Vi snakket med utviklerne rett etter den vellykkede lanseringen av den mørke metroidvaniaen og fikk vite mer om fortellingen og studioets planer.
Vi fikk vite mer om den nylanserte 57-tommers dual-4K-skjermen og om Gaming Hub-aktiverte OLED G9 og den nyere Ark.
Vi besøkte Unity-standen i Tyskland for å snakke med 10 Chambers og Metric Empire om deres opplevelse av å bruke Unity.
Ritual Studios fortalte oss om ekstrafunksjonene som vil være til stede i det musikalske rollespillet.
Vi intervjuer Nunu og Willump for å få vite mer om det kommende eventyret deres, som slippes på Nintendos konsoll og PC 1. november.
Vi har snakket med Colossal Orders administrerende direktør for å høre om alle de nye funksjonene som er på vei til bybyggingssimulatoren deres.
Strategiutvikleren fortalte oss hvorfor valget falt på bronsealderen.
Du trenger ikke å bekymre deg for å finne en 5-timers luke for å spille dette spillet.
Vi snakket med Eon Rush Studios under Gamescom.
Den legendariske produsenten sammenligner også de nye mulighetene med Mario Maker og reflekterer over sjangerens utvikling siden 80-tallet.
Du trenger ikke å vite forskjellen på Kruleboyz og Kharadron Overlords for å plukke opp dette RTS-spillet.
Vi tok en prat med den franske utvikleren for å høre mer om det kommende klatrespillet.
Hercule Poirot reiser til nåtiden for å løse en ny forbrytelse på Orientekspressen, og vi har allerede spilt i Köln.
Creative Assembly forteller oss om det kommende skytespillet og hvordan det har likhetstrekk med Zombieland.
Vi får vite mer om hvorfor LN3 ikke har "obligatorisk co-op" som It Takes Two, men likevel tilbyr et vennepass.
Sensations-periferienheten er endelig på vei ut, og det kommer nye skin-design.