Super Smash Bros. Brawl

Nå vedder jeg på at mange av dere some har Game Reactor profiler er ganske lei av å se Smash Bros Brawl anmeldelser, men jeg skriver nå en likevel...

Jeg plukket opp spillet på en koselig liten butikk i byen. Jeg hadde lenge gledet meg til å spille det, og forventningene mine var store... Da jeg gikk hjem og prøvde det, ble jeg veldig overrasket... Jeg hadde forventet et kjempebra spill som virkelig levde opp til sin kritikk... Men det fikk jeg ikke. Det var nemlig omtrent 1000 ganger BEDRE enn jeg hadde forventet! Det kom høyt over mine skyhøye forventninger og det er det beste Wii spillet jeg har spilt hittil, et skikkelig mesterverk! Jeg begynte med å spille som Mario, bare for å bli vant til det... Grafikken var helt fantastisk, musikken of lyd effektene var rett og slett morsomme å høre på, gameplayet var litt vanskelig i begynnelsen, men det gikk mye bedre når jeg ble vant til det. Spillet ble bare morsommere og morsommere etterhvert som jeg spilte meg videre. Classic modusen litt lenge enn vanlig, noe som gjorde det mer spennende å spille, jeg daua et par ganger i begynnelsen, men det var bare fordi jeg aldri hadde prøvd det.
Det gikk bra til slutt og jeg gikk over til Adventure mode. I begynnelsen hadde jeg forventet noe som liknet på Adv. moden på Smash Bros Melee, men der tok jeg feil! Jeg begynte med å spille som Mario og slo ut Kirby i en kamp. Da tenkte jeg: ''Jaha, omtrent det samme...'', men alt forandret seg etter kampen, da Peach of Zelda ble kidnappet og hele kamp arenaen ble sprengt! Dette var bare begynnelsen på eventyret, men jeg var allerede hekta! Det ble mye action, samarbeid og hysterisk morsomme videoer å se på, og jeg og kompisen min har virkelig storkost oss mer enn en gang med Super Smash Bros Brawl. Hans favorittkarakter er Link, min er Lucario, så da kan du vel gjette hvem vi spilte som når vi fikk sjangsen.
Siden jeg ikke er så god med online saker og det der, så vet jeg ikke hvordan den er, selv om jeg har hørt at den ikke er så bra. Likevel er dette et spill som dere Nintendo fans rett og slett må ha!

Grafikk: 9/10

Musikk/Lyd: 10/10