TiMi om det rebootede taktiske skytespillet: "Vi prøver å gi deg en storstilt, farlig og uforutsigbar verden, slik at spillerne vil spille som en spesialoperatør".
24 Entertainment om crossoveren med NieR, det kommende kartet og alt som kommer i free-to-play.
Vi ser nærmere på et heftig Gigabyte Aero RTX 4070 Super og hva moderne teknologi kan gjøre for spillene dine.
Vi tok en prat med Aaryn Flynn for å lære mer om ideen om "Silkeveien", bosser og håndverk i det lovende overlevelsesrollespillet.
Vi snakket med utviklerne rett etter den vellykkede lanseringen av den mørke metroidvaniaen og fikk vite mer om fortellingen og studioets planer.
Vi fikk vite mer om den nylanserte 57-tommers dual-4K-skjermen og om Gaming Hub-aktiverte OLED G9 og den nyere Ark.
Ritual Studios fortalte oss om ekstrafunksjonene som vil være til stede i det musikalske rollespillet.
Vi intervjuer Nunu og Willump for å få vite mer om det kommende eventyret deres, som slippes på Nintendos konsoll og PC 1. november.
Vi har snakket med Colossal Orders administrerende direktør for å høre om alle de nye funksjonene som er på vei til bybyggingssimulatoren deres.
Strategiutvikleren fortalte oss hvorfor valget falt på bronsealderen.
Du trenger ikke å bekymre deg for å finne en 5-timers luke for å spille dette spillet.
Vi snakket med Eon Rush Studios under Gamescom.
Den legendariske produsenten sammenligner også de nye mulighetene med Mario Maker og reflekterer over sjangerens utvikling siden 80-tallet.
Du trenger ikke å vite forskjellen på Kruleboyz og Kharadron Overlords for å plukke opp dette RTS-spillet.
Vi tok en prat med den franske utvikleren for å høre mer om det kommende klatrespillet.
Hercule Poirot reiser til nåtiden for å løse en ny forbrytelse på Orientekspressen, og vi har allerede spilt i Köln.
Creative Assembly forteller oss om det kommende skytespillet og hvordan det har likhetstrekk med Zombieland.
Vi får vite mer om hvorfor LN3 ikke har "obligatorisk co-op" som It Takes Two, men likevel tilbyr et vennepass.
Sensations-periferienheten er endelig på vei ut, og det kommer nye skin-design.
Vi tok en prat med utvikleren for å høre mer om det kommende prosjektet.
Vi tok en prat med teknologiselskapet for å høre hvordan de studerer lyd for å skape neste generasjons hodetelefoner.
Vi får vite mer om "Ringenes historie" som fortelles for aller første gang i den fjerde tidsalder, 70 år etter at Sauron ble beseiret igjen og Ringen tilintetgjort i Dommedagsbrannen.
Saber Interactive forteller oss alt om vanskelighetsgraden og hvordan den tilbys i actionoppfølgeren.
Vi får vite mer om statusen til det kommende anime-rollespillet og den bevisst forvirrende historiefortellingen.
Se det nye avsnittet her.
Utvikleren har planer om å oppgradere til den kraftige motoren, men har ikke helt klart for seg når det vil skje.