Gamereactor follow Gamereactor / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Medlemsinnlogging






Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Gamereactor Norge
nyheter
The Division 2

Ubisoft: "Den åpne verdenen i Division 2 er så levende"

Regissøren til det kommende RPG-skytespillet avslører mer om spillets sandkasseverdenen.


Facebook
TwitterRedditGoogle-Plus

På årets E3 fikk vi muligheten til å slå av en prat med spillregissøren til The Division 2, Mathias Karlson, og lære mer om spillets åpne verden, signaturvåpnene og den nye tilnærmingen til sluttinnholdet, samt hvordan dette spillet skiller seg ut fra det forrige.

Da vi snakket om spillets åpne verden sa Karlson at de hadde "made the open world in The Division 2 so alive... both enemy factions and the civilians are out there targetting different tactical locations, resources, acting on needs and goals. Which doesn't just generate movement and conflict and emergent things happening, but also of course activity to you, and surprise."

"Like, running around the city is really interesting because you don't know what's going to happen around the next corner, and your actions helping them, you will see that translate into them getting more capable, the civilians of the world, but also their homes, their little fortresses of hope in a way, the settlements, are going to reflect that."

The Division 2 skal etter sigende komme til PC, PS4 og Xbox One den 15. mars, 2019. I videoene nedenfor finner du hele intervjuet, samt litt gameplay som ble avduket i forrige uke.