Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Monster Hunter World (PS4/XboxOne/PC)


Hei alle nye og gamle monster jegere! Jeg er en gammel Monster Hunter-veteran og ble introdusert inn i serien med det første spillet til PSP, Monster Hunter Freedom. Jeg har ganske mange gode minner fra PSP-konsollen, men ingenting knuser tiden jeg tilbrakte med MH-serien til PSP. Det var rett og slett avhengende å spille det, noe som jeg ikke lå merke til før jeg så at jeg hadde en lagrinsfil på over 300 timer (faktisk nærmere 1000 timer om du legger til alle de ulike lagringsfilene jeg har hatt opp gjennom årene) i KUN Monster Hunter Unite. Det sier jo litt om hvor dilla jeg var på det spillet.

Uansett, la oss nå legge vekk historien min til side og heller komme frem til hva formålet med dette forumet er. Helt siden utgivelsen av Monster Hunter World har jeg lurt på hvor i alle dager de norske spillerne er? Selv spiller jeg på PS4 og møter stadig vekk på amerikanere, franskmenn, spanjolere, og en del japenesere, men ingen nordmenn? Jeg ønsker derfor å fikse opp i det problemet. Nemlig ved å lage en forum der vi, norske spillere, kan spille med hverandre på hvilket som helst spillkonsoll.

For å gjøre det så enkelt som mulig å nå frem til hverandre, så vær vennlig og skriv ned hvilket konsoll du spiller på, og hva du heter (online-navnet ditt). Om du ønsker hjelp til spesifikke oppdrag kan det være et fordel å skrive det ned her også.

Om du ønsker å spille sammen med meg så ikke nøl med å sende meg en invitasjon (PSN: Tigerslayer96), men jeg spiller som regel i helgene. Så sjansen for å spille i hverdagen (nå som oppstart av skolen er rett rundt hjørnet) er ganske lavt.

Så hva venter dere på? La oss bli bedre kjent med hverandre!
  • 0
UnitedMessi - PS4

En stund siden jeg spilte det sist, men jeg har lagt ned 120 timer ish i spillet.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
I dag er starten på ny runde med såkalt "events" til Monster Hunter World, og det vil vare helt fram til 24. August. Følgende oppdrag er nå tilgjengelig i denne perioden:

* Code: Red - i denne oppdraget kan du få tak i materialer som er nødvendig for Dante (fra DMC-serien) sin drakt og våpen.

* Flesh Cleaved to Bone - her må du kjempe deg mot to av blant de sterkeste dragene fra Rotten Vale i en arena.

* Deep Green Blues - du befinner deg i Ancient Forest, og må du kjempe deg gjennom en horde av sterke drager.

* Rock N' Roll Recess - du befinner deg i Elder's Recess, og må du kjempe deg gjennom en horde av sterke drager.

* Snow and Cherry Blossoms - Ønsker du å øke din Hunter Rank noe betraktelig? Da bør du prøve deg ut mot to kraftige drager i "tempered"-modus. Tørr du å ta utfordringen?

Informasjonen ovenfor er hentet fra Monster Hunter World sitt offisielle hjemmeside: http://game.capcom.com/world/uk/schedule.html
  • 0
Den 21.september begynner Monster Hunter World sitt aller første Halloween fest!
Festen varer helt frem til og med den 4. oktober, og Gathering Hall vil prydes av alt relatert til Halloween som blant annet fyrverkeri, gresskar og mye annet spennende overraskelser.

Blant det som vil være tilgjengelig under festperioden er spesielle drakter som kun er tilgjengelig i løpet av perioden, og en helt spesiell drakt til Poogie.
  • 0
Gjør dere klare! Mellom den 25.-31. Januar er det atter en gang festivaltid i Monster Hunter World. Mange av tidligere eventer blir mulig å spille i løpet av perioden, så her vil det bli mye kos og moro!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!