Norsk
Gamereactor
nyheter
Ori and the Will of the Wisps

Ori and the Will of the Wisps er "større og bedre"

Moon Studios er ute etter å skape et eventyr med mye emosjonell slagkraft.

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

Vi fikk mulighet til å slå av en prat med Mark Coates, sjefprodusenten for Ori and the Will of the Wisps, etter E3-konferansen til Microsoft. Han fortalte oss om de nye funksjonene som er på vei til oppfølgeren til det nydelige Ori and the Blind Forest.

"You can expect some of the characters, the beloved characters that you saw in the first game, to come back, and we're also introducing many, many more,"fortalte Coates oss i LA. "In this game, you'll be able to run into other NPCs that will actually give you quests. So while some of the pure Metroidvania style gameplay is still in there, you'll have more agencies to really explore optional paths and every nook and cranny of the world. What we found was that everybody loved the environment so much so we're giving them ways to spend even more time in them."

Coates nevnte også den nye "burrow"-mekanikken som lar spiller grave seg ned i bakken og utforske verdenen på en helt annen måte, og la til at det også kommer et oppgradert kampsystem, og at studioet er ute etter å lage en rørende historie som har den samme følelsesmessige påvirkningen som det første spillet.

Da vi ba ham oppsummere spillet sa Coates enkelt og greit at det var "bigger, better, the same beauty and emotion that you found in the first game, and new combat mechanics taken the next level."

Ori and the Will of the Wisps kommer til PC og Xbox One i 2019. Du finner hele intervjuet i videoen nedenfor, og mer informasjon om spillet, samt E3-traileren, finner du her.

HQ
Ori and the Will of the Wisps

Relaterte tekster



Loading next content