Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands /
Gamereactor
Medlemsinnlogging






Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Gamereactor Norge
nyheter
Star Wars Battlefront II

Star Wars Battlefront II sitt lootsystem endres


Tidligere denne måneden måtte Electronic Arts og Dice forsvare seg etter sterke reaksjoner mot Star Wars Battlefront II sitt loot- og fremgangs-system. De sa da at de fortsatt jobbet med å finpusse systemet, og i dag kan de endelig avsløre hvilke endringer som er gjort før lansering:

• Epic Star Cards, altså de høyeste nivået av Star Cards, vil ikke lenger være tilgjengelige i lootbokser. Med dette håper utviklerne at spillerne til en viss grad vil være jevngode på papiret. Nå må disse kortene skaffes med å crafte dem, eller få dem med forhåndsbestillinger, spesialutgaver eller Starter Packs.

• Som de indikerte forrige gang vil man nå måtte være på et bestemt nivå for å kunne crafte oppgraderte Star Cards.

• Ulike våpen er nå bare tilgjengelige etter å ha oppnådd ulike milepæler. Noen våpen vil fortsatt finnes i lootbokser, men flesteparten må skaffes ved å spille.

• Du kan ikke bare spille som hvilken som helst klasse heller. Ønsker du å få et nytt våpen til Heavy-klassen må du spille som en Heavy. Da vil du etter hvert skaffe seg nytt utstyr og hjelpemidler som er ment for den spesifikke klassen. Du vil belønnes med lootbokser som kun gir deg utstyr, gjenstander, Star Cards og crafting-ressurser som kan brukes til å oppgradere deg.

Igjen spesifiserer de at dette kanskje vil endres etter lansering, for de vil fortsette å høre på spillernes tilbakemeldinger. Personlig synes jeg disse endringene høres ganske bra ut. De er ikke perfekte, men gjør i alle fall slik at de aller fleste vil være likestilte til å begynne med.

Star Wars Battlefront II