Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Det beste spillet du har spilt


Det står mellom Secret of Monkey Island, Quake(world) og World of Warcraft (pre-tbc)

Secret of Monkey Island, har den mest underholdende og vittige historien som noensinne er skrevet for et spill, noen av de mest minneverdige karakterene i spillhistorien, og artistisk er det et av de peneste spillene noensinne.

Quake og Quakeworld, er det ultimate multiplayer FPS spillet noensinne laget. Det har ikke siden blitt laget et bedre spill i sjangeren. Motoren, og fysikken i dette spillet, og ikke minst "exploitene" som ble vanlig bruk er og vil bli evig husket som det beste innen sjangeren. Dessuten orginalbrettene som følger med er det beste leveldesignet som har vert. Bungie kan skryte så mye de vil over hvor mye tid som går inn i å lage brettene sine så balanserte som bare det, brett trenger ikke være symmetriske for å være balanserte, dette beviste Quake allerede i 1996, og siden har leveldesign bare blitt latere og latere. Ingen over ingen vedsiden!

World of Warcraft. Enten hater man det, eller så elsker man det, sannheten er at jeg har aldri hatt det så mye gøy med et spill, og aldri blitt så skremt av hvor gøy et spill kan være som med World of Warcraft. En fantastisk verden, og den lykkes ikke minst på grunn av at det er en verden de fleste av oss kjenner fra før, men nå får se den fra et helt annet perspektiv, som en liten maur, som om du investerer nok tid til kan bli en betydelig karakter i den store sammenhengen (ihvertfall hvis du rollespiller)... Jeg snakker selvsagt om før The Burning Krushår, som fullstendig ødelagte spillet for min del, jeg var fornøyd med å ligge på level 60 jeg, så kom The Burning Crusade og "splitta hele flokken" og jeg måtte plutselig finne meg nye venner og finne meg et nytt end game guild, osv osv. Det var gøy så lenge det var ihvertfall. Men det er så absolutt et sosialt spill, for man har det ikke gøy dersom man ikke får seg venner i spillet eller kjenner folk som spiller det.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Topp 3 for beste spill er:
1. The elder scrolls lV: Oblivion PS3
2. Guitar hero lll PS3
3. Call of Duty 4 PS3
If you don't like metal, you can throw my #¤&"%/(#%&'s in jail!!
  • 0
Oblivion
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Guitar Hero III var jo dørgande kjedelig iforhold til de to første spør du meg...
Gleder meg til Rock band kommer jeg
Just kill him with your awesome
  • 0
  • xpn
  • xpn
Siterer 333-half-evil:
Oblivion


Hehe du liker Oblivion
  • 0
1. Half life 2
2.S.T.A.L.K.E.R Shafow of chernobyl
Musikk > Film > Spill
  • 0
1.cod4
2.Guitar Hero III


glder meg mest til Rock Band og GT5
  • 0
Ja xpn Hehe..selfølgelig
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
SKATE HALO3 DEVIL MAY CRY 4 og sikkert ARMY OF TWO når jeg får det..........
The Mars Volta! Trivium! Jeg sier bare selveid og veleid!!GRdude!
  • 0
DMC4 er villt Rått da

Den demon armen til Nero er Sinnsykt Kul !!

Dreper jo alt med den arma

Hvilken karakter liker du best i DMC da?
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Oblivion er det beste jeg har spilt. Klarer ikke å gi slipp på å spille det
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Final Fantasy VII. Et mer storslagent underverk av et spill skal du lete lenge etter, og for en historie!
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Har hørt mye skryt om FF VII !

Skal kanskje kjøpe det hvis jeg finner det på en butikk ellerno
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Jeg må si Duke nukem 3d... og command and counquer.. og half.life, har så gode minner om meg og onkel som sitter på barndomsrommet hans og knuser rom-villsvin og headcrabs... eller eier Nod med ein knusende arme... aah tider.
Ja, jeg er ny...
  • 0
Siterer 333-half-evil:
Har hørt mye skryt om FF VII !

Skal kanskje kjøpe det hvis jeg finner det på en butikk ellerno


Hvis du får tak i det... Så er det verdt det!
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Shadow of the Colossus var jo dritbra, da! Vakre omgivelser, episke bosser... Utrolig engasjerende. Grafikken er jo bra for å være PS2, og;)
GTA-serien er også grei, den.
Half-Life 2 er så dritrått at fy faaan.
Så har vi... Mange andrexD
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Viking er nok bra skal kjøpe det det kommer kanskje til å bli ett av de beste spilla jeg har spilt.
The Mars Volta! Trivium! Jeg sier bare selveid og veleid!!GRdude!
  • 0
djani:

Jeg har lånt Shadow of the Colossus av en dude !

Og det var skikkelig bra-..likte boss fightene kjempegodt

Men jeg kom bare til en sånnt dyr som lager strøm i vannet ! visste ikke hvordan jeg skulle drepe han
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Siterer 333-half-evil:
djani:

Jeg har lånt Shadow of the Colossus av en dude !

Og det var skikkelig bra-..likte boss fightene kjempegodt

Men jeg kom bare til en sånnt dyr som lager strøm i vannet ! visste ikke hvordan jeg skulle drepe han


Skulle få den til å svømme opp til overflaten, klamre deg fast til den og gå mot de "elektriske stilkene"XD Så måtte du stikke litt bak (det lyser litt blått, så det er ikke noe problem) før du kommer under vann. For hver gang de "stilkene" treffer vannet utløser det en elektrisk bølge av no slagXD

Etter at du thar tatt alle (tre) klatrer du på hodet dens og stikk som vanlig
DA er den dø

Lagt til 2008-03-25 19:34:
Hver gang du stikker i den blå greia litt bak stilkene ble en av "stilkene" skrudd avXD
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
okei
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Jeg veit ikke om du fortsatt låner det, da, men men... Så du vet det til neste gangXD
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Jeg låner det ikke nå
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Warcraft 3 RoC + TFT
Dette spillet er for meg definisjonen av perfekt! Alt stemmer, historien er den beste jeg har sett i et spill så langt, karakterene virker troverdige og man føler virkelig noe. Jeg hatet virkelig Arthas fordi han var så pokkers ond Balanseringen er også noe Blizzard er veldig gode på og jeg vet ikke om et morsommere strategispill online Internettjenesten Battle.net funker også veldig bra.
Blå...
  • 0
Siterer Aleksander_M:
Warcraft 3 RoC + TFT
Dette spillet er for meg definisjonen av perfekt! Alt stemmer, historien er den beste jeg har sett i et spill så langt, karakterene virker troverdige og man føler virkelig noe. Jeg hatet virkelig Arthas fordi han var så pokkers ond Balanseringen er også noe Blizzard er veldig gode på og jeg vet ikke om et morsommere strategispill online Internettjenesten Battle.net funker også veldig bra.

Ganske så enig, storyen er sinnsykt bra. Diablo er på høyde vil jeg si
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Har kun spillt Diablo når jeg var 7-8 år så jeg husker ikke så mye av det Men etter alt jeg har hørt skal det være ganske så bra det og Men Warcraft tar kaken. WoW gjorde ikke tingene noe mindre bra heller Gleden av å se alle stedene man har spillt gjennom, kansje ødelagt, eller kansje reddet var ganske stor TBC var en greit for meg som ikke er i høyere level enn 35, men alle twinkene trekker ned helheten der for meg.
Blå...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!