Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Assassin's Creed Origins ~ Offisiell tråd ~

Jeg synes ikke Bayek var så ille. Sammenlignet med Ezio, Edward og muligens Frye-tvillingene, kommer han kanskje litt til kort. Ellers synes jeg karakteren hans ble håndtert nokså godt, ut ifra bakgrunnen hans og tidsepoken han representerer. Jeg har nå i hvert fall knyttet et og annet bånd til han etter nærmere 100 timer i hovedspillet, i tillegg til 2 DLC'er. Hadde ikke hatt noe imot å følge han videre, om det skulle vise seg å være tilfellet.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
nokså godt

Når du får karakteren nokså godt i orden/adferd på ungdomsskolen, er det aldri spesielt bra.
  • 0
Siterer SirThomas:
Når du får karakteren nokså godt i orden/adferd på ungdomsskolen, er det aldri spesielt bra.

Det er aldri spesielt dårlig heller.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!