Gamereactor / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國
Gamereactor
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Super Mario Odyssey ~ Offisiell tråd ~

Glorfindel
Moderator
Glorfindel
Fikk spillet i går. Et av de siste jeg har ventet på å spille i år.

Kjenner jeg blir oppriktig glad av å spille dette. Mest fordi det er latterlig gøy, men også fordi det er så godt å vite at når Nintendo virkelig treffer med noe, så blir resultatet ofte helt verdensklasse. Og jeg unner dem det.

"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Taktikkeren
Taktikkeren
Siterer Glorfindel:
Fikk spillet i går. Et av de siste jeg har ventet på å spille i år.

Kjenner jeg blir oppriktig glad av å spille dette. Mest fordi det er latterlig gøy, men også fordi det er så godt å vite at når Nintendo virkelig treffer med noe, så blir resultatet ofte helt verdensklasse. Og jeg unner dem det.

Shiiiiiiii...

Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Matboksen
Matboksen
Super Mario Odyssey er fantastisk <3
Men det er kanskje litt vel mange måner å samle. Da blir det til at jeg ikke gidder å samle alle

Grallen
Grallen
Hoppetau-minispillet kan ta seg en bolle. Ellers så er spillet vanvittig kos da.

Let the voice of love take you higher

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!