
Dansk
Svenska
Suomi
English
Deutsch
Italiano
Español
Português
Français
Nederlands
中文
Indonesia
Polski
日本語
한국어
Čeština
Ελληνικά
Türkçe
Tiếng Việt
عربي
Følg oss
Microsoft annonserer sin foreslåtte fusjon med Activision Blizzard - sannsynligvis i håp om å få den godkjent av Storbritannias Competition and Markets Authority (CMA) - og denne gangen har de tatt til London Underground.
Oppkjøpet på 69 milliarder dollar ble tidligere kritisert av CMA på grunn av frykt for at det ville redusere konkurransen, men organet gjorde en U-sving i et trekk beskrevet av Sony som "overraskende, enestående og irrasjonelt."
På samme måte som tidligere annonser tatt ut i britiske aviser, fremmer plakater langs t-banestasjonene Microsofts forpliktelse til å bringe Call of Duty til 150 millioner nye spillere (hovedsakelig via Nintendo Switch).
CMA vil komme med sin endelige avgjørelse om oppkjøpet innen 26. april.