Super Smash Bros. Brawl

Dette er et av de klart beste spillene jeg har spilt, og ligger øverst på lista mi :) Med en gang du kommer i gang, merker man at noe er annerledes. Startmenyen har fått en helt ny layout, og flere alternativer. Det absolutt nye her er den lenge omtalte online-delen, som desverre skuffet meg til de grader.

Spillet er så bra, med dritbra graffikker og heftige nye baner, også kommer den nye delen jeg gledet meg mest til, og den svarer langt under forventningene :( I hvertfall er mitt inntrykk av den at den er dårlig fordi man bare kan spille en type mode (2-minutes K.O), at den lægger når man spiller (hakker og går treigt). Utover dette, er spillet utrolig bra, og lever opp til alle de forventningene jeg kunne ha. Det er mange flotte nye baner, pluss at de gamle klassiske er der i god behold, med bare noen små endringer. Det er også kommet mange flotte figurer, og du får liksom stemningen når wii-remoten sier "Fight me", med skummel stemme når du velger å spille med den nye figuren Meta Knight. Det er også her både singleplayer og multiplayer del, der du kan spille mot vennene dine, eller bare cpu'en. Den nye singleplayer-delen er rett og slett heftig, og det gjør den ikke værre at du kan ha med deg en kamerat inn i eventyret :D Det er mye moro, og absolutt massevis av action i dette nye heseblesende super smash spillet fra nintendo.

Skulle gjerne gitt dette karakteren 10/10, men online-delen er altfor trøblete... Det er allikevel et utrolig godt spill som jeg anbefaler enhver spillentusiast med en wii-konsol i stua...=)

Medlemsanmeldelser20
Samlet karakter: 9.8/10