DanskSvenskaSuomiEnglishDeutschItalianoPortuguêsFrançaisNederlands中文版IndonesiaPolski日本語한국어ČeskoΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
SirThomas 2016-07-23 07:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Hvis du har PS2 anbefaler jeg deg å kjøpe Tekken 5. Det spillet er gull!! Er vel det spillet som har definert Tekken for meg ja, men hvis Taktikkeren har PS3, er vel det beste å bare spille seg gjennom Tekken 6. Husker jeg fikk Platinum på det for 5 år siden, 21. juli 2011. Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tekken 2 boyz. Det var #saker. Ikke bedre enn Rival Schools tho."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirGalahad 2016-07-23 12:52 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Er vel det spillet som har definert Tekken for meg ja, men hvis Taktikkeren har PS3, er vel det beste å bare spille seg gjennom Tekken 6. Husker jeg fikk Platinum på det for 5 år siden, 21. juli 2011. Var ikke særlig glad i Tekken 6 selv. Tekken tag 2 tok jeg platinum på. Det var konge. Like Comment Share 0 SirThomas 2016-07-25 07:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Tekken 2 boyz. Før min tid. Selv om jeg mener å huske man kunne spille en simulering av Tekken 1-3 i Tekken 5. Siterer SirGalahad:Var ikke særlig glad i Tekken 6 selv. Ikke jeg heller, men de ferskeste karakterne er fortsatt der, og de får man nok et gjensyn med i Tekken 7. Siterer SirGalahad:Tekken tag 2 tok jeg platinum på. Det var konge. Husker jeg gledet meg til det, men jeg kjøpte det faktisk aldri. Siste jeg kjøpte var Tekken Hybrid, men heller ikke det begynte jeg på. Aner ikke hvor det ble av. Like Comment Share 0SirGalahad 2016-07-31 16:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Husker jeg gledet meg til det, men jeg kjøpte det faktisk aldri. Anbefales!! Det er skamkult. Spille med to karakterer. Siterer SirThomas:Siste jeg kjøpte var Tekken Hybrid, men heller ikke det begynte jeg på. Aner ikke hvor det ble av. Hahaha! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ble noen runder med Tekken 6 hos noen kompiser i går. Relativt lenge siden jeg har spilt noe Tekken, så det ble mye buttonmashing og relativt lite kontrollert spilling, men det fikk meg uansett til å bli litt nysgjerrig på 7'eren. Men jeg må si at karakterutvalget i spillet, er noe merkelig. En del av karakterene synes jeg er ganske overflødige, da de teknisk sett er helt identiske med andre..."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirGalahad 2016-08-09 14:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ble noen runder med Tekken 6 hos noen kompiser i går. Relativt lenge siden jeg har spilt noe Tekken, så det ble mye buttonmashing og relativt lite kontrollert spilling, men det fikk meg uansett til å bli litt nysgjerrig på 7'eren. Men jeg må si at karakterutvalget i spillet, er noe merkelig. En del av karakterene synes jeg er ganske overflødige, da de teknisk sett er helt identiske med andre... Ja, du får ta å kjøpe Tekken 7 når det kommer! Så kan vi spille online! Like Comment Share 0SirThomas 2016-11-25 05:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fikk ikke prøvd Tekken 7 på SpillExpo.. Så lenge favorittkarakteren min fortsatt er med kan jeg dø lykkelig gleden med denne spillserien definitivt fortsette neste år. Like Comment Share 0SirGalahad 2016-11-25 08:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Fikk ikke prøvd Tekken 7 på SpillExpo.. Så lenge favorittkarakteren min fortsatt er med kan jeg dø lykkelig gleden med denne spillserien definitivt fortsette neste år. Ja, fy søren. Gleder meg enormt! Gameplayet var perfekt når jeg prøvde det! Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-12 20:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvem her inne har tenkt å kjøpe Tekken 7 når det kommer? Kunne blitt kjekt med Gamereactor-turneringer i det! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Hvem her inne har tenkt å kjøpe Tekken 7 når det kommer? Kunne blitt kjekt med Gamereactor-turneringer i det! Jeg tror jeg skal det. Ble litt gira igjen etter å ha spilt en del runder med nummer 6 hos noen kompiser i det siste. I forhold til andre slåssespill (f.eks. Smash), så er jeg grisedårlig, men det får gå."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-12 20:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg tror jeg skal det. Ble litt gira igjen etter å ha spilt en del runder med nummer 6 hos noen kompiser i det siste. I forhold til andre slåssespill (f.eks. Smash), så er jeg grisedårlig, men det får gå. Det deilige med tekken er når man kjenner på at man blir gradvis bedre! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Det deilige med tekken er når man kjenner på at man blir gradvis bedre! Ja, jeg har ikke spilt så veldig mange av spillene i serien, så jeg trenger litt trening. Skal uansett bli deilig å få et på PS4. PS3-kontrolleren er jo helt aids i forhold."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 10:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:deilig Kan dere ikke bruke ordet deilig om karakterne, fremfor kontrollene og mestringsfølelsen? Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Kan dere ikke bruke ordet deilig om karakterne, fremfor kontrollene og mestringsfølelsen? Jo, det kan vi vel gjøre. Hvem vil du dele ut den beskrivelsen til?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 13:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet dere hvem som er deilig? hun her! Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 16:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Vet dere hvem som er deilig? hun her! You're goddamn right! Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 18:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:You're goddamn right! Nina og er ganske deilig! Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 18:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Nina og er ganske deilig! Ikke i nærheten av Christie. Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 19:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Ikke i nærheten av Christie. Kommer an på hva du liker det! Christie er helt klart spennende fordi hun er så eksotisk! Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-06 04:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-08 14:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Ja, det kan være virkelig nervepirrende til tider! Utrolig surt å tape, men samtidig utrolig deilig når du knuser motstanderen! Håper de fikser "ranked matches" sånn at det blir litt mindre tungvint enn det er nå. Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-08 16:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-10 08:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Jeg er alltid klar! Hvis noen er keen på å spille online så er det bare til å ta kontakt her btw Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-11 02:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Idag hadde meg og SirGalahad en kulturell opplevelse i Tekken 7. Vi kom nemlig i samme session som en svenske. En ustoppelig svenske. Brukernavnet hans var Adowar, som aller mest minte meg om Adéwale fra Assassin's Creed IV: Black Flag. I første omgang brukte han kun Hwoarang, noe som på ingen måte var en heldig kombinasjon med all laggen han påførte oss motstandere. Gårsdagens sitat, for å gjengi opplevelsen: han utnytter det at hwoarang e så jævelig rask som han e skal knuse han spamfucket meg og inntil veggen med d drit internett sitt og raske moves Uskyldig som han var, fremstilte han seg som en skikkelig noob. Hvordan fremstilte det oss? Avslutningsvis inviterte jeg ham til å joine oss her på GR. Fortsettelse følger, om det skjer. Like Comment Share 1 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tekken 2 boyz. Det var #saker. Ikke bedre enn Rival Schools tho."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirGalahad 2016-07-23 12:52 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Er vel det spillet som har definert Tekken for meg ja, men hvis Taktikkeren har PS3, er vel det beste å bare spille seg gjennom Tekken 6. Husker jeg fikk Platinum på det for 5 år siden, 21. juli 2011. Var ikke særlig glad i Tekken 6 selv. Tekken tag 2 tok jeg platinum på. Det var konge. Like Comment Share 0 SirThomas 2016-07-25 07:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Tekken 2 boyz. Før min tid. Selv om jeg mener å huske man kunne spille en simulering av Tekken 1-3 i Tekken 5. Siterer SirGalahad:Var ikke særlig glad i Tekken 6 selv. Ikke jeg heller, men de ferskeste karakterne er fortsatt der, og de får man nok et gjensyn med i Tekken 7. Siterer SirGalahad:Tekken tag 2 tok jeg platinum på. Det var konge. Husker jeg gledet meg til det, men jeg kjøpte det faktisk aldri. Siste jeg kjøpte var Tekken Hybrid, men heller ikke det begynte jeg på. Aner ikke hvor det ble av. Like Comment Share 0SirGalahad 2016-07-31 16:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Husker jeg gledet meg til det, men jeg kjøpte det faktisk aldri. Anbefales!! Det er skamkult. Spille med to karakterer. Siterer SirThomas:Siste jeg kjøpte var Tekken Hybrid, men heller ikke det begynte jeg på. Aner ikke hvor det ble av. Hahaha! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ble noen runder med Tekken 6 hos noen kompiser i går. Relativt lenge siden jeg har spilt noe Tekken, så det ble mye buttonmashing og relativt lite kontrollert spilling, men det fikk meg uansett til å bli litt nysgjerrig på 7'eren. Men jeg må si at karakterutvalget i spillet, er noe merkelig. En del av karakterene synes jeg er ganske overflødige, da de teknisk sett er helt identiske med andre..."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirGalahad 2016-08-09 14:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ble noen runder med Tekken 6 hos noen kompiser i går. Relativt lenge siden jeg har spilt noe Tekken, så det ble mye buttonmashing og relativt lite kontrollert spilling, men det fikk meg uansett til å bli litt nysgjerrig på 7'eren. Men jeg må si at karakterutvalget i spillet, er noe merkelig. En del av karakterene synes jeg er ganske overflødige, da de teknisk sett er helt identiske med andre... Ja, du får ta å kjøpe Tekken 7 når det kommer! Så kan vi spille online! Like Comment Share 0SirThomas 2016-11-25 05:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fikk ikke prøvd Tekken 7 på SpillExpo.. Så lenge favorittkarakteren min fortsatt er med kan jeg dø lykkelig gleden med denne spillserien definitivt fortsette neste år. Like Comment Share 0SirGalahad 2016-11-25 08:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Fikk ikke prøvd Tekken 7 på SpillExpo.. Så lenge favorittkarakteren min fortsatt er med kan jeg dø lykkelig gleden med denne spillserien definitivt fortsette neste år. Ja, fy søren. Gleder meg enormt! Gameplayet var perfekt når jeg prøvde det! Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-12 20:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvem her inne har tenkt å kjøpe Tekken 7 når det kommer? Kunne blitt kjekt med Gamereactor-turneringer i det! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Hvem her inne har tenkt å kjøpe Tekken 7 når det kommer? Kunne blitt kjekt med Gamereactor-turneringer i det! Jeg tror jeg skal det. Ble litt gira igjen etter å ha spilt en del runder med nummer 6 hos noen kompiser i det siste. I forhold til andre slåssespill (f.eks. Smash), så er jeg grisedårlig, men det får gå."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-12 20:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg tror jeg skal det. Ble litt gira igjen etter å ha spilt en del runder med nummer 6 hos noen kompiser i det siste. I forhold til andre slåssespill (f.eks. Smash), så er jeg grisedårlig, men det får gå. Det deilige med tekken er når man kjenner på at man blir gradvis bedre! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Det deilige med tekken er når man kjenner på at man blir gradvis bedre! Ja, jeg har ikke spilt så veldig mange av spillene i serien, så jeg trenger litt trening. Skal uansett bli deilig å få et på PS4. PS3-kontrolleren er jo helt aids i forhold."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 10:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:deilig Kan dere ikke bruke ordet deilig om karakterne, fremfor kontrollene og mestringsfølelsen? Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Kan dere ikke bruke ordet deilig om karakterne, fremfor kontrollene og mestringsfølelsen? Jo, det kan vi vel gjøre. Hvem vil du dele ut den beskrivelsen til?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 13:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet dere hvem som er deilig? hun her! Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 16:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Vet dere hvem som er deilig? hun her! You're goddamn right! Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 18:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:You're goddamn right! Nina og er ganske deilig! Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 18:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Nina og er ganske deilig! Ikke i nærheten av Christie. Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 19:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Ikke i nærheten av Christie. Kommer an på hva du liker det! Christie er helt klart spennende fordi hun er så eksotisk! Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-06 04:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-08 14:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Ja, det kan være virkelig nervepirrende til tider! Utrolig surt å tape, men samtidig utrolig deilig når du knuser motstanderen! Håper de fikser "ranked matches" sånn at det blir litt mindre tungvint enn det er nå. Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-08 16:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-10 08:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Jeg er alltid klar! Hvis noen er keen på å spille online så er det bare til å ta kontakt her btw Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-11 02:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Idag hadde meg og SirGalahad en kulturell opplevelse i Tekken 7. Vi kom nemlig i samme session som en svenske. En ustoppelig svenske. Brukernavnet hans var Adowar, som aller mest minte meg om Adéwale fra Assassin's Creed IV: Black Flag. I første omgang brukte han kun Hwoarang, noe som på ingen måte var en heldig kombinasjon med all laggen han påførte oss motstandere. Gårsdagens sitat, for å gjengi opplevelsen: han utnytter det at hwoarang e så jævelig rask som han e skal knuse han spamfucket meg og inntil veggen med d drit internett sitt og raske moves Uskyldig som han var, fremstilte han seg som en skikkelig noob. Hvordan fremstilte det oss? Avslutningsvis inviterte jeg ham til å joine oss her på GR. Fortsettelse følger, om det skjer. Like Comment Share 1 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
SirGalahad 2016-07-23 12:52 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Er vel det spillet som har definert Tekken for meg ja, men hvis Taktikkeren har PS3, er vel det beste å bare spille seg gjennom Tekken 6. Husker jeg fikk Platinum på det for 5 år siden, 21. juli 2011. Var ikke særlig glad i Tekken 6 selv. Tekken tag 2 tok jeg platinum på. Det var konge. Like Comment Share 0 SirThomas 2016-07-25 07:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Tekken 2 boyz. Før min tid. Selv om jeg mener å huske man kunne spille en simulering av Tekken 1-3 i Tekken 5. Siterer SirGalahad:Var ikke særlig glad i Tekken 6 selv. Ikke jeg heller, men de ferskeste karakterne er fortsatt der, og de får man nok et gjensyn med i Tekken 7. Siterer SirGalahad:Tekken tag 2 tok jeg platinum på. Det var konge. Husker jeg gledet meg til det, men jeg kjøpte det faktisk aldri. Siste jeg kjøpte var Tekken Hybrid, men heller ikke det begynte jeg på. Aner ikke hvor det ble av. Like Comment Share 0SirGalahad 2016-07-31 16:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Husker jeg gledet meg til det, men jeg kjøpte det faktisk aldri. Anbefales!! Det er skamkult. Spille med to karakterer. Siterer SirThomas:Siste jeg kjøpte var Tekken Hybrid, men heller ikke det begynte jeg på. Aner ikke hvor det ble av. Hahaha! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ble noen runder med Tekken 6 hos noen kompiser i går. Relativt lenge siden jeg har spilt noe Tekken, så det ble mye buttonmashing og relativt lite kontrollert spilling, men det fikk meg uansett til å bli litt nysgjerrig på 7'eren. Men jeg må si at karakterutvalget i spillet, er noe merkelig. En del av karakterene synes jeg er ganske overflødige, da de teknisk sett er helt identiske med andre..."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirGalahad 2016-08-09 14:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ble noen runder med Tekken 6 hos noen kompiser i går. Relativt lenge siden jeg har spilt noe Tekken, så det ble mye buttonmashing og relativt lite kontrollert spilling, men det fikk meg uansett til å bli litt nysgjerrig på 7'eren. Men jeg må si at karakterutvalget i spillet, er noe merkelig. En del av karakterene synes jeg er ganske overflødige, da de teknisk sett er helt identiske med andre... Ja, du får ta å kjøpe Tekken 7 når det kommer! Så kan vi spille online! Like Comment Share 0SirThomas 2016-11-25 05:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fikk ikke prøvd Tekken 7 på SpillExpo.. Så lenge favorittkarakteren min fortsatt er med kan jeg dø lykkelig gleden med denne spillserien definitivt fortsette neste år. Like Comment Share 0SirGalahad 2016-11-25 08:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Fikk ikke prøvd Tekken 7 på SpillExpo.. Så lenge favorittkarakteren min fortsatt er med kan jeg dø lykkelig gleden med denne spillserien definitivt fortsette neste år. Ja, fy søren. Gleder meg enormt! Gameplayet var perfekt når jeg prøvde det! Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-12 20:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvem her inne har tenkt å kjøpe Tekken 7 når det kommer? Kunne blitt kjekt med Gamereactor-turneringer i det! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Hvem her inne har tenkt å kjøpe Tekken 7 når det kommer? Kunne blitt kjekt med Gamereactor-turneringer i det! Jeg tror jeg skal det. Ble litt gira igjen etter å ha spilt en del runder med nummer 6 hos noen kompiser i det siste. I forhold til andre slåssespill (f.eks. Smash), så er jeg grisedårlig, men det får gå."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-12 20:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg tror jeg skal det. Ble litt gira igjen etter å ha spilt en del runder med nummer 6 hos noen kompiser i det siste. I forhold til andre slåssespill (f.eks. Smash), så er jeg grisedårlig, men det får gå. Det deilige med tekken er når man kjenner på at man blir gradvis bedre! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Det deilige med tekken er når man kjenner på at man blir gradvis bedre! Ja, jeg har ikke spilt så veldig mange av spillene i serien, så jeg trenger litt trening. Skal uansett bli deilig å få et på PS4. PS3-kontrolleren er jo helt aids i forhold."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 10:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:deilig Kan dere ikke bruke ordet deilig om karakterne, fremfor kontrollene og mestringsfølelsen? Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Kan dere ikke bruke ordet deilig om karakterne, fremfor kontrollene og mestringsfølelsen? Jo, det kan vi vel gjøre. Hvem vil du dele ut den beskrivelsen til?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 13:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet dere hvem som er deilig? hun her! Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 16:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Vet dere hvem som er deilig? hun her! You're goddamn right! Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 18:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:You're goddamn right! Nina og er ganske deilig! Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 18:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Nina og er ganske deilig! Ikke i nærheten av Christie. Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 19:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Ikke i nærheten av Christie. Kommer an på hva du liker det! Christie er helt klart spennende fordi hun er så eksotisk! Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-06 04:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-08 14:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Ja, det kan være virkelig nervepirrende til tider! Utrolig surt å tape, men samtidig utrolig deilig når du knuser motstanderen! Håper de fikser "ranked matches" sånn at det blir litt mindre tungvint enn det er nå. Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-08 16:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-10 08:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Jeg er alltid klar! Hvis noen er keen på å spille online så er det bare til å ta kontakt her btw Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-11 02:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Idag hadde meg og SirGalahad en kulturell opplevelse i Tekken 7. Vi kom nemlig i samme session som en svenske. En ustoppelig svenske. Brukernavnet hans var Adowar, som aller mest minte meg om Adéwale fra Assassin's Creed IV: Black Flag. I første omgang brukte han kun Hwoarang, noe som på ingen måte var en heldig kombinasjon med all laggen han påførte oss motstandere. Gårsdagens sitat, for å gjengi opplevelsen: han utnytter det at hwoarang e så jævelig rask som han e skal knuse han spamfucket meg og inntil veggen med d drit internett sitt og raske moves Uskyldig som han var, fremstilte han seg som en skikkelig noob. Hvordan fremstilte det oss? Avslutningsvis inviterte jeg ham til å joine oss her på GR. Fortsettelse følger, om det skjer. Like Comment Share 1 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
SirThomas 2016-07-25 07:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Tekken 2 boyz. Før min tid. Selv om jeg mener å huske man kunne spille en simulering av Tekken 1-3 i Tekken 5. Siterer SirGalahad:Var ikke særlig glad i Tekken 6 selv. Ikke jeg heller, men de ferskeste karakterne er fortsatt der, og de får man nok et gjensyn med i Tekken 7. Siterer SirGalahad:Tekken tag 2 tok jeg platinum på. Det var konge. Husker jeg gledet meg til det, men jeg kjøpte det faktisk aldri. Siste jeg kjøpte var Tekken Hybrid, men heller ikke det begynte jeg på. Aner ikke hvor det ble av. Like Comment Share 0SirGalahad 2016-07-31 16:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Husker jeg gledet meg til det, men jeg kjøpte det faktisk aldri. Anbefales!! Det er skamkult. Spille med to karakterer. Siterer SirThomas:Siste jeg kjøpte var Tekken Hybrid, men heller ikke det begynte jeg på. Aner ikke hvor det ble av. Hahaha! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ble noen runder med Tekken 6 hos noen kompiser i går. Relativt lenge siden jeg har spilt noe Tekken, så det ble mye buttonmashing og relativt lite kontrollert spilling, men det fikk meg uansett til å bli litt nysgjerrig på 7'eren. Men jeg må si at karakterutvalget i spillet, er noe merkelig. En del av karakterene synes jeg er ganske overflødige, da de teknisk sett er helt identiske med andre..."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirGalahad 2016-08-09 14:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ble noen runder med Tekken 6 hos noen kompiser i går. Relativt lenge siden jeg har spilt noe Tekken, så det ble mye buttonmashing og relativt lite kontrollert spilling, men det fikk meg uansett til å bli litt nysgjerrig på 7'eren. Men jeg må si at karakterutvalget i spillet, er noe merkelig. En del av karakterene synes jeg er ganske overflødige, da de teknisk sett er helt identiske med andre... Ja, du får ta å kjøpe Tekken 7 når det kommer! Så kan vi spille online! Like Comment Share 0SirThomas 2016-11-25 05:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fikk ikke prøvd Tekken 7 på SpillExpo.. Så lenge favorittkarakteren min fortsatt er med kan jeg dø lykkelig gleden med denne spillserien definitivt fortsette neste år. Like Comment Share 0SirGalahad 2016-11-25 08:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Fikk ikke prøvd Tekken 7 på SpillExpo.. Så lenge favorittkarakteren min fortsatt er med kan jeg dø lykkelig gleden med denne spillserien definitivt fortsette neste år. Ja, fy søren. Gleder meg enormt! Gameplayet var perfekt når jeg prøvde det! Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-12 20:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvem her inne har tenkt å kjøpe Tekken 7 når det kommer? Kunne blitt kjekt med Gamereactor-turneringer i det! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Hvem her inne har tenkt å kjøpe Tekken 7 når det kommer? Kunne blitt kjekt med Gamereactor-turneringer i det! Jeg tror jeg skal det. Ble litt gira igjen etter å ha spilt en del runder med nummer 6 hos noen kompiser i det siste. I forhold til andre slåssespill (f.eks. Smash), så er jeg grisedårlig, men det får gå."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-12 20:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg tror jeg skal det. Ble litt gira igjen etter å ha spilt en del runder med nummer 6 hos noen kompiser i det siste. I forhold til andre slåssespill (f.eks. Smash), så er jeg grisedårlig, men det får gå. Det deilige med tekken er når man kjenner på at man blir gradvis bedre! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Det deilige med tekken er når man kjenner på at man blir gradvis bedre! Ja, jeg har ikke spilt så veldig mange av spillene i serien, så jeg trenger litt trening. Skal uansett bli deilig å få et på PS4. PS3-kontrolleren er jo helt aids i forhold."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 10:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:deilig Kan dere ikke bruke ordet deilig om karakterne, fremfor kontrollene og mestringsfølelsen? Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Kan dere ikke bruke ordet deilig om karakterne, fremfor kontrollene og mestringsfølelsen? Jo, det kan vi vel gjøre. Hvem vil du dele ut den beskrivelsen til?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 13:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet dere hvem som er deilig? hun her! Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 16:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Vet dere hvem som er deilig? hun her! You're goddamn right! Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 18:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:You're goddamn right! Nina og er ganske deilig! Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 18:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Nina og er ganske deilig! Ikke i nærheten av Christie. Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 19:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Ikke i nærheten av Christie. Kommer an på hva du liker det! Christie er helt klart spennende fordi hun er så eksotisk! Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-06 04:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-08 14:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Ja, det kan være virkelig nervepirrende til tider! Utrolig surt å tape, men samtidig utrolig deilig når du knuser motstanderen! Håper de fikser "ranked matches" sånn at det blir litt mindre tungvint enn det er nå. Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-08 16:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-10 08:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Jeg er alltid klar! Hvis noen er keen på å spille online så er det bare til å ta kontakt her btw Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-11 02:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Idag hadde meg og SirGalahad en kulturell opplevelse i Tekken 7. Vi kom nemlig i samme session som en svenske. En ustoppelig svenske. Brukernavnet hans var Adowar, som aller mest minte meg om Adéwale fra Assassin's Creed IV: Black Flag. I første omgang brukte han kun Hwoarang, noe som på ingen måte var en heldig kombinasjon med all laggen han påførte oss motstandere. Gårsdagens sitat, for å gjengi opplevelsen: han utnytter det at hwoarang e så jævelig rask som han e skal knuse han spamfucket meg og inntil veggen med d drit internett sitt og raske moves Uskyldig som han var, fremstilte han seg som en skikkelig noob. Hvordan fremstilte det oss? Avslutningsvis inviterte jeg ham til å joine oss her på GR. Fortsettelse følger, om det skjer. Like Comment Share 1 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
SirGalahad 2016-07-31 16:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Husker jeg gledet meg til det, men jeg kjøpte det faktisk aldri. Anbefales!! Det er skamkult. Spille med to karakterer. Siterer SirThomas:Siste jeg kjøpte var Tekken Hybrid, men heller ikke det begynte jeg på. Aner ikke hvor det ble av. Hahaha! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ble noen runder med Tekken 6 hos noen kompiser i går. Relativt lenge siden jeg har spilt noe Tekken, så det ble mye buttonmashing og relativt lite kontrollert spilling, men det fikk meg uansett til å bli litt nysgjerrig på 7'eren. Men jeg må si at karakterutvalget i spillet, er noe merkelig. En del av karakterene synes jeg er ganske overflødige, da de teknisk sett er helt identiske med andre..."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirGalahad 2016-08-09 14:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ble noen runder med Tekken 6 hos noen kompiser i går. Relativt lenge siden jeg har spilt noe Tekken, så det ble mye buttonmashing og relativt lite kontrollert spilling, men det fikk meg uansett til å bli litt nysgjerrig på 7'eren. Men jeg må si at karakterutvalget i spillet, er noe merkelig. En del av karakterene synes jeg er ganske overflødige, da de teknisk sett er helt identiske med andre... Ja, du får ta å kjøpe Tekken 7 når det kommer! Så kan vi spille online! Like Comment Share 0SirThomas 2016-11-25 05:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fikk ikke prøvd Tekken 7 på SpillExpo.. Så lenge favorittkarakteren min fortsatt er med kan jeg dø lykkelig gleden med denne spillserien definitivt fortsette neste år. Like Comment Share 0SirGalahad 2016-11-25 08:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Fikk ikke prøvd Tekken 7 på SpillExpo.. Så lenge favorittkarakteren min fortsatt er med kan jeg dø lykkelig gleden med denne spillserien definitivt fortsette neste år. Ja, fy søren. Gleder meg enormt! Gameplayet var perfekt når jeg prøvde det! Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-12 20:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvem her inne har tenkt å kjøpe Tekken 7 når det kommer? Kunne blitt kjekt med Gamereactor-turneringer i det! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Hvem her inne har tenkt å kjøpe Tekken 7 når det kommer? Kunne blitt kjekt med Gamereactor-turneringer i det! Jeg tror jeg skal det. Ble litt gira igjen etter å ha spilt en del runder med nummer 6 hos noen kompiser i det siste. I forhold til andre slåssespill (f.eks. Smash), så er jeg grisedårlig, men det får gå."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-12 20:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg tror jeg skal det. Ble litt gira igjen etter å ha spilt en del runder med nummer 6 hos noen kompiser i det siste. I forhold til andre slåssespill (f.eks. Smash), så er jeg grisedårlig, men det får gå. Det deilige med tekken er når man kjenner på at man blir gradvis bedre! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Det deilige med tekken er når man kjenner på at man blir gradvis bedre! Ja, jeg har ikke spilt så veldig mange av spillene i serien, så jeg trenger litt trening. Skal uansett bli deilig å få et på PS4. PS3-kontrolleren er jo helt aids i forhold."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 10:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:deilig Kan dere ikke bruke ordet deilig om karakterne, fremfor kontrollene og mestringsfølelsen? Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Kan dere ikke bruke ordet deilig om karakterne, fremfor kontrollene og mestringsfølelsen? Jo, det kan vi vel gjøre. Hvem vil du dele ut den beskrivelsen til?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 13:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet dere hvem som er deilig? hun her! Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 16:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Vet dere hvem som er deilig? hun her! You're goddamn right! Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 18:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:You're goddamn right! Nina og er ganske deilig! Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 18:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Nina og er ganske deilig! Ikke i nærheten av Christie. Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 19:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Ikke i nærheten av Christie. Kommer an på hva du liker det! Christie er helt klart spennende fordi hun er så eksotisk! Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-06 04:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-08 14:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Ja, det kan være virkelig nervepirrende til tider! Utrolig surt å tape, men samtidig utrolig deilig når du knuser motstanderen! Håper de fikser "ranked matches" sånn at det blir litt mindre tungvint enn det er nå. Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-08 16:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-10 08:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Jeg er alltid klar! Hvis noen er keen på å spille online så er det bare til å ta kontakt her btw Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-11 02:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Idag hadde meg og SirGalahad en kulturell opplevelse i Tekken 7. Vi kom nemlig i samme session som en svenske. En ustoppelig svenske. Brukernavnet hans var Adowar, som aller mest minte meg om Adéwale fra Assassin's Creed IV: Black Flag. I første omgang brukte han kun Hwoarang, noe som på ingen måte var en heldig kombinasjon med all laggen han påførte oss motstandere. Gårsdagens sitat, for å gjengi opplevelsen: han utnytter det at hwoarang e så jævelig rask som han e skal knuse han spamfucket meg og inntil veggen med d drit internett sitt og raske moves Uskyldig som han var, fremstilte han seg som en skikkelig noob. Hvordan fremstilte det oss? Avslutningsvis inviterte jeg ham til å joine oss her på GR. Fortsettelse følger, om det skjer. Like Comment Share 1 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ble noen runder med Tekken 6 hos noen kompiser i går. Relativt lenge siden jeg har spilt noe Tekken, så det ble mye buttonmashing og relativt lite kontrollert spilling, men det fikk meg uansett til å bli litt nysgjerrig på 7'eren. Men jeg må si at karakterutvalget i spillet, er noe merkelig. En del av karakterene synes jeg er ganske overflødige, da de teknisk sett er helt identiske med andre..."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirGalahad 2016-08-09 14:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ble noen runder med Tekken 6 hos noen kompiser i går. Relativt lenge siden jeg har spilt noe Tekken, så det ble mye buttonmashing og relativt lite kontrollert spilling, men det fikk meg uansett til å bli litt nysgjerrig på 7'eren. Men jeg må si at karakterutvalget i spillet, er noe merkelig. En del av karakterene synes jeg er ganske overflødige, da de teknisk sett er helt identiske med andre... Ja, du får ta å kjøpe Tekken 7 når det kommer! Så kan vi spille online! Like Comment Share 0SirThomas 2016-11-25 05:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fikk ikke prøvd Tekken 7 på SpillExpo.. Så lenge favorittkarakteren min fortsatt er med kan jeg dø lykkelig gleden med denne spillserien definitivt fortsette neste år. Like Comment Share 0SirGalahad 2016-11-25 08:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Fikk ikke prøvd Tekken 7 på SpillExpo.. Så lenge favorittkarakteren min fortsatt er med kan jeg dø lykkelig gleden med denne spillserien definitivt fortsette neste år. Ja, fy søren. Gleder meg enormt! Gameplayet var perfekt når jeg prøvde det! Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-12 20:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvem her inne har tenkt å kjøpe Tekken 7 når det kommer? Kunne blitt kjekt med Gamereactor-turneringer i det! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Hvem her inne har tenkt å kjøpe Tekken 7 når det kommer? Kunne blitt kjekt med Gamereactor-turneringer i det! Jeg tror jeg skal det. Ble litt gira igjen etter å ha spilt en del runder med nummer 6 hos noen kompiser i det siste. I forhold til andre slåssespill (f.eks. Smash), så er jeg grisedårlig, men det får gå."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-12 20:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg tror jeg skal det. Ble litt gira igjen etter å ha spilt en del runder med nummer 6 hos noen kompiser i det siste. I forhold til andre slåssespill (f.eks. Smash), så er jeg grisedårlig, men det får gå. Det deilige med tekken er når man kjenner på at man blir gradvis bedre! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Det deilige med tekken er når man kjenner på at man blir gradvis bedre! Ja, jeg har ikke spilt så veldig mange av spillene i serien, så jeg trenger litt trening. Skal uansett bli deilig å få et på PS4. PS3-kontrolleren er jo helt aids i forhold."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 10:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:deilig Kan dere ikke bruke ordet deilig om karakterne, fremfor kontrollene og mestringsfølelsen? Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Kan dere ikke bruke ordet deilig om karakterne, fremfor kontrollene og mestringsfølelsen? Jo, det kan vi vel gjøre. Hvem vil du dele ut den beskrivelsen til?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 13:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet dere hvem som er deilig? hun her! Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 16:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Vet dere hvem som er deilig? hun her! You're goddamn right! Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 18:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:You're goddamn right! Nina og er ganske deilig! Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 18:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Nina og er ganske deilig! Ikke i nærheten av Christie. Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 19:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Ikke i nærheten av Christie. Kommer an på hva du liker det! Christie er helt klart spennende fordi hun er så eksotisk! Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-06 04:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-08 14:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Ja, det kan være virkelig nervepirrende til tider! Utrolig surt å tape, men samtidig utrolig deilig når du knuser motstanderen! Håper de fikser "ranked matches" sånn at det blir litt mindre tungvint enn det er nå. Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-08 16:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-10 08:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Jeg er alltid klar! Hvis noen er keen på å spille online så er det bare til å ta kontakt her btw Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-11 02:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Idag hadde meg og SirGalahad en kulturell opplevelse i Tekken 7. Vi kom nemlig i samme session som en svenske. En ustoppelig svenske. Brukernavnet hans var Adowar, som aller mest minte meg om Adéwale fra Assassin's Creed IV: Black Flag. I første omgang brukte han kun Hwoarang, noe som på ingen måte var en heldig kombinasjon med all laggen han påførte oss motstandere. Gårsdagens sitat, for å gjengi opplevelsen: han utnytter det at hwoarang e så jævelig rask som han e skal knuse han spamfucket meg og inntil veggen med d drit internett sitt og raske moves Uskyldig som han var, fremstilte han seg som en skikkelig noob. Hvordan fremstilte det oss? Avslutningsvis inviterte jeg ham til å joine oss her på GR. Fortsettelse følger, om det skjer. Like Comment Share 1 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
SirGalahad 2016-08-09 14:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Ble noen runder med Tekken 6 hos noen kompiser i går. Relativt lenge siden jeg har spilt noe Tekken, så det ble mye buttonmashing og relativt lite kontrollert spilling, men det fikk meg uansett til å bli litt nysgjerrig på 7'eren. Men jeg må si at karakterutvalget i spillet, er noe merkelig. En del av karakterene synes jeg er ganske overflødige, da de teknisk sett er helt identiske med andre... Ja, du får ta å kjøpe Tekken 7 når det kommer! Så kan vi spille online! Like Comment Share 0SirThomas 2016-11-25 05:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fikk ikke prøvd Tekken 7 på SpillExpo.. Så lenge favorittkarakteren min fortsatt er med kan jeg dø lykkelig gleden med denne spillserien definitivt fortsette neste år. Like Comment Share 0SirGalahad 2016-11-25 08:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Fikk ikke prøvd Tekken 7 på SpillExpo.. Så lenge favorittkarakteren min fortsatt er med kan jeg dø lykkelig gleden med denne spillserien definitivt fortsette neste år. Ja, fy søren. Gleder meg enormt! Gameplayet var perfekt når jeg prøvde det! Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-12 20:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvem her inne har tenkt å kjøpe Tekken 7 når det kommer? Kunne blitt kjekt med Gamereactor-turneringer i det! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Hvem her inne har tenkt å kjøpe Tekken 7 når det kommer? Kunne blitt kjekt med Gamereactor-turneringer i det! Jeg tror jeg skal det. Ble litt gira igjen etter å ha spilt en del runder med nummer 6 hos noen kompiser i det siste. I forhold til andre slåssespill (f.eks. Smash), så er jeg grisedårlig, men det får gå."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-12 20:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg tror jeg skal det. Ble litt gira igjen etter å ha spilt en del runder med nummer 6 hos noen kompiser i det siste. I forhold til andre slåssespill (f.eks. Smash), så er jeg grisedårlig, men det får gå. Det deilige med tekken er når man kjenner på at man blir gradvis bedre! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Det deilige med tekken er når man kjenner på at man blir gradvis bedre! Ja, jeg har ikke spilt så veldig mange av spillene i serien, så jeg trenger litt trening. Skal uansett bli deilig å få et på PS4. PS3-kontrolleren er jo helt aids i forhold."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 10:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:deilig Kan dere ikke bruke ordet deilig om karakterne, fremfor kontrollene og mestringsfølelsen? Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Kan dere ikke bruke ordet deilig om karakterne, fremfor kontrollene og mestringsfølelsen? Jo, det kan vi vel gjøre. Hvem vil du dele ut den beskrivelsen til?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 13:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet dere hvem som er deilig? hun her! Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 16:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Vet dere hvem som er deilig? hun her! You're goddamn right! Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 18:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:You're goddamn right! Nina og er ganske deilig! Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 18:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Nina og er ganske deilig! Ikke i nærheten av Christie. Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 19:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Ikke i nærheten av Christie. Kommer an på hva du liker det! Christie er helt klart spennende fordi hun er så eksotisk! Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-06 04:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-08 14:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Ja, det kan være virkelig nervepirrende til tider! Utrolig surt å tape, men samtidig utrolig deilig når du knuser motstanderen! Håper de fikser "ranked matches" sånn at det blir litt mindre tungvint enn det er nå. Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-08 16:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-10 08:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Jeg er alltid klar! Hvis noen er keen på å spille online så er det bare til å ta kontakt her btw Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-11 02:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Idag hadde meg og SirGalahad en kulturell opplevelse i Tekken 7. Vi kom nemlig i samme session som en svenske. En ustoppelig svenske. Brukernavnet hans var Adowar, som aller mest minte meg om Adéwale fra Assassin's Creed IV: Black Flag. I første omgang brukte han kun Hwoarang, noe som på ingen måte var en heldig kombinasjon med all laggen han påførte oss motstandere. Gårsdagens sitat, for å gjengi opplevelsen: han utnytter det at hwoarang e så jævelig rask som han e skal knuse han spamfucket meg og inntil veggen med d drit internett sitt og raske moves Uskyldig som han var, fremstilte han seg som en skikkelig noob. Hvordan fremstilte det oss? Avslutningsvis inviterte jeg ham til å joine oss her på GR. Fortsettelse følger, om det skjer. Like Comment Share 1 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
SirThomas 2016-11-25 05:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fikk ikke prøvd Tekken 7 på SpillExpo.. Så lenge favorittkarakteren min fortsatt er med kan jeg dø lykkelig gleden med denne spillserien definitivt fortsette neste år. Like Comment Share 0SirGalahad 2016-11-25 08:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Fikk ikke prøvd Tekken 7 på SpillExpo.. Så lenge favorittkarakteren min fortsatt er med kan jeg dø lykkelig gleden med denne spillserien definitivt fortsette neste år. Ja, fy søren. Gleder meg enormt! Gameplayet var perfekt når jeg prøvde det! Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-12 20:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvem her inne har tenkt å kjøpe Tekken 7 når det kommer? Kunne blitt kjekt med Gamereactor-turneringer i det! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Hvem her inne har tenkt å kjøpe Tekken 7 når det kommer? Kunne blitt kjekt med Gamereactor-turneringer i det! Jeg tror jeg skal det. Ble litt gira igjen etter å ha spilt en del runder med nummer 6 hos noen kompiser i det siste. I forhold til andre slåssespill (f.eks. Smash), så er jeg grisedårlig, men det får gå."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-12 20:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg tror jeg skal det. Ble litt gira igjen etter å ha spilt en del runder med nummer 6 hos noen kompiser i det siste. I forhold til andre slåssespill (f.eks. Smash), så er jeg grisedårlig, men det får gå. Det deilige med tekken er når man kjenner på at man blir gradvis bedre! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Det deilige med tekken er når man kjenner på at man blir gradvis bedre! Ja, jeg har ikke spilt så veldig mange av spillene i serien, så jeg trenger litt trening. Skal uansett bli deilig å få et på PS4. PS3-kontrolleren er jo helt aids i forhold."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 10:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:deilig Kan dere ikke bruke ordet deilig om karakterne, fremfor kontrollene og mestringsfølelsen? Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Kan dere ikke bruke ordet deilig om karakterne, fremfor kontrollene og mestringsfølelsen? Jo, det kan vi vel gjøre. Hvem vil du dele ut den beskrivelsen til?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 13:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet dere hvem som er deilig? hun her! Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 16:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Vet dere hvem som er deilig? hun her! You're goddamn right! Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 18:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:You're goddamn right! Nina og er ganske deilig! Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 18:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Nina og er ganske deilig! Ikke i nærheten av Christie. Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 19:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Ikke i nærheten av Christie. Kommer an på hva du liker det! Christie er helt klart spennende fordi hun er så eksotisk! Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-06 04:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-08 14:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Ja, det kan være virkelig nervepirrende til tider! Utrolig surt å tape, men samtidig utrolig deilig når du knuser motstanderen! Håper de fikser "ranked matches" sånn at det blir litt mindre tungvint enn det er nå. Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-08 16:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-10 08:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Jeg er alltid klar! Hvis noen er keen på å spille online så er det bare til å ta kontakt her btw Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-11 02:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Idag hadde meg og SirGalahad en kulturell opplevelse i Tekken 7. Vi kom nemlig i samme session som en svenske. En ustoppelig svenske. Brukernavnet hans var Adowar, som aller mest minte meg om Adéwale fra Assassin's Creed IV: Black Flag. I første omgang brukte han kun Hwoarang, noe som på ingen måte var en heldig kombinasjon med all laggen han påførte oss motstandere. Gårsdagens sitat, for å gjengi opplevelsen: han utnytter det at hwoarang e så jævelig rask som han e skal knuse han spamfucket meg og inntil veggen med d drit internett sitt og raske moves Uskyldig som han var, fremstilte han seg som en skikkelig noob. Hvordan fremstilte det oss? Avslutningsvis inviterte jeg ham til å joine oss her på GR. Fortsettelse følger, om det skjer. Like Comment Share 1 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
SirGalahad 2016-11-25 08:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Fikk ikke prøvd Tekken 7 på SpillExpo.. Så lenge favorittkarakteren min fortsatt er med kan jeg dø lykkelig gleden med denne spillserien definitivt fortsette neste år. Ja, fy søren. Gleder meg enormt! Gameplayet var perfekt når jeg prøvde det! Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-12 20:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvem her inne har tenkt å kjøpe Tekken 7 når det kommer? Kunne blitt kjekt med Gamereactor-turneringer i det! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Hvem her inne har tenkt å kjøpe Tekken 7 når det kommer? Kunne blitt kjekt med Gamereactor-turneringer i det! Jeg tror jeg skal det. Ble litt gira igjen etter å ha spilt en del runder med nummer 6 hos noen kompiser i det siste. I forhold til andre slåssespill (f.eks. Smash), så er jeg grisedårlig, men det får gå."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-12 20:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg tror jeg skal det. Ble litt gira igjen etter å ha spilt en del runder med nummer 6 hos noen kompiser i det siste. I forhold til andre slåssespill (f.eks. Smash), så er jeg grisedårlig, men det får gå. Det deilige med tekken er når man kjenner på at man blir gradvis bedre! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Det deilige med tekken er når man kjenner på at man blir gradvis bedre! Ja, jeg har ikke spilt så veldig mange av spillene i serien, så jeg trenger litt trening. Skal uansett bli deilig å få et på PS4. PS3-kontrolleren er jo helt aids i forhold."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 10:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:deilig Kan dere ikke bruke ordet deilig om karakterne, fremfor kontrollene og mestringsfølelsen? Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Kan dere ikke bruke ordet deilig om karakterne, fremfor kontrollene og mestringsfølelsen? Jo, det kan vi vel gjøre. Hvem vil du dele ut den beskrivelsen til?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 13:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet dere hvem som er deilig? hun her! Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 16:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Vet dere hvem som er deilig? hun her! You're goddamn right! Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 18:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:You're goddamn right! Nina og er ganske deilig! Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 18:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Nina og er ganske deilig! Ikke i nærheten av Christie. Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 19:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Ikke i nærheten av Christie. Kommer an på hva du liker det! Christie er helt klart spennende fordi hun er så eksotisk! Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-06 04:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-08 14:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Ja, det kan være virkelig nervepirrende til tider! Utrolig surt å tape, men samtidig utrolig deilig når du knuser motstanderen! Håper de fikser "ranked matches" sånn at det blir litt mindre tungvint enn det er nå. Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-08 16:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-10 08:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Jeg er alltid klar! Hvis noen er keen på å spille online så er det bare til å ta kontakt her btw Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-11 02:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Idag hadde meg og SirGalahad en kulturell opplevelse i Tekken 7. Vi kom nemlig i samme session som en svenske. En ustoppelig svenske. Brukernavnet hans var Adowar, som aller mest minte meg om Adéwale fra Assassin's Creed IV: Black Flag. I første omgang brukte han kun Hwoarang, noe som på ingen måte var en heldig kombinasjon med all laggen han påførte oss motstandere. Gårsdagens sitat, for å gjengi opplevelsen: han utnytter det at hwoarang e så jævelig rask som han e skal knuse han spamfucket meg og inntil veggen med d drit internett sitt og raske moves Uskyldig som han var, fremstilte han seg som en skikkelig noob. Hvordan fremstilte det oss? Avslutningsvis inviterte jeg ham til å joine oss her på GR. Fortsettelse følger, om det skjer. Like Comment Share 1 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
SirGalahad 2016-12-12 20:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvem her inne har tenkt å kjøpe Tekken 7 når det kommer? Kunne blitt kjekt med Gamereactor-turneringer i det! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Hvem her inne har tenkt å kjøpe Tekken 7 når det kommer? Kunne blitt kjekt med Gamereactor-turneringer i det! Jeg tror jeg skal det. Ble litt gira igjen etter å ha spilt en del runder med nummer 6 hos noen kompiser i det siste. I forhold til andre slåssespill (f.eks. Smash), så er jeg grisedårlig, men det får gå."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-12 20:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg tror jeg skal det. Ble litt gira igjen etter å ha spilt en del runder med nummer 6 hos noen kompiser i det siste. I forhold til andre slåssespill (f.eks. Smash), så er jeg grisedårlig, men det får gå. Det deilige med tekken er når man kjenner på at man blir gradvis bedre! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Det deilige med tekken er når man kjenner på at man blir gradvis bedre! Ja, jeg har ikke spilt så veldig mange av spillene i serien, så jeg trenger litt trening. Skal uansett bli deilig å få et på PS4. PS3-kontrolleren er jo helt aids i forhold."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 10:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:deilig Kan dere ikke bruke ordet deilig om karakterne, fremfor kontrollene og mestringsfølelsen? Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Kan dere ikke bruke ordet deilig om karakterne, fremfor kontrollene og mestringsfølelsen? Jo, det kan vi vel gjøre. Hvem vil du dele ut den beskrivelsen til?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 13:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet dere hvem som er deilig? hun her! Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 16:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Vet dere hvem som er deilig? hun her! You're goddamn right! Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 18:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:You're goddamn right! Nina og er ganske deilig! Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 18:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Nina og er ganske deilig! Ikke i nærheten av Christie. Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 19:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Ikke i nærheten av Christie. Kommer an på hva du liker det! Christie er helt klart spennende fordi hun er så eksotisk! Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-06 04:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-08 14:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Ja, det kan være virkelig nervepirrende til tider! Utrolig surt å tape, men samtidig utrolig deilig når du knuser motstanderen! Håper de fikser "ranked matches" sånn at det blir litt mindre tungvint enn det er nå. Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-08 16:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-10 08:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Jeg er alltid klar! Hvis noen er keen på å spille online så er det bare til å ta kontakt her btw Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-11 02:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Idag hadde meg og SirGalahad en kulturell opplevelse i Tekken 7. Vi kom nemlig i samme session som en svenske. En ustoppelig svenske. Brukernavnet hans var Adowar, som aller mest minte meg om Adéwale fra Assassin's Creed IV: Black Flag. I første omgang brukte han kun Hwoarang, noe som på ingen måte var en heldig kombinasjon med all laggen han påførte oss motstandere. Gårsdagens sitat, for å gjengi opplevelsen: han utnytter det at hwoarang e så jævelig rask som han e skal knuse han spamfucket meg og inntil veggen med d drit internett sitt og raske moves Uskyldig som han var, fremstilte han seg som en skikkelig noob. Hvordan fremstilte det oss? Avslutningsvis inviterte jeg ham til å joine oss her på GR. Fortsettelse følger, om det skjer. Like Comment Share 1 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Hvem her inne har tenkt å kjøpe Tekken 7 når det kommer? Kunne blitt kjekt med Gamereactor-turneringer i det! Jeg tror jeg skal det. Ble litt gira igjen etter å ha spilt en del runder med nummer 6 hos noen kompiser i det siste. I forhold til andre slåssespill (f.eks. Smash), så er jeg grisedårlig, men det får gå."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-12 20:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg tror jeg skal det. Ble litt gira igjen etter å ha spilt en del runder med nummer 6 hos noen kompiser i det siste. I forhold til andre slåssespill (f.eks. Smash), så er jeg grisedårlig, men det får gå. Det deilige med tekken er når man kjenner på at man blir gradvis bedre! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Det deilige med tekken er når man kjenner på at man blir gradvis bedre! Ja, jeg har ikke spilt så veldig mange av spillene i serien, så jeg trenger litt trening. Skal uansett bli deilig å få et på PS4. PS3-kontrolleren er jo helt aids i forhold."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 10:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:deilig Kan dere ikke bruke ordet deilig om karakterne, fremfor kontrollene og mestringsfølelsen? Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Kan dere ikke bruke ordet deilig om karakterne, fremfor kontrollene og mestringsfølelsen? Jo, det kan vi vel gjøre. Hvem vil du dele ut den beskrivelsen til?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 13:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet dere hvem som er deilig? hun her! Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 16:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Vet dere hvem som er deilig? hun her! You're goddamn right! Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 18:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:You're goddamn right! Nina og er ganske deilig! Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 18:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Nina og er ganske deilig! Ikke i nærheten av Christie. Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 19:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Ikke i nærheten av Christie. Kommer an på hva du liker det! Christie er helt klart spennende fordi hun er så eksotisk! Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-06 04:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-08 14:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Ja, det kan være virkelig nervepirrende til tider! Utrolig surt å tape, men samtidig utrolig deilig når du knuser motstanderen! Håper de fikser "ranked matches" sånn at det blir litt mindre tungvint enn det er nå. Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-08 16:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-10 08:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Jeg er alltid klar! Hvis noen er keen på å spille online så er det bare til å ta kontakt her btw Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-11 02:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Idag hadde meg og SirGalahad en kulturell opplevelse i Tekken 7. Vi kom nemlig i samme session som en svenske. En ustoppelig svenske. Brukernavnet hans var Adowar, som aller mest minte meg om Adéwale fra Assassin's Creed IV: Black Flag. I første omgang brukte han kun Hwoarang, noe som på ingen måte var en heldig kombinasjon med all laggen han påførte oss motstandere. Gårsdagens sitat, for å gjengi opplevelsen: han utnytter det at hwoarang e så jævelig rask som han e skal knuse han spamfucket meg og inntil veggen med d drit internett sitt og raske moves Uskyldig som han var, fremstilte han seg som en skikkelig noob. Hvordan fremstilte det oss? Avslutningsvis inviterte jeg ham til å joine oss her på GR. Fortsettelse følger, om det skjer. Like Comment Share 1 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
SirGalahad 2016-12-12 20:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Jeg tror jeg skal det. Ble litt gira igjen etter å ha spilt en del runder med nummer 6 hos noen kompiser i det siste. I forhold til andre slåssespill (f.eks. Smash), så er jeg grisedårlig, men det får gå. Det deilige med tekken er når man kjenner på at man blir gradvis bedre! Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Det deilige med tekken er når man kjenner på at man blir gradvis bedre! Ja, jeg har ikke spilt så veldig mange av spillene i serien, så jeg trenger litt trening. Skal uansett bli deilig å få et på PS4. PS3-kontrolleren er jo helt aids i forhold."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 10:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:deilig Kan dere ikke bruke ordet deilig om karakterne, fremfor kontrollene og mestringsfølelsen? Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Kan dere ikke bruke ordet deilig om karakterne, fremfor kontrollene og mestringsfølelsen? Jo, det kan vi vel gjøre. Hvem vil du dele ut den beskrivelsen til?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 13:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet dere hvem som er deilig? hun her! Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 16:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Vet dere hvem som er deilig? hun her! You're goddamn right! Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 18:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:You're goddamn right! Nina og er ganske deilig! Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 18:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Nina og er ganske deilig! Ikke i nærheten av Christie. Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 19:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Ikke i nærheten av Christie. Kommer an på hva du liker det! Christie er helt klart spennende fordi hun er så eksotisk! Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-06 04:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-08 14:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Ja, det kan være virkelig nervepirrende til tider! Utrolig surt å tape, men samtidig utrolig deilig når du knuser motstanderen! Håper de fikser "ranked matches" sånn at det blir litt mindre tungvint enn det er nå. Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-08 16:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-10 08:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Jeg er alltid klar! Hvis noen er keen på å spille online så er det bare til å ta kontakt her btw Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-11 02:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Idag hadde meg og SirGalahad en kulturell opplevelse i Tekken 7. Vi kom nemlig i samme session som en svenske. En ustoppelig svenske. Brukernavnet hans var Adowar, som aller mest minte meg om Adéwale fra Assassin's Creed IV: Black Flag. I første omgang brukte han kun Hwoarang, noe som på ingen måte var en heldig kombinasjon med all laggen han påførte oss motstandere. Gårsdagens sitat, for å gjengi opplevelsen: han utnytter det at hwoarang e så jævelig rask som han e skal knuse han spamfucket meg og inntil veggen med d drit internett sitt og raske moves Uskyldig som han var, fremstilte han seg som en skikkelig noob. Hvordan fremstilte det oss? Avslutningsvis inviterte jeg ham til å joine oss her på GR. Fortsettelse følger, om det skjer. Like Comment Share 1 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Det deilige med tekken er når man kjenner på at man blir gradvis bedre! Ja, jeg har ikke spilt så veldig mange av spillene i serien, så jeg trenger litt trening. Skal uansett bli deilig å få et på PS4. PS3-kontrolleren er jo helt aids i forhold."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 10:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:deilig Kan dere ikke bruke ordet deilig om karakterne, fremfor kontrollene og mestringsfølelsen? Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Kan dere ikke bruke ordet deilig om karakterne, fremfor kontrollene og mestringsfølelsen? Jo, det kan vi vel gjøre. Hvem vil du dele ut den beskrivelsen til?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 13:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet dere hvem som er deilig? hun her! Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 16:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Vet dere hvem som er deilig? hun her! You're goddamn right! Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 18:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:You're goddamn right! Nina og er ganske deilig! Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 18:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Nina og er ganske deilig! Ikke i nærheten av Christie. Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 19:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Ikke i nærheten av Christie. Kommer an på hva du liker det! Christie er helt klart spennende fordi hun er så eksotisk! Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-06 04:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-08 14:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Ja, det kan være virkelig nervepirrende til tider! Utrolig surt å tape, men samtidig utrolig deilig når du knuser motstanderen! Håper de fikser "ranked matches" sånn at det blir litt mindre tungvint enn det er nå. Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-08 16:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-10 08:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Jeg er alltid klar! Hvis noen er keen på å spille online så er det bare til å ta kontakt her btw Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-11 02:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Idag hadde meg og SirGalahad en kulturell opplevelse i Tekken 7. Vi kom nemlig i samme session som en svenske. En ustoppelig svenske. Brukernavnet hans var Adowar, som aller mest minte meg om Adéwale fra Assassin's Creed IV: Black Flag. I første omgang brukte han kun Hwoarang, noe som på ingen måte var en heldig kombinasjon med all laggen han påførte oss motstandere. Gårsdagens sitat, for å gjengi opplevelsen: han utnytter det at hwoarang e så jævelig rask som han e skal knuse han spamfucket meg og inntil veggen med d drit internett sitt og raske moves Uskyldig som han var, fremstilte han seg som en skikkelig noob. Hvordan fremstilte det oss? Avslutningsvis inviterte jeg ham til å joine oss her på GR. Fortsettelse følger, om det skjer. Like Comment Share 1 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
SirThomas 2016-12-13 10:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:deilig Kan dere ikke bruke ordet deilig om karakterne, fremfor kontrollene og mestringsfølelsen? Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Kan dere ikke bruke ordet deilig om karakterne, fremfor kontrollene og mestringsfølelsen? Jo, det kan vi vel gjøre. Hvem vil du dele ut den beskrivelsen til?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 13:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet dere hvem som er deilig? hun her! Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 16:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Vet dere hvem som er deilig? hun her! You're goddamn right! Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 18:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:You're goddamn right! Nina og er ganske deilig! Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 18:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Nina og er ganske deilig! Ikke i nærheten av Christie. Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 19:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Ikke i nærheten av Christie. Kommer an på hva du liker det! Christie er helt klart spennende fordi hun er så eksotisk! Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-06 04:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-08 14:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Ja, det kan være virkelig nervepirrende til tider! Utrolig surt å tape, men samtidig utrolig deilig når du knuser motstanderen! Håper de fikser "ranked matches" sånn at det blir litt mindre tungvint enn det er nå. Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-08 16:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-10 08:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Jeg er alltid klar! Hvis noen er keen på å spille online så er det bare til å ta kontakt her btw Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-11 02:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Idag hadde meg og SirGalahad en kulturell opplevelse i Tekken 7. Vi kom nemlig i samme session som en svenske. En ustoppelig svenske. Brukernavnet hans var Adowar, som aller mest minte meg om Adéwale fra Assassin's Creed IV: Black Flag. I første omgang brukte han kun Hwoarang, noe som på ingen måte var en heldig kombinasjon med all laggen han påførte oss motstandere. Gårsdagens sitat, for å gjengi opplevelsen: han utnytter det at hwoarang e så jævelig rask som han e skal knuse han spamfucket meg og inntil veggen med d drit internett sitt og raske moves Uskyldig som han var, fremstilte han seg som en skikkelig noob. Hvordan fremstilte det oss? Avslutningsvis inviterte jeg ham til å joine oss her på GR. Fortsettelse følger, om det skjer. Like Comment Share 1 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Kan dere ikke bruke ordet deilig om karakterne, fremfor kontrollene og mestringsfølelsen? Jo, det kan vi vel gjøre. Hvem vil du dele ut den beskrivelsen til?"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 13:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet dere hvem som er deilig? hun her! Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 16:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Vet dere hvem som er deilig? hun her! You're goddamn right! Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 18:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:You're goddamn right! Nina og er ganske deilig! Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 18:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Nina og er ganske deilig! Ikke i nærheten av Christie. Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 19:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Ikke i nærheten av Christie. Kommer an på hva du liker det! Christie er helt klart spennende fordi hun er så eksotisk! Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-06 04:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-08 14:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Ja, det kan være virkelig nervepirrende til tider! Utrolig surt å tape, men samtidig utrolig deilig når du knuser motstanderen! Håper de fikser "ranked matches" sånn at det blir litt mindre tungvint enn det er nå. Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-08 16:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-10 08:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Jeg er alltid klar! Hvis noen er keen på å spille online så er det bare til å ta kontakt her btw Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-11 02:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Idag hadde meg og SirGalahad en kulturell opplevelse i Tekken 7. Vi kom nemlig i samme session som en svenske. En ustoppelig svenske. Brukernavnet hans var Adowar, som aller mest minte meg om Adéwale fra Assassin's Creed IV: Black Flag. I første omgang brukte han kun Hwoarang, noe som på ingen måte var en heldig kombinasjon med all laggen han påførte oss motstandere. Gårsdagens sitat, for å gjengi opplevelsen: han utnytter det at hwoarang e så jævelig rask som han e skal knuse han spamfucket meg og inntil veggen med d drit internett sitt og raske moves Uskyldig som han var, fremstilte han seg som en skikkelig noob. Hvordan fremstilte det oss? Avslutningsvis inviterte jeg ham til å joine oss her på GR. Fortsettelse følger, om det skjer. Like Comment Share 1 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
SirGalahad 2016-12-13 13:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet dere hvem som er deilig? hun her! Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 16:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Vet dere hvem som er deilig? hun her! You're goddamn right! Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 18:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:You're goddamn right! Nina og er ganske deilig! Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 18:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Nina og er ganske deilig! Ikke i nærheten av Christie. Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 19:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Ikke i nærheten av Christie. Kommer an på hva du liker det! Christie er helt klart spennende fordi hun er så eksotisk! Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-06 04:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-08 14:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Ja, det kan være virkelig nervepirrende til tider! Utrolig surt å tape, men samtidig utrolig deilig når du knuser motstanderen! Håper de fikser "ranked matches" sånn at det blir litt mindre tungvint enn det er nå. Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-08 16:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-10 08:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Jeg er alltid klar! Hvis noen er keen på å spille online så er det bare til å ta kontakt her btw Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-11 02:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Idag hadde meg og SirGalahad en kulturell opplevelse i Tekken 7. Vi kom nemlig i samme session som en svenske. En ustoppelig svenske. Brukernavnet hans var Adowar, som aller mest minte meg om Adéwale fra Assassin's Creed IV: Black Flag. I første omgang brukte han kun Hwoarang, noe som på ingen måte var en heldig kombinasjon med all laggen han påførte oss motstandere. Gårsdagens sitat, for å gjengi opplevelsen: han utnytter det at hwoarang e så jævelig rask som han e skal knuse han spamfucket meg og inntil veggen med d drit internett sitt og raske moves Uskyldig som han var, fremstilte han seg som en skikkelig noob. Hvordan fremstilte det oss? Avslutningsvis inviterte jeg ham til å joine oss her på GR. Fortsettelse følger, om det skjer. Like Comment Share 1 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
SirThomas 2016-12-13 16:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Vet dere hvem som er deilig? hun her! You're goddamn right! Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 18:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:You're goddamn right! Nina og er ganske deilig! Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 18:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Nina og er ganske deilig! Ikke i nærheten av Christie. Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 19:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Ikke i nærheten av Christie. Kommer an på hva du liker det! Christie er helt klart spennende fordi hun er så eksotisk! Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-06 04:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-08 14:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Ja, det kan være virkelig nervepirrende til tider! Utrolig surt å tape, men samtidig utrolig deilig når du knuser motstanderen! Håper de fikser "ranked matches" sånn at det blir litt mindre tungvint enn det er nå. Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-08 16:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-10 08:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Jeg er alltid klar! Hvis noen er keen på å spille online så er det bare til å ta kontakt her btw Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-11 02:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Idag hadde meg og SirGalahad en kulturell opplevelse i Tekken 7. Vi kom nemlig i samme session som en svenske. En ustoppelig svenske. Brukernavnet hans var Adowar, som aller mest minte meg om Adéwale fra Assassin's Creed IV: Black Flag. I første omgang brukte han kun Hwoarang, noe som på ingen måte var en heldig kombinasjon med all laggen han påførte oss motstandere. Gårsdagens sitat, for å gjengi opplevelsen: han utnytter det at hwoarang e så jævelig rask som han e skal knuse han spamfucket meg og inntil veggen med d drit internett sitt og raske moves Uskyldig som han var, fremstilte han seg som en skikkelig noob. Hvordan fremstilte det oss? Avslutningsvis inviterte jeg ham til å joine oss her på GR. Fortsettelse følger, om det skjer. Like Comment Share 1 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
SirGalahad 2016-12-13 18:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:You're goddamn right! Nina og er ganske deilig! Like Comment Share 0SirThomas 2016-12-13 18:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Nina og er ganske deilig! Ikke i nærheten av Christie. Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 19:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Ikke i nærheten av Christie. Kommer an på hva du liker det! Christie er helt klart spennende fordi hun er så eksotisk! Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-06 04:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-08 14:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Ja, det kan være virkelig nervepirrende til tider! Utrolig surt å tape, men samtidig utrolig deilig når du knuser motstanderen! Håper de fikser "ranked matches" sånn at det blir litt mindre tungvint enn det er nå. Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-08 16:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-10 08:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Jeg er alltid klar! Hvis noen er keen på å spille online så er det bare til å ta kontakt her btw Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-11 02:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Idag hadde meg og SirGalahad en kulturell opplevelse i Tekken 7. Vi kom nemlig i samme session som en svenske. En ustoppelig svenske. Brukernavnet hans var Adowar, som aller mest minte meg om Adéwale fra Assassin's Creed IV: Black Flag. I første omgang brukte han kun Hwoarang, noe som på ingen måte var en heldig kombinasjon med all laggen han påførte oss motstandere. Gårsdagens sitat, for å gjengi opplevelsen: han utnytter det at hwoarang e så jævelig rask som han e skal knuse han spamfucket meg og inntil veggen med d drit internett sitt og raske moves Uskyldig som han var, fremstilte han seg som en skikkelig noob. Hvordan fremstilte det oss? Avslutningsvis inviterte jeg ham til å joine oss her på GR. Fortsettelse følger, om det skjer. Like Comment Share 1 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
SirThomas 2016-12-13 18:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Nina og er ganske deilig! Ikke i nærheten av Christie. Like Comment Share 0SirGalahad 2016-12-13 19:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Ikke i nærheten av Christie. Kommer an på hva du liker det! Christie er helt klart spennende fordi hun er så eksotisk! Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-06 04:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-08 14:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Ja, det kan være virkelig nervepirrende til tider! Utrolig surt å tape, men samtidig utrolig deilig når du knuser motstanderen! Håper de fikser "ranked matches" sånn at det blir litt mindre tungvint enn det er nå. Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-08 16:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-10 08:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Jeg er alltid klar! Hvis noen er keen på å spille online så er det bare til å ta kontakt her btw Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-11 02:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Idag hadde meg og SirGalahad en kulturell opplevelse i Tekken 7. Vi kom nemlig i samme session som en svenske. En ustoppelig svenske. Brukernavnet hans var Adowar, som aller mest minte meg om Adéwale fra Assassin's Creed IV: Black Flag. I første omgang brukte han kun Hwoarang, noe som på ingen måte var en heldig kombinasjon med all laggen han påførte oss motstandere. Gårsdagens sitat, for å gjengi opplevelsen: han utnytter det at hwoarang e så jævelig rask som han e skal knuse han spamfucket meg og inntil veggen med d drit internett sitt og raske moves Uskyldig som han var, fremstilte han seg som en skikkelig noob. Hvordan fremstilte det oss? Avslutningsvis inviterte jeg ham til å joine oss her på GR. Fortsettelse følger, om det skjer. Like Comment Share 1 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
SirGalahad 2016-12-13 19:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Ikke i nærheten av Christie. Kommer an på hva du liker det! Christie er helt klart spennende fordi hun er så eksotisk! Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-06 04:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-08 14:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Ja, det kan være virkelig nervepirrende til tider! Utrolig surt å tape, men samtidig utrolig deilig når du knuser motstanderen! Håper de fikser "ranked matches" sånn at det blir litt mindre tungvint enn det er nå. Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-08 16:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-10 08:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Jeg er alltid klar! Hvis noen er keen på å spille online så er det bare til å ta kontakt her btw Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-11 02:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Idag hadde meg og SirGalahad en kulturell opplevelse i Tekken 7. Vi kom nemlig i samme session som en svenske. En ustoppelig svenske. Brukernavnet hans var Adowar, som aller mest minte meg om Adéwale fra Assassin's Creed IV: Black Flag. I første omgang brukte han kun Hwoarang, noe som på ingen måte var en heldig kombinasjon med all laggen han påførte oss motstandere. Gårsdagens sitat, for å gjengi opplevelsen: han utnytter det at hwoarang e så jævelig rask som han e skal knuse han spamfucket meg og inntil veggen med d drit internett sitt og raske moves Uskyldig som han var, fremstilte han seg som en skikkelig noob. Hvordan fremstilte det oss? Avslutningsvis inviterte jeg ham til å joine oss her på GR. Fortsettelse følger, om det skjer. Like Comment Share 1 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
SirThomas 2017-06-06 04:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-08 14:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Ja, det kan være virkelig nervepirrende til tider! Utrolig surt å tape, men samtidig utrolig deilig når du knuser motstanderen! Håper de fikser "ranked matches" sånn at det blir litt mindre tungvint enn det er nå. Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-08 16:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-10 08:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Jeg er alltid klar! Hvis noen er keen på å spille online så er det bare til å ta kontakt her btw Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-11 02:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Idag hadde meg og SirGalahad en kulturell opplevelse i Tekken 7. Vi kom nemlig i samme session som en svenske. En ustoppelig svenske. Brukernavnet hans var Adowar, som aller mest minte meg om Adéwale fra Assassin's Creed IV: Black Flag. I første omgang brukte han kun Hwoarang, noe som på ingen måte var en heldig kombinasjon med all laggen han påførte oss motstandere. Gårsdagens sitat, for å gjengi opplevelsen: han utnytter det at hwoarang e så jævelig rask som han e skal knuse han spamfucket meg og inntil veggen med d drit internett sitt og raske moves Uskyldig som han var, fremstilte han seg som en skikkelig noob. Hvordan fremstilte det oss? Avslutningsvis inviterte jeg ham til å joine oss her på GR. Fortsettelse følger, om det skjer. Like Comment Share 1 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
SirGalahad 2017-06-08 14:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Å fytti helvete, Tekken 7 er i full gang. En ting er å spille mot CPU og enkle player matcher, men det er i online turneringer man får følelsen av at ting virkelig står på spill! Ja, det kan være virkelig nervepirrende til tider! Utrolig surt å tape, men samtidig utrolig deilig når du knuser motstanderen! Håper de fikser "ranked matches" sånn at det blir litt mindre tungvint enn det er nå. Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-08 16:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-10 08:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Jeg er alltid klar! Hvis noen er keen på å spille online så er det bare til å ta kontakt her btw Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-11 02:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Idag hadde meg og SirGalahad en kulturell opplevelse i Tekken 7. Vi kom nemlig i samme session som en svenske. En ustoppelig svenske. Brukernavnet hans var Adowar, som aller mest minte meg om Adéwale fra Assassin's Creed IV: Black Flag. I første omgang brukte han kun Hwoarang, noe som på ingen måte var en heldig kombinasjon med all laggen han påførte oss motstandere. Gårsdagens sitat, for å gjengi opplevelsen: han utnytter det at hwoarang e så jævelig rask som han e skal knuse han spamfucket meg og inntil veggen med d drit internett sitt og raske moves Uskyldig som han var, fremstilte han seg som en skikkelig noob. Hvordan fremstilte det oss? Avslutningsvis inviterte jeg ham til å joine oss her på GR. Fortsettelse følger, om det skjer. Like Comment Share 1 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
SirThomas 2017-06-08 16:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirGalahad:Tar alt for lang tid å loade en ranked match. Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Like Comment Share 0SirGalahad 2017-06-10 08:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Jeg er alltid klar! Hvis noen er keen på å spille online så er det bare til å ta kontakt her btw Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-11 02:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Idag hadde meg og SirGalahad en kulturell opplevelse i Tekken 7. Vi kom nemlig i samme session som en svenske. En ustoppelig svenske. Brukernavnet hans var Adowar, som aller mest minte meg om Adéwale fra Assassin's Creed IV: Black Flag. I første omgang brukte han kun Hwoarang, noe som på ingen måte var en heldig kombinasjon med all laggen han påførte oss motstandere. Gårsdagens sitat, for å gjengi opplevelsen: han utnytter det at hwoarang e så jævelig rask som han e skal knuse han spamfucket meg og inntil veggen med d drit internett sitt og raske moves Uskyldig som han var, fremstilte han seg som en skikkelig noob. Hvordan fremstilte det oss? Avslutningsvis inviterte jeg ham til å joine oss her på GR. Fortsettelse følger, om det skjer. Like Comment Share 1 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
SirGalahad 2017-06-10 08:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Bare bruk de 2-3 minuttene på å forberede deg mentalt på motstanderen du skal møte. Jeg er alltid klar! Hvis noen er keen på å spille online så er det bare til å ta kontakt her btw Like Comment Share 0SirThomas 2017-06-11 02:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Idag hadde meg og SirGalahad en kulturell opplevelse i Tekken 7. Vi kom nemlig i samme session som en svenske. En ustoppelig svenske. Brukernavnet hans var Adowar, som aller mest minte meg om Adéwale fra Assassin's Creed IV: Black Flag. I første omgang brukte han kun Hwoarang, noe som på ingen måte var en heldig kombinasjon med all laggen han påførte oss motstandere. Gårsdagens sitat, for å gjengi opplevelsen: han utnytter det at hwoarang e så jævelig rask som han e skal knuse han spamfucket meg og inntil veggen med d drit internett sitt og raske moves Uskyldig som han var, fremstilte han seg som en skikkelig noob. Hvordan fremstilte det oss? Avslutningsvis inviterte jeg ham til å joine oss her på GR. Fortsettelse følger, om det skjer. Like Comment Share 1 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
SirThomas 2017-06-11 02:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Idag hadde meg og SirGalahad en kulturell opplevelse i Tekken 7. Vi kom nemlig i samme session som en svenske. En ustoppelig svenske. Brukernavnet hans var Adowar, som aller mest minte meg om Adéwale fra Assassin's Creed IV: Black Flag. I første omgang brukte han kun Hwoarang, noe som på ingen måte var en heldig kombinasjon med all laggen han påførte oss motstandere. Gårsdagens sitat, for å gjengi opplevelsen: han utnytter det at hwoarang e så jævelig rask som han e skal knuse han spamfucket meg og inntil veggen med d drit internett sitt og raske moves Uskyldig som han var, fremstilte han seg som en skikkelig noob. Hvordan fremstilte det oss? Avslutningsvis inviterte jeg ham til å joine oss her på GR. Fortsettelse følger, om det skjer. Like Comment Share 1 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123