Norsk
Gamereactor
nyheter
Anthem

Bioware om å kombinere flerspiller og narrativ i Anthem

Det handler om å blande co-op action og konsekvenser i huben.

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

Sjefprodusenten for Anthem, Cory Butler, var på plass på EA Play-arrangementet i Los Angeles for å snakke om det etterlengtede spillet, og vi kunne ikke la vær å spørre om hvordan de skal kombinere flerspillervinkelen med den historiefortellingen folk forventer fra et Bioware-spill.

"This is something that we put a lot of thought into, and the story part of the game, we really wanted to keep it personal, right," sa Butler. "Bioware stories are about really captivating characters, interesting situations, so when you're in your hub, like when you go back into your fort or your strider, this is your place to kind of recognise the consequences of the choices you've made and the characters you've met and the relationships you've built."

"But when you're out into the world in combat and you're fighting and you're exploring, that's when you're together as a team. So you still get those great moments in multiplayer and co-op, but then there's that emotional resonance of something that's impacted you because of something you've done."

Hvordan håper du de velger å kombinere historiefortelling og flerspillerdelen? Er det noen spill som gjør dette bra?

HQ
Anthem

Relaterte tekster

4
AnthemScore

Anthem

ANMELDELSE. Skrevet av Eirik Hyldbakk Furu

De grunnleggende delene av Bioware sitt storspill er så ekstremt gode at det er synd tekniske svakheter og merkelige designvalg vil gjøre at mange hopper av tidlig.

5
Bioware dropper Anthem-forbedringer

Bioware dropper Anthem-forbedringer

NYHET. Skrevet av Eirik Hyldbakk Furu

For litt over to uker siden fikk flere av oss med kontakter i Bioware vite at en rekke EA-sjefer skulle ha et møte hvor de ville avgjøre Anthem sin skjebne, og nå er...



Loading next content