok, soundtrack, kosebamse, bag, steelbook cover til spillet. Ikke så ille, men det blir mye penger selvfølgelig. Du virket så gira P5, så jeg tenkte kanskje du hadde bestilt collectors edition Ja, artwork bok er bra. Kosebamse er så om så , sikkert kult å ha. Steelbook cover ser ut som du får i det fleste standard versjonene av spillet å. Vet ikke helt hva jeg skal med den bagen, grei pris. Joda for all del, jeg gleder meg kjempe mye og jeg er som du sier veldig gira på dette spillet, men det betyr ikke nødvendigvis jeg må kjøpe en collector edition ,og det er mye penger. Ser fort for meg at jeg spille dette i godt over 3 uker i strekk, hvis det når opp til persona 3 i det minste , håper jo selvsagt at det når opp eller overgår 4. PS: nå vet jeg ikke hvilke butikker på nettet som har collector edition inne engang , eller om man må kjøpe det fra utenlandske butikker. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-26 12:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:PS: nå vet jeg ikke hvilke butikker på nettet som har collector edition inne engang , eller om man må kjøpe det fra utenlandske butikker. Tror nok det er utsolgt de fleste steder nå"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Skal noen her ha Collectors editionen til P5? Neh. Merker egentlig at det er få CE jeg har særlig lyst på for øyeblikket."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-27 12:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Neh. Merker egentlig at det er få CE jeg har særlig lyst på for øyeblikket. Ja, jeg er litt ferdig med sånt selv, men det er mye fordi jeg syns kvaliteten var så lav på mye av det jeg kjøpte (for endel år siden). Persona 5 sin syns jeg ser ganske flott ut. Nier Automata sin hadde jeg også lyst på, men den var det umulig å få tak i... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 2GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Ja, jeg er litt ferdig med sånt selv, Jeg kjøper de stort sett bare om det følger med figurer/statuer. Den siste jeg kjøpte var Limited Edition av Breath of the Wild, som hadde en Master Sword statue. Den var for så vidt ganske kjekk. Siterer Crazy Kraken:Nier Automata sin hadde jeg også lyst på, men den var det umulig å få tak i... Ja, jeg merker nå at jeg har lyst på den selv xP Får prøve å få tak i statuen på eBay senere."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1SirGalahad 2017-04-04 08:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Suger å ha jobb i hele dag, så må nok vente med dette til imorgen, eller spare det til fredag da jeg har ferie i en uke. Blir bra uansett da! Gleder meg masse til å få sittet meg ned med dette spillet og bare kost meg! Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kjøper det nok i hvert fall før helgen. Kanskje i morgen. Ble brått veldig gira, selv om jeg egentlig bare så vidt har fått begynt på Horizon."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2SirGalahad 2017-04-05 08:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja tror jeg går til innkjøp av det idag selv! Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dette spillet må enten være usedvanlig populært, eller så har butikkene knapt tatt inn kopier. Lett å få tak i var det i hvert fall ikke."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Klima 2017-04-07 14:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Persona er vel for folk som har Japansk high school fetish. Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Dessuten har Japan en tendens å promotere pedofili i slike spill siden konsent alderen der er 13 eller 14 år. Derfor bruker de søte figurer for slikt. Er en syk måte å promotere slikt, så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Klima:Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Ærlig talt koker vel det til syvende og sist ned til subjektive meninger. Siterer Klima:så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. For all del, det er vel bare å gjøre det. Jeg kunne aldri i livet tenkt meg å leve med kun en konsoll som tilbyr eksklusiver du kan telle på én hånd."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Musikken i dette spillet er så #classy."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Xtord 2017-04-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Musikken i dette spillet er så #classy. Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Yez! Jeg person(a)lig (høhøhø), liker disse best så langt: https://www.youtube.com/watch?v=J1GA0VtVw-s&index=4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=cSdvjiSej78&index=9&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=vKTPhuJpcVs&index=14&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=9Hlharh9ANI&index=19&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=GdYkIF3C7PY&index=26&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi (!!) https://www.youtube.com/watch?v=UEpWOGO3Lh4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=37 https://www.youtube.com/watch?v=U4uD8WPXEpM&index=42&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=HUfIz2LqHWg&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=44"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 1234
Crazy Kraken 2017-03-25 23:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal noen her ha Collectors editionen til P5? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Xtord 2017-03-26 00:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:FES på PS2. Likte det godt, og tok første boss, men jeg var vel for dårlig for det ble så utrolig vanskelig syns jeg, haha Riktig , ja fes versjonen er ikke det letteste nei, er et par bosser der jeg slet mye med. Og siste boss tar jo lang , lang tid før du får han ned til 0 hp. Siterer Crazy Kraken:Skal noen her ha Collectors editionen til P5? Jeg har vært innom tanken, mye pga bare soundtracket. Men, er litt usikker om det er vits å bruke 1000 + kr på og ikke bare kjøpe soundtracket seperat en annen gang . Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-26 10:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:Riktig , ja fes versjonen er ikke det letteste nei Er fes vanskeligere enn vanlig P3? Eller har den bare noen ekstra endgame bosser? Siterer Xtord:Jeg har vært innom tanken, mye pga bare soundtracket. Men, er litt usikker om det er vits å bruke 1000 + kr på og ikke bare kjøpe soundtracket seperat en annen gang . Artwork bok, soundtrack, kosebamse, bag, steelbook cover til spillet. Ikke så ille, men det blir mye penger selvfølgelig. Du virket så gira P5, så jeg tenkte kanskje du hadde bestilt collectors edition "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1Xtord 2017-03-26 12:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Er fes vanskeligere enn vanlig P3? Eller har den bare noen ekstra endgame bosser? Etter det jeg skjønner er det ikke noe vanskeligere. Fra det jeg skjønner legger det til to ny social links, og noe "surveilance footage " som gir litt mer liv til karakterene samt en 30 timers + campaign kalt The answer som foregår etter endingen i persona 3. Du får vel fes på psn og portable på psp/vita. Siterer Crazy Kraken:Artwork bok, soundtrack, kosebamse, bag, steelbook cover til spillet. Ikke så ille, men det blir mye penger selvfølgelig. Du virket så gira P5, så jeg tenkte kanskje du hadde bestilt collectors edition Ja, artwork bok er bra. Kosebamse er så om så , sikkert kult å ha. Steelbook cover ser ut som du får i det fleste standard versjonene av spillet å. Vet ikke helt hva jeg skal med den bagen, grei pris. Joda for all del, jeg gleder meg kjempe mye og jeg er som du sier veldig gira på dette spillet, men det betyr ikke nødvendigvis jeg må kjøpe en collector edition ,og det er mye penger. Ser fort for meg at jeg spille dette i godt over 3 uker i strekk, hvis det når opp til persona 3 i det minste , håper jo selvsagt at det når opp eller overgår 4. PS: nå vet jeg ikke hvilke butikker på nettet som har collector edition inne engang , eller om man må kjøpe det fra utenlandske butikker. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-26 12:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:PS: nå vet jeg ikke hvilke butikker på nettet som har collector edition inne engang , eller om man må kjøpe det fra utenlandske butikker. Tror nok det er utsolgt de fleste steder nå"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Skal noen her ha Collectors editionen til P5? Neh. Merker egentlig at det er få CE jeg har særlig lyst på for øyeblikket."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-27 12:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Neh. Merker egentlig at det er få CE jeg har særlig lyst på for øyeblikket. Ja, jeg er litt ferdig med sånt selv, men det er mye fordi jeg syns kvaliteten var så lav på mye av det jeg kjøpte (for endel år siden). Persona 5 sin syns jeg ser ganske flott ut. Nier Automata sin hadde jeg også lyst på, men den var det umulig å få tak i... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 2GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Ja, jeg er litt ferdig med sånt selv, Jeg kjøper de stort sett bare om det følger med figurer/statuer. Den siste jeg kjøpte var Limited Edition av Breath of the Wild, som hadde en Master Sword statue. Den var for så vidt ganske kjekk. Siterer Crazy Kraken:Nier Automata sin hadde jeg også lyst på, men den var det umulig å få tak i... Ja, jeg merker nå at jeg har lyst på den selv xP Får prøve å få tak i statuen på eBay senere."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1SirGalahad 2017-04-04 08:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Suger å ha jobb i hele dag, så må nok vente med dette til imorgen, eller spare det til fredag da jeg har ferie i en uke. Blir bra uansett da! Gleder meg masse til å få sittet meg ned med dette spillet og bare kost meg! Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kjøper det nok i hvert fall før helgen. Kanskje i morgen. Ble brått veldig gira, selv om jeg egentlig bare så vidt har fått begynt på Horizon."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2SirGalahad 2017-04-05 08:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja tror jeg går til innkjøp av det idag selv! Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dette spillet må enten være usedvanlig populært, eller så har butikkene knapt tatt inn kopier. Lett å få tak i var det i hvert fall ikke."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Klima 2017-04-07 14:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Persona er vel for folk som har Japansk high school fetish. Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Dessuten har Japan en tendens å promotere pedofili i slike spill siden konsent alderen der er 13 eller 14 år. Derfor bruker de søte figurer for slikt. Er en syk måte å promotere slikt, så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Klima:Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Ærlig talt koker vel det til syvende og sist ned til subjektive meninger. Siterer Klima:så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. For all del, det er vel bare å gjøre det. Jeg kunne aldri i livet tenkt meg å leve med kun en konsoll som tilbyr eksklusiver du kan telle på én hånd."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Musikken i dette spillet er så #classy."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Xtord 2017-04-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Musikken i dette spillet er så #classy. Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Yez! Jeg person(a)lig (høhøhø), liker disse best så langt: https://www.youtube.com/watch?v=J1GA0VtVw-s&index=4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=cSdvjiSej78&index=9&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=vKTPhuJpcVs&index=14&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=9Hlharh9ANI&index=19&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=GdYkIF3C7PY&index=26&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi (!!) https://www.youtube.com/watch?v=UEpWOGO3Lh4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=37 https://www.youtube.com/watch?v=U4uD8WPXEpM&index=42&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=HUfIz2LqHWg&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=44"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 1234
Xtord 2017-03-26 00:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:FES på PS2. Likte det godt, og tok første boss, men jeg var vel for dårlig for det ble så utrolig vanskelig syns jeg, haha Riktig , ja fes versjonen er ikke det letteste nei, er et par bosser der jeg slet mye med. Og siste boss tar jo lang , lang tid før du får han ned til 0 hp. Siterer Crazy Kraken:Skal noen her ha Collectors editionen til P5? Jeg har vært innom tanken, mye pga bare soundtracket. Men, er litt usikker om det er vits å bruke 1000 + kr på og ikke bare kjøpe soundtracket seperat en annen gang . Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-26 10:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:Riktig , ja fes versjonen er ikke det letteste nei Er fes vanskeligere enn vanlig P3? Eller har den bare noen ekstra endgame bosser? Siterer Xtord:Jeg har vært innom tanken, mye pga bare soundtracket. Men, er litt usikker om det er vits å bruke 1000 + kr på og ikke bare kjøpe soundtracket seperat en annen gang . Artwork bok, soundtrack, kosebamse, bag, steelbook cover til spillet. Ikke så ille, men det blir mye penger selvfølgelig. Du virket så gira P5, så jeg tenkte kanskje du hadde bestilt collectors edition "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1Xtord 2017-03-26 12:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Er fes vanskeligere enn vanlig P3? Eller har den bare noen ekstra endgame bosser? Etter det jeg skjønner er det ikke noe vanskeligere. Fra det jeg skjønner legger det til to ny social links, og noe "surveilance footage " som gir litt mer liv til karakterene samt en 30 timers + campaign kalt The answer som foregår etter endingen i persona 3. Du får vel fes på psn og portable på psp/vita. Siterer Crazy Kraken:Artwork bok, soundtrack, kosebamse, bag, steelbook cover til spillet. Ikke så ille, men det blir mye penger selvfølgelig. Du virket så gira P5, så jeg tenkte kanskje du hadde bestilt collectors edition Ja, artwork bok er bra. Kosebamse er så om så , sikkert kult å ha. Steelbook cover ser ut som du får i det fleste standard versjonene av spillet å. Vet ikke helt hva jeg skal med den bagen, grei pris. Joda for all del, jeg gleder meg kjempe mye og jeg er som du sier veldig gira på dette spillet, men det betyr ikke nødvendigvis jeg må kjøpe en collector edition ,og det er mye penger. Ser fort for meg at jeg spille dette i godt over 3 uker i strekk, hvis det når opp til persona 3 i det minste , håper jo selvsagt at det når opp eller overgår 4. PS: nå vet jeg ikke hvilke butikker på nettet som har collector edition inne engang , eller om man må kjøpe det fra utenlandske butikker. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-26 12:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:PS: nå vet jeg ikke hvilke butikker på nettet som har collector edition inne engang , eller om man må kjøpe det fra utenlandske butikker. Tror nok det er utsolgt de fleste steder nå"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Skal noen her ha Collectors editionen til P5? Neh. Merker egentlig at det er få CE jeg har særlig lyst på for øyeblikket."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-27 12:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Neh. Merker egentlig at det er få CE jeg har særlig lyst på for øyeblikket. Ja, jeg er litt ferdig med sånt selv, men det er mye fordi jeg syns kvaliteten var så lav på mye av det jeg kjøpte (for endel år siden). Persona 5 sin syns jeg ser ganske flott ut. Nier Automata sin hadde jeg også lyst på, men den var det umulig å få tak i... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 2GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Ja, jeg er litt ferdig med sånt selv, Jeg kjøper de stort sett bare om det følger med figurer/statuer. Den siste jeg kjøpte var Limited Edition av Breath of the Wild, som hadde en Master Sword statue. Den var for så vidt ganske kjekk. Siterer Crazy Kraken:Nier Automata sin hadde jeg også lyst på, men den var det umulig å få tak i... Ja, jeg merker nå at jeg har lyst på den selv xP Får prøve å få tak i statuen på eBay senere."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1SirGalahad 2017-04-04 08:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Suger å ha jobb i hele dag, så må nok vente med dette til imorgen, eller spare det til fredag da jeg har ferie i en uke. Blir bra uansett da! Gleder meg masse til å få sittet meg ned med dette spillet og bare kost meg! Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kjøper det nok i hvert fall før helgen. Kanskje i morgen. Ble brått veldig gira, selv om jeg egentlig bare så vidt har fått begynt på Horizon."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2SirGalahad 2017-04-05 08:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja tror jeg går til innkjøp av det idag selv! Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dette spillet må enten være usedvanlig populært, eller så har butikkene knapt tatt inn kopier. Lett å få tak i var det i hvert fall ikke."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Klima 2017-04-07 14:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Persona er vel for folk som har Japansk high school fetish. Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Dessuten har Japan en tendens å promotere pedofili i slike spill siden konsent alderen der er 13 eller 14 år. Derfor bruker de søte figurer for slikt. Er en syk måte å promotere slikt, så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Klima:Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Ærlig talt koker vel det til syvende og sist ned til subjektive meninger. Siterer Klima:så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. For all del, det er vel bare å gjøre det. Jeg kunne aldri i livet tenkt meg å leve med kun en konsoll som tilbyr eksklusiver du kan telle på én hånd."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Musikken i dette spillet er så #classy."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Xtord 2017-04-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Musikken i dette spillet er så #classy. Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Yez! Jeg person(a)lig (høhøhø), liker disse best så langt: https://www.youtube.com/watch?v=J1GA0VtVw-s&index=4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=cSdvjiSej78&index=9&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=vKTPhuJpcVs&index=14&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=9Hlharh9ANI&index=19&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=GdYkIF3C7PY&index=26&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi (!!) https://www.youtube.com/watch?v=UEpWOGO3Lh4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=37 https://www.youtube.com/watch?v=U4uD8WPXEpM&index=42&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=HUfIz2LqHWg&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=44"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 1234
Crazy Kraken 2017-03-26 10:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:Riktig , ja fes versjonen er ikke det letteste nei Er fes vanskeligere enn vanlig P3? Eller har den bare noen ekstra endgame bosser? Siterer Xtord:Jeg har vært innom tanken, mye pga bare soundtracket. Men, er litt usikker om det er vits å bruke 1000 + kr på og ikke bare kjøpe soundtracket seperat en annen gang . Artwork bok, soundtrack, kosebamse, bag, steelbook cover til spillet. Ikke så ille, men det blir mye penger selvfølgelig. Du virket så gira P5, så jeg tenkte kanskje du hadde bestilt collectors edition "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1Xtord 2017-03-26 12:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Er fes vanskeligere enn vanlig P3? Eller har den bare noen ekstra endgame bosser? Etter det jeg skjønner er det ikke noe vanskeligere. Fra det jeg skjønner legger det til to ny social links, og noe "surveilance footage " som gir litt mer liv til karakterene samt en 30 timers + campaign kalt The answer som foregår etter endingen i persona 3. Du får vel fes på psn og portable på psp/vita. Siterer Crazy Kraken:Artwork bok, soundtrack, kosebamse, bag, steelbook cover til spillet. Ikke så ille, men det blir mye penger selvfølgelig. Du virket så gira P5, så jeg tenkte kanskje du hadde bestilt collectors edition Ja, artwork bok er bra. Kosebamse er så om så , sikkert kult å ha. Steelbook cover ser ut som du får i det fleste standard versjonene av spillet å. Vet ikke helt hva jeg skal med den bagen, grei pris. Joda for all del, jeg gleder meg kjempe mye og jeg er som du sier veldig gira på dette spillet, men det betyr ikke nødvendigvis jeg må kjøpe en collector edition ,og det er mye penger. Ser fort for meg at jeg spille dette i godt over 3 uker i strekk, hvis det når opp til persona 3 i det minste , håper jo selvsagt at det når opp eller overgår 4. PS: nå vet jeg ikke hvilke butikker på nettet som har collector edition inne engang , eller om man må kjøpe det fra utenlandske butikker. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-26 12:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:PS: nå vet jeg ikke hvilke butikker på nettet som har collector edition inne engang , eller om man må kjøpe det fra utenlandske butikker. Tror nok det er utsolgt de fleste steder nå"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Skal noen her ha Collectors editionen til P5? Neh. Merker egentlig at det er få CE jeg har særlig lyst på for øyeblikket."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-27 12:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Neh. Merker egentlig at det er få CE jeg har særlig lyst på for øyeblikket. Ja, jeg er litt ferdig med sånt selv, men det er mye fordi jeg syns kvaliteten var så lav på mye av det jeg kjøpte (for endel år siden). Persona 5 sin syns jeg ser ganske flott ut. Nier Automata sin hadde jeg også lyst på, men den var det umulig å få tak i... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 2GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Ja, jeg er litt ferdig med sånt selv, Jeg kjøper de stort sett bare om det følger med figurer/statuer. Den siste jeg kjøpte var Limited Edition av Breath of the Wild, som hadde en Master Sword statue. Den var for så vidt ganske kjekk. Siterer Crazy Kraken:Nier Automata sin hadde jeg også lyst på, men den var det umulig å få tak i... Ja, jeg merker nå at jeg har lyst på den selv xP Får prøve å få tak i statuen på eBay senere."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1SirGalahad 2017-04-04 08:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Suger å ha jobb i hele dag, så må nok vente med dette til imorgen, eller spare det til fredag da jeg har ferie i en uke. Blir bra uansett da! Gleder meg masse til å få sittet meg ned med dette spillet og bare kost meg! Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kjøper det nok i hvert fall før helgen. Kanskje i morgen. Ble brått veldig gira, selv om jeg egentlig bare så vidt har fått begynt på Horizon."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2SirGalahad 2017-04-05 08:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja tror jeg går til innkjøp av det idag selv! Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dette spillet må enten være usedvanlig populært, eller så har butikkene knapt tatt inn kopier. Lett å få tak i var det i hvert fall ikke."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Klima 2017-04-07 14:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Persona er vel for folk som har Japansk high school fetish. Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Dessuten har Japan en tendens å promotere pedofili i slike spill siden konsent alderen der er 13 eller 14 år. Derfor bruker de søte figurer for slikt. Er en syk måte å promotere slikt, så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Klima:Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Ærlig talt koker vel det til syvende og sist ned til subjektive meninger. Siterer Klima:så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. For all del, det er vel bare å gjøre det. Jeg kunne aldri i livet tenkt meg å leve med kun en konsoll som tilbyr eksklusiver du kan telle på én hånd."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Musikken i dette spillet er så #classy."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Xtord 2017-04-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Musikken i dette spillet er så #classy. Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Yez! Jeg person(a)lig (høhøhø), liker disse best så langt: https://www.youtube.com/watch?v=J1GA0VtVw-s&index=4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=cSdvjiSej78&index=9&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=vKTPhuJpcVs&index=14&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=9Hlharh9ANI&index=19&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=GdYkIF3C7PY&index=26&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi (!!) https://www.youtube.com/watch?v=UEpWOGO3Lh4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=37 https://www.youtube.com/watch?v=U4uD8WPXEpM&index=42&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=HUfIz2LqHWg&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=44"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 1234
Xtord 2017-03-26 12:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Er fes vanskeligere enn vanlig P3? Eller har den bare noen ekstra endgame bosser? Etter det jeg skjønner er det ikke noe vanskeligere. Fra det jeg skjønner legger det til to ny social links, og noe "surveilance footage " som gir litt mer liv til karakterene samt en 30 timers + campaign kalt The answer som foregår etter endingen i persona 3. Du får vel fes på psn og portable på psp/vita. Siterer Crazy Kraken:Artwork bok, soundtrack, kosebamse, bag, steelbook cover til spillet. Ikke så ille, men det blir mye penger selvfølgelig. Du virket så gira P5, så jeg tenkte kanskje du hadde bestilt collectors edition Ja, artwork bok er bra. Kosebamse er så om så , sikkert kult å ha. Steelbook cover ser ut som du får i det fleste standard versjonene av spillet å. Vet ikke helt hva jeg skal med den bagen, grei pris. Joda for all del, jeg gleder meg kjempe mye og jeg er som du sier veldig gira på dette spillet, men det betyr ikke nødvendigvis jeg må kjøpe en collector edition ,og det er mye penger. Ser fort for meg at jeg spille dette i godt over 3 uker i strekk, hvis det når opp til persona 3 i det minste , håper jo selvsagt at det når opp eller overgår 4. PS: nå vet jeg ikke hvilke butikker på nettet som har collector edition inne engang , eller om man må kjøpe det fra utenlandske butikker. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-26 12:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:PS: nå vet jeg ikke hvilke butikker på nettet som har collector edition inne engang , eller om man må kjøpe det fra utenlandske butikker. Tror nok det er utsolgt de fleste steder nå"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Skal noen her ha Collectors editionen til P5? Neh. Merker egentlig at det er få CE jeg har særlig lyst på for øyeblikket."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-27 12:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Neh. Merker egentlig at det er få CE jeg har særlig lyst på for øyeblikket. Ja, jeg er litt ferdig med sånt selv, men det er mye fordi jeg syns kvaliteten var så lav på mye av det jeg kjøpte (for endel år siden). Persona 5 sin syns jeg ser ganske flott ut. Nier Automata sin hadde jeg også lyst på, men den var det umulig å få tak i... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 2GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Ja, jeg er litt ferdig med sånt selv, Jeg kjøper de stort sett bare om det følger med figurer/statuer. Den siste jeg kjøpte var Limited Edition av Breath of the Wild, som hadde en Master Sword statue. Den var for så vidt ganske kjekk. Siterer Crazy Kraken:Nier Automata sin hadde jeg også lyst på, men den var det umulig å få tak i... Ja, jeg merker nå at jeg har lyst på den selv xP Får prøve å få tak i statuen på eBay senere."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1SirGalahad 2017-04-04 08:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Suger å ha jobb i hele dag, så må nok vente med dette til imorgen, eller spare det til fredag da jeg har ferie i en uke. Blir bra uansett da! Gleder meg masse til å få sittet meg ned med dette spillet og bare kost meg! Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kjøper det nok i hvert fall før helgen. Kanskje i morgen. Ble brått veldig gira, selv om jeg egentlig bare så vidt har fått begynt på Horizon."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2SirGalahad 2017-04-05 08:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja tror jeg går til innkjøp av det idag selv! Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dette spillet må enten være usedvanlig populært, eller så har butikkene knapt tatt inn kopier. Lett å få tak i var det i hvert fall ikke."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Klima 2017-04-07 14:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Persona er vel for folk som har Japansk high school fetish. Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Dessuten har Japan en tendens å promotere pedofili i slike spill siden konsent alderen der er 13 eller 14 år. Derfor bruker de søte figurer for slikt. Er en syk måte å promotere slikt, så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Klima:Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Ærlig talt koker vel det til syvende og sist ned til subjektive meninger. Siterer Klima:så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. For all del, det er vel bare å gjøre det. Jeg kunne aldri i livet tenkt meg å leve med kun en konsoll som tilbyr eksklusiver du kan telle på én hånd."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Musikken i dette spillet er så #classy."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Xtord 2017-04-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Musikken i dette spillet er så #classy. Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Yez! Jeg person(a)lig (høhøhø), liker disse best så langt: https://www.youtube.com/watch?v=J1GA0VtVw-s&index=4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=cSdvjiSej78&index=9&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=vKTPhuJpcVs&index=14&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=9Hlharh9ANI&index=19&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=GdYkIF3C7PY&index=26&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi (!!) https://www.youtube.com/watch?v=UEpWOGO3Lh4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=37 https://www.youtube.com/watch?v=U4uD8WPXEpM&index=42&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=HUfIz2LqHWg&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=44"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 1234
Crazy Kraken 2017-03-26 12:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:PS: nå vet jeg ikke hvilke butikker på nettet som har collector edition inne engang , eller om man må kjøpe det fra utenlandske butikker. Tror nok det er utsolgt de fleste steder nå"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Skal noen her ha Collectors editionen til P5? Neh. Merker egentlig at det er få CE jeg har særlig lyst på for øyeblikket."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-27 12:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Neh. Merker egentlig at det er få CE jeg har særlig lyst på for øyeblikket. Ja, jeg er litt ferdig med sånt selv, men det er mye fordi jeg syns kvaliteten var så lav på mye av det jeg kjøpte (for endel år siden). Persona 5 sin syns jeg ser ganske flott ut. Nier Automata sin hadde jeg også lyst på, men den var det umulig å få tak i... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 2GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Ja, jeg er litt ferdig med sånt selv, Jeg kjøper de stort sett bare om det følger med figurer/statuer. Den siste jeg kjøpte var Limited Edition av Breath of the Wild, som hadde en Master Sword statue. Den var for så vidt ganske kjekk. Siterer Crazy Kraken:Nier Automata sin hadde jeg også lyst på, men den var det umulig å få tak i... Ja, jeg merker nå at jeg har lyst på den selv xP Får prøve å få tak i statuen på eBay senere."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1SirGalahad 2017-04-04 08:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Suger å ha jobb i hele dag, så må nok vente med dette til imorgen, eller spare det til fredag da jeg har ferie i en uke. Blir bra uansett da! Gleder meg masse til å få sittet meg ned med dette spillet og bare kost meg! Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kjøper det nok i hvert fall før helgen. Kanskje i morgen. Ble brått veldig gira, selv om jeg egentlig bare så vidt har fått begynt på Horizon."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2SirGalahad 2017-04-05 08:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja tror jeg går til innkjøp av det idag selv! Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dette spillet må enten være usedvanlig populært, eller så har butikkene knapt tatt inn kopier. Lett å få tak i var det i hvert fall ikke."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Klima 2017-04-07 14:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Persona er vel for folk som har Japansk high school fetish. Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Dessuten har Japan en tendens å promotere pedofili i slike spill siden konsent alderen der er 13 eller 14 år. Derfor bruker de søte figurer for slikt. Er en syk måte å promotere slikt, så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Klima:Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Ærlig talt koker vel det til syvende og sist ned til subjektive meninger. Siterer Klima:så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. For all del, det er vel bare å gjøre det. Jeg kunne aldri i livet tenkt meg å leve med kun en konsoll som tilbyr eksklusiver du kan telle på én hånd."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Musikken i dette spillet er så #classy."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Xtord 2017-04-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Musikken i dette spillet er så #classy. Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Yez! Jeg person(a)lig (høhøhø), liker disse best så langt: https://www.youtube.com/watch?v=J1GA0VtVw-s&index=4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=cSdvjiSej78&index=9&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=vKTPhuJpcVs&index=14&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=9Hlharh9ANI&index=19&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=GdYkIF3C7PY&index=26&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi (!!) https://www.youtube.com/watch?v=UEpWOGO3Lh4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=37 https://www.youtube.com/watch?v=U4uD8WPXEpM&index=42&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=HUfIz2LqHWg&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=44"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 1234
GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Skal noen her ha Collectors editionen til P5? Neh. Merker egentlig at det er få CE jeg har særlig lyst på for øyeblikket."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-03-27 12:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Neh. Merker egentlig at det er få CE jeg har særlig lyst på for øyeblikket. Ja, jeg er litt ferdig med sånt selv, men det er mye fordi jeg syns kvaliteten var så lav på mye av det jeg kjøpte (for endel år siden). Persona 5 sin syns jeg ser ganske flott ut. Nier Automata sin hadde jeg også lyst på, men den var det umulig å få tak i... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 2GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Ja, jeg er litt ferdig med sånt selv, Jeg kjøper de stort sett bare om det følger med figurer/statuer. Den siste jeg kjøpte var Limited Edition av Breath of the Wild, som hadde en Master Sword statue. Den var for så vidt ganske kjekk. Siterer Crazy Kraken:Nier Automata sin hadde jeg også lyst på, men den var det umulig å få tak i... Ja, jeg merker nå at jeg har lyst på den selv xP Får prøve å få tak i statuen på eBay senere."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1SirGalahad 2017-04-04 08:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Suger å ha jobb i hele dag, så må nok vente med dette til imorgen, eller spare det til fredag da jeg har ferie i en uke. Blir bra uansett da! Gleder meg masse til å få sittet meg ned med dette spillet og bare kost meg! Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kjøper det nok i hvert fall før helgen. Kanskje i morgen. Ble brått veldig gira, selv om jeg egentlig bare så vidt har fått begynt på Horizon."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2SirGalahad 2017-04-05 08:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja tror jeg går til innkjøp av det idag selv! Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dette spillet må enten være usedvanlig populært, eller så har butikkene knapt tatt inn kopier. Lett å få tak i var det i hvert fall ikke."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Klima 2017-04-07 14:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Persona er vel for folk som har Japansk high school fetish. Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Dessuten har Japan en tendens å promotere pedofili i slike spill siden konsent alderen der er 13 eller 14 år. Derfor bruker de søte figurer for slikt. Er en syk måte å promotere slikt, så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Klima:Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Ærlig talt koker vel det til syvende og sist ned til subjektive meninger. Siterer Klima:så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. For all del, det er vel bare å gjøre det. Jeg kunne aldri i livet tenkt meg å leve med kun en konsoll som tilbyr eksklusiver du kan telle på én hånd."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Musikken i dette spillet er så #classy."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Xtord 2017-04-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Musikken i dette spillet er så #classy. Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Yez! Jeg person(a)lig (høhøhø), liker disse best så langt: https://www.youtube.com/watch?v=J1GA0VtVw-s&index=4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=cSdvjiSej78&index=9&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=vKTPhuJpcVs&index=14&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=9Hlharh9ANI&index=19&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=GdYkIF3C7PY&index=26&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi (!!) https://www.youtube.com/watch?v=UEpWOGO3Lh4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=37 https://www.youtube.com/watch?v=U4uD8WPXEpM&index=42&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=HUfIz2LqHWg&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=44"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 1234
Crazy Kraken 2017-03-27 12:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Neh. Merker egentlig at det er få CE jeg har særlig lyst på for øyeblikket. Ja, jeg er litt ferdig med sånt selv, men det er mye fordi jeg syns kvaliteten var så lav på mye av det jeg kjøpte (for endel år siden). Persona 5 sin syns jeg ser ganske flott ut. Nier Automata sin hadde jeg også lyst på, men den var det umulig å få tak i... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 2GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Ja, jeg er litt ferdig med sånt selv, Jeg kjøper de stort sett bare om det følger med figurer/statuer. Den siste jeg kjøpte var Limited Edition av Breath of the Wild, som hadde en Master Sword statue. Den var for så vidt ganske kjekk. Siterer Crazy Kraken:Nier Automata sin hadde jeg også lyst på, men den var det umulig å få tak i... Ja, jeg merker nå at jeg har lyst på den selv xP Får prøve å få tak i statuen på eBay senere."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1SirGalahad 2017-04-04 08:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Suger å ha jobb i hele dag, så må nok vente med dette til imorgen, eller spare det til fredag da jeg har ferie i en uke. Blir bra uansett da! Gleder meg masse til å få sittet meg ned med dette spillet og bare kost meg! Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kjøper det nok i hvert fall før helgen. Kanskje i morgen. Ble brått veldig gira, selv om jeg egentlig bare så vidt har fått begynt på Horizon."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2SirGalahad 2017-04-05 08:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja tror jeg går til innkjøp av det idag selv! Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dette spillet må enten være usedvanlig populært, eller så har butikkene knapt tatt inn kopier. Lett å få tak i var det i hvert fall ikke."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Klima 2017-04-07 14:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Persona er vel for folk som har Japansk high school fetish. Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Dessuten har Japan en tendens å promotere pedofili i slike spill siden konsent alderen der er 13 eller 14 år. Derfor bruker de søte figurer for slikt. Er en syk måte å promotere slikt, så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Klima:Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Ærlig talt koker vel det til syvende og sist ned til subjektive meninger. Siterer Klima:så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. For all del, det er vel bare å gjøre det. Jeg kunne aldri i livet tenkt meg å leve med kun en konsoll som tilbyr eksklusiver du kan telle på én hånd."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Musikken i dette spillet er så #classy."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Xtord 2017-04-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Musikken i dette spillet er så #classy. Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Yez! Jeg person(a)lig (høhøhø), liker disse best så langt: https://www.youtube.com/watch?v=J1GA0VtVw-s&index=4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=cSdvjiSej78&index=9&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=vKTPhuJpcVs&index=14&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=9Hlharh9ANI&index=19&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=GdYkIF3C7PY&index=26&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi (!!) https://www.youtube.com/watch?v=UEpWOGO3Lh4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=37 https://www.youtube.com/watch?v=U4uD8WPXEpM&index=42&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=HUfIz2LqHWg&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=44"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 1234
GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Ja, jeg er litt ferdig med sånt selv, Jeg kjøper de stort sett bare om det følger med figurer/statuer. Den siste jeg kjøpte var Limited Edition av Breath of the Wild, som hadde en Master Sword statue. Den var for så vidt ganske kjekk. Siterer Crazy Kraken:Nier Automata sin hadde jeg også lyst på, men den var det umulig å få tak i... Ja, jeg merker nå at jeg har lyst på den selv xP Får prøve å få tak i statuen på eBay senere."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1SirGalahad 2017-04-04 08:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Suger å ha jobb i hele dag, så må nok vente med dette til imorgen, eller spare det til fredag da jeg har ferie i en uke. Blir bra uansett da! Gleder meg masse til å få sittet meg ned med dette spillet og bare kost meg! Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kjøper det nok i hvert fall før helgen. Kanskje i morgen. Ble brått veldig gira, selv om jeg egentlig bare så vidt har fått begynt på Horizon."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2SirGalahad 2017-04-05 08:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja tror jeg går til innkjøp av det idag selv! Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dette spillet må enten være usedvanlig populært, eller så har butikkene knapt tatt inn kopier. Lett å få tak i var det i hvert fall ikke."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Klima 2017-04-07 14:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Persona er vel for folk som har Japansk high school fetish. Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Dessuten har Japan en tendens å promotere pedofili i slike spill siden konsent alderen der er 13 eller 14 år. Derfor bruker de søte figurer for slikt. Er en syk måte å promotere slikt, så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Klima:Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Ærlig talt koker vel det til syvende og sist ned til subjektive meninger. Siterer Klima:så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. For all del, det er vel bare å gjøre det. Jeg kunne aldri i livet tenkt meg å leve med kun en konsoll som tilbyr eksklusiver du kan telle på én hånd."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Musikken i dette spillet er så #classy."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Xtord 2017-04-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Musikken i dette spillet er så #classy. Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Yez! Jeg person(a)lig (høhøhø), liker disse best så langt: https://www.youtube.com/watch?v=J1GA0VtVw-s&index=4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=cSdvjiSej78&index=9&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=vKTPhuJpcVs&index=14&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=9Hlharh9ANI&index=19&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=GdYkIF3C7PY&index=26&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi (!!) https://www.youtube.com/watch?v=UEpWOGO3Lh4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=37 https://www.youtube.com/watch?v=U4uD8WPXEpM&index=42&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=HUfIz2LqHWg&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=44"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 1234
SirGalahad 2017-04-04 08:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Suger å ha jobb i hele dag, så må nok vente med dette til imorgen, eller spare det til fredag da jeg har ferie i en uke. Blir bra uansett da! Gleder meg masse til å få sittet meg ned med dette spillet og bare kost meg! Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kjøper det nok i hvert fall før helgen. Kanskje i morgen. Ble brått veldig gira, selv om jeg egentlig bare så vidt har fått begynt på Horizon."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2SirGalahad 2017-04-05 08:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja tror jeg går til innkjøp av det idag selv! Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dette spillet må enten være usedvanlig populært, eller så har butikkene knapt tatt inn kopier. Lett å få tak i var det i hvert fall ikke."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Klima 2017-04-07 14:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Persona er vel for folk som har Japansk high school fetish. Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Dessuten har Japan en tendens å promotere pedofili i slike spill siden konsent alderen der er 13 eller 14 år. Derfor bruker de søte figurer for slikt. Er en syk måte å promotere slikt, så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Klima:Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Ærlig talt koker vel det til syvende og sist ned til subjektive meninger. Siterer Klima:så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. For all del, det er vel bare å gjøre det. Jeg kunne aldri i livet tenkt meg å leve med kun en konsoll som tilbyr eksklusiver du kan telle på én hånd."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Musikken i dette spillet er så #classy."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Xtord 2017-04-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Musikken i dette spillet er så #classy. Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Yez! Jeg person(a)lig (høhøhø), liker disse best så langt: https://www.youtube.com/watch?v=J1GA0VtVw-s&index=4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=cSdvjiSej78&index=9&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=vKTPhuJpcVs&index=14&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=9Hlharh9ANI&index=19&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=GdYkIF3C7PY&index=26&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi (!!) https://www.youtube.com/watch?v=UEpWOGO3Lh4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=37 https://www.youtube.com/watch?v=U4uD8WPXEpM&index=42&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=HUfIz2LqHWg&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=44"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 1234
GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kjøper det nok i hvert fall før helgen. Kanskje i morgen. Ble brått veldig gira, selv om jeg egentlig bare så vidt har fått begynt på Horizon."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2SirGalahad 2017-04-05 08:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja tror jeg går til innkjøp av det idag selv! Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dette spillet må enten være usedvanlig populært, eller så har butikkene knapt tatt inn kopier. Lett å få tak i var det i hvert fall ikke."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Klima 2017-04-07 14:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Persona er vel for folk som har Japansk high school fetish. Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Dessuten har Japan en tendens å promotere pedofili i slike spill siden konsent alderen der er 13 eller 14 år. Derfor bruker de søte figurer for slikt. Er en syk måte å promotere slikt, så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Klima:Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Ærlig talt koker vel det til syvende og sist ned til subjektive meninger. Siterer Klima:så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. For all del, det er vel bare å gjøre det. Jeg kunne aldri i livet tenkt meg å leve med kun en konsoll som tilbyr eksklusiver du kan telle på én hånd."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Musikken i dette spillet er så #classy."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Xtord 2017-04-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Musikken i dette spillet er så #classy. Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Yez! Jeg person(a)lig (høhøhø), liker disse best så langt: https://www.youtube.com/watch?v=J1GA0VtVw-s&index=4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=cSdvjiSej78&index=9&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=vKTPhuJpcVs&index=14&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=9Hlharh9ANI&index=19&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=GdYkIF3C7PY&index=26&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi (!!) https://www.youtube.com/watch?v=UEpWOGO3Lh4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=37 https://www.youtube.com/watch?v=U4uD8WPXEpM&index=42&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=HUfIz2LqHWg&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=44"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 1234
SirGalahad 2017-04-05 08:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja tror jeg går til innkjøp av det idag selv! Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dette spillet må enten være usedvanlig populært, eller så har butikkene knapt tatt inn kopier. Lett å få tak i var det i hvert fall ikke."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Klima 2017-04-07 14:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Persona er vel for folk som har Japansk high school fetish. Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Dessuten har Japan en tendens å promotere pedofili i slike spill siden konsent alderen der er 13 eller 14 år. Derfor bruker de søte figurer for slikt. Er en syk måte å promotere slikt, så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Klima:Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Ærlig talt koker vel det til syvende og sist ned til subjektive meninger. Siterer Klima:så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. For all del, det er vel bare å gjøre det. Jeg kunne aldri i livet tenkt meg å leve med kun en konsoll som tilbyr eksklusiver du kan telle på én hånd."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Musikken i dette spillet er så #classy."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Xtord 2017-04-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Musikken i dette spillet er så #classy. Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Yez! Jeg person(a)lig (høhøhø), liker disse best så langt: https://www.youtube.com/watch?v=J1GA0VtVw-s&index=4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=cSdvjiSej78&index=9&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=vKTPhuJpcVs&index=14&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=9Hlharh9ANI&index=19&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=GdYkIF3C7PY&index=26&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi (!!) https://www.youtube.com/watch?v=UEpWOGO3Lh4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=37 https://www.youtube.com/watch?v=U4uD8WPXEpM&index=42&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=HUfIz2LqHWg&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=44"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 1234
GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dette spillet må enten være usedvanlig populært, eller så har butikkene knapt tatt inn kopier. Lett å få tak i var det i hvert fall ikke."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Klima 2017-04-07 14:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Persona er vel for folk som har Japansk high school fetish. Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Dessuten har Japan en tendens å promotere pedofili i slike spill siden konsent alderen der er 13 eller 14 år. Derfor bruker de søte figurer for slikt. Er en syk måte å promotere slikt, så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Klima:Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Ærlig talt koker vel det til syvende og sist ned til subjektive meninger. Siterer Klima:så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. For all del, det er vel bare å gjøre det. Jeg kunne aldri i livet tenkt meg å leve med kun en konsoll som tilbyr eksklusiver du kan telle på én hånd."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Musikken i dette spillet er så #classy."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Xtord 2017-04-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Musikken i dette spillet er så #classy. Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Yez! Jeg person(a)lig (høhøhø), liker disse best så langt: https://www.youtube.com/watch?v=J1GA0VtVw-s&index=4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=cSdvjiSej78&index=9&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=vKTPhuJpcVs&index=14&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=9Hlharh9ANI&index=19&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=GdYkIF3C7PY&index=26&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi (!!) https://www.youtube.com/watch?v=UEpWOGO3Lh4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=37 https://www.youtube.com/watch?v=U4uD8WPXEpM&index=42&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=HUfIz2LqHWg&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=44"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 1234
Klima 2017-04-07 14:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Persona er vel for folk som har Japansk high school fetish. Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Dessuten har Japan en tendens å promotere pedofili i slike spill siden konsent alderen der er 13 eller 14 år. Derfor bruker de søte figurer for slikt. Er en syk måte å promotere slikt, så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Klima:Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Ærlig talt koker vel det til syvende og sist ned til subjektive meninger. Siterer Klima:så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. For all del, det er vel bare å gjøre det. Jeg kunne aldri i livet tenkt meg å leve med kun en konsoll som tilbyr eksklusiver du kan telle på én hånd."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Musikken i dette spillet er så #classy."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Xtord 2017-04-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Musikken i dette spillet er så #classy. Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Yez! Jeg person(a)lig (høhøhø), liker disse best så langt: https://www.youtube.com/watch?v=J1GA0VtVw-s&index=4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=cSdvjiSej78&index=9&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=vKTPhuJpcVs&index=14&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=9Hlharh9ANI&index=19&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=GdYkIF3C7PY&index=26&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi (!!) https://www.youtube.com/watch?v=UEpWOGO3Lh4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=37 https://www.youtube.com/watch?v=U4uD8WPXEpM&index=42&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=HUfIz2LqHWg&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=44"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 1234
GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Klima:Ærlig talt det finnes vel bedre spill. Ærlig talt koker vel det til syvende og sist ned til subjektive meninger. Siterer Klima:så jeg ville heller boikottet japanske spill selskap eller asiatiske spill selskap og heller gå for en xbox eller amerikanske spill. For all del, det er vel bare å gjøre det. Jeg kunne aldri i livet tenkt meg å leve med kun en konsoll som tilbyr eksklusiver du kan telle på én hånd."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Musikken i dette spillet er så #classy."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Xtord 2017-04-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Musikken i dette spillet er så #classy. Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Yez! Jeg person(a)lig (høhøhø), liker disse best så langt: https://www.youtube.com/watch?v=J1GA0VtVw-s&index=4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=cSdvjiSej78&index=9&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=vKTPhuJpcVs&index=14&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=9Hlharh9ANI&index=19&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=GdYkIF3C7PY&index=26&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi (!!) https://www.youtube.com/watch?v=UEpWOGO3Lh4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=37 https://www.youtube.com/watch?v=U4uD8WPXEpM&index=42&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=HUfIz2LqHWg&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=44"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 1234
GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Musikken i dette spillet er så #classy."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Xtord 2017-04-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Musikken i dette spillet er så #classy. Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Yez! Jeg person(a)lig (høhøhø), liker disse best så langt: https://www.youtube.com/watch?v=J1GA0VtVw-s&index=4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=cSdvjiSej78&index=9&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=vKTPhuJpcVs&index=14&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=9Hlharh9ANI&index=19&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=GdYkIF3C7PY&index=26&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi (!!) https://www.youtube.com/watch?v=UEpWOGO3Lh4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=37 https://www.youtube.com/watch?v=U4uD8WPXEpM&index=42&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=HUfIz2LqHWg&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=44"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 1234
Xtord 2017-04-13 23:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Musikken i dette spillet er så #classy. Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Yez! Jeg person(a)lig (høhøhø), liker disse best så langt: https://www.youtube.com/watch?v=J1GA0VtVw-s&index=4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=cSdvjiSej78&index=9&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=vKTPhuJpcVs&index=14&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=9Hlharh9ANI&index=19&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=GdYkIF3C7PY&index=26&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi (!!) https://www.youtube.com/watch?v=UEpWOGO3Lh4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=37 https://www.youtube.com/watch?v=U4uD8WPXEpM&index=42&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=HUfIz2LqHWg&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=44"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 1234
GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Xtord:Ja, men nå har jeg alltid hatt en del sans for persona musikken. Persona 5 overworld theme ,boss theme er spesielt meget bra. Yez! Jeg person(a)lig (høhøhø), liker disse best så langt: https://www.youtube.com/watch?v=J1GA0VtVw-s&index=4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=cSdvjiSej78&index=9&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=vKTPhuJpcVs&index=14&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=9Hlharh9ANI&index=19&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=GdYkIF3C7PY&index=26&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi (!!) https://www.youtube.com/watch?v=UEpWOGO3Lh4&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=37 https://www.youtube.com/watch?v=U4uD8WPXEpM&index=42&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi https://www.youtube.com/watch?v=HUfIz2LqHWg&list=PLOjg1uqS4bqKA6kl2o6fC7XSibWLZ8yKi&index=44"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 2 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 1234