Norsk
Gamereactor
nyheter
Underworld Ascendant

Neurath: "Det er ingen riktig måte å spille" Underworld Ascendant

"Du belønnes for å komme på løsninger ingen andre spillere har tenkt på ennå."

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

OtherSide Entertainment var endelig klare til å vise frem Underworld Ascendant denne måneden på PAX East i Boston, hvor vi fikk muligheten til å intervjue Paul Neurath.

"There's no right way to play it," sa Neurath da vi snakket med ham i Boston. "We encourage players to be creative and come up with whatever works. It's not a game where we reward you for killing as many creatures as you can in as little time as you can. Efficiency's not really... we don't look at that at all. In fact, we reward you for coming up with solutions that other players haven't found yet. So the more innovative, the more out of the box you get, the bigger reward you get."

Studioet vil at spillere skal gå tilbake og spille deler av spillet på nytt, fordi "things are constantly evolving", det være seg forandringer i omgivelsen, eller at nye og mer farlige vesener kravler opp av dypet. "Because there are so many different ways solve [a challenge] the first time through, maybe you used the stealth approach, next time through maybe you'll fight everything. Next time through, whatever you want to try you can try things out, and we want to encourage that."

Du kan se hele intervjuet i videoen nedenfor, hvor Paul snakker mer om arbeidet med å gjenopplive denne klassiske IPen, hvordan de har tilnærmet seg historien, fremgang og hvilke planer de har for lanseringen av spillet.

HQ
Underworld AscendantUnderworld AscendantUnderworld Ascendant

Relaterte tekster



Loading next content