Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Assassin's Creed Origins ~ Offisiell tråd ~


Jeg synes ikke Bayek var så ille. Sammenlignet med Ezio, Edward og muligens Frye-tvillingene, kommer han kanskje litt til kort. Ellers synes jeg karakteren hans ble håndtert nokså godt, ut ifra bakgrunnen hans og tidsepoken han representerer. Jeg har nå i hvert fall knyttet et og annet bånd til han etter nærmere 100 timer i hovedspillet, i tillegg til 2 DLC'er. Hadde ikke hatt noe imot å følge han videre, om det skulle vise seg å være tilfellet.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
nokså godt


Når du får karakteren nokså godt i orden/adferd på ungdomsskolen, er det aldri spesielt bra.
  • 0
Siterer SirThomas:
Når du får karakteren nokså godt i orden/adferd på ungdomsskolen, er det aldri spesielt bra.


Det er aldri spesielt dårlig heller.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!