Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket Zelda-spill er best?


Det beste Zelda spillet gjennom tidene er nok "Ocarina of Time"
Har ikke anelse om hvor mange ganger jeg har rundet nettopp dette spillet, men det er ganske mange ganger^^
Blir aldri lei av det
Hei.
  • 0
Må si som alle andre at "Ocarina of Time" er det beste, akkurat nå prøver jeg å spille gjennom "A Link to the past"
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer bendik920:
Må si som alle andre at "Ocarina of Time" er det beste, akkurat nå prøver jeg å spille gjennom "A Link to the past"


Sweet!
ALTTP rocker!
Kommet langt da?^^
Hei.
  • 0
  • Play
  • Play
For meg så var det Wind Waker som gå den beste opplevelsen, og var det spillet som også gjorde meg interessert i Zelda-serien. Men ingenting slår musikken Ocarina of Time har!
  • 0
Siterer Play:
For meg så var det Wind Waker som gå den beste opplevelsen, og var det spillet som også gjorde meg interessert i Zelda-serien. Men ingenting slår musikken Ocarina of Time har!


Musikken er legendarisk
Koji Kondo er en gud når det gjelder å komponere spillmusikk^^
Hei.
  • 0
Konsoll: wind waker
Bærbar: minish cap
Per aspera ad astra
  • 0
Oracle of Seasons, som ingen har hørt om
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Siterer BlueDaf:
Oracle of Seasons, som ingen har hørt om


Bra spill det!
Hei.
  • 0
Er vanskelig å bare velge ett, så enten blir det Ocarina of Time, Oracle of Seasons eller A Link To the Past ^,^
You should hate losing, but never fear defeat.
  • 0
Siterer GozMit:
Er vanskelig å bare velge ett, så enten blir det Ocarina of Time, Oracle of Seasons eller A Link To the Past ^,^


3 MEGET GODE Zelda spill : ]
Hei.
  • 0
Okarina of time og majoras mask er best!
Free EARL! Wait, EARL is free! Yeeei!
  • 0
Best Zelda Games of All Time:

1. Ocarina of Time (N64)
2. Majora Mask (N64)
3. Twilight Princess (Wii,GC)
4. Wind Waker (GC)
5. A link to the Past (Snes,GBA)
  • 0
Noen som vet hvor man får en billig Wii? Har så gruelig lyst på noen Zelda spill og noen andre Wii spill
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Beste Zelda-spill da det kom ut(beste spillet i verden da det kom ut): Ocarina of Time

Beste Zelda-spill gjennom tidene: Wind Waker
Kept you waiting, huh?
  • 0
Har planer om å kjøpe Ocarina of Time til 3DSen min når jeg er i Trondheim.
  • 0
Ocarina of time 3D, en fantastisk remake. Andre kandidater til førsteplassen er Majoras mask og Wind waker, som begge er fantastisk på hvert sitt vis.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Skaffet meg Ocarina of Time 3D i Trondheim, har ikke spilt så mye, men digger det så langt.

PS: I begynnelsen av spillet skal man få tak i et sverd og et skjold før man kan gå til The Deku Three. Jeg har skaffet meg sverdet, men finner ikke skjoldet.
  • 0
Siterer fantomena:
men finner ikke skjoldet.


Du må kjøpe det...
(Jeg antar det hvertfall, siden man måtte det i orginalen)
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Citerer fantomena:
men finner ikke skjoldet.


Du må kjøpe det...
(Jeg antar det hvertfall, siden man måtte det i orginalen)


Jepp, du må kjøpe det. Du finner skjoldet i butikken i landsbyen, obviosly.
Love will tear us apart.
  • 0
Majora's Mask er best. Det har det mest avanserte gameplayet ved siden av Twilight, men den beste atmosfæren og historien av alle Zelda-spillene. Men ALLE av dem er awesome.
Mother! Time to GO!
  • 0
Siterer Snapple:
Majora's Mask er best. Det har det mest avanserte gameplayet ved siden av Twilight, men den beste atmosfæren og historien av alle Zelda-spillene. Men ALLE av dem er awesome.


Enig i mye av det du sier, men spillet er også veldig kort, og tidssystemet kan til tider være enormt frustrerende.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg er uenig i at Majora's Mask kan ansees som det beste spillet i serien. Spillet har et skrekkelig tidspress på spilleren noe som gjør at man ikke kan nyte spillet og enkelte vil nok gå til WTs bare for å slippe å spille opp igjen mye.

De fleste ser nok på det beste Zelda spillet som det spillet man først spilte og gjorde at man fikk interesse for serien. Selv må jeg svare OoT siden jeg spilte det mye i 5-7 års alderen.
  • 0
Ocarina of Time er best, mens jeg har Twilight Princess på en fin andreplass.
  • 0
Har kun spilt Link's Awakening og Ocarina of Time, men begge er utrolig gode.
  • 0
Ocarina of Time er definitivt på første.
Og jeg vil nok plassere Windwaker på andre.

Resten er litt usikkert, for det er ikke alle jeg har fullført enda.

Majora's Mask syns jeg ikke noe særlig om.
Liker virkelig ikke spill hvor en har tid på seg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!