Gamereactor / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Medlemsinnlogging






Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Gamereactor Norge
nyheter
Planet Alpha

Vi spilte Planet Alpha med Adrian Lazar

Facebook
TwitterReddit

Tekniske problemer gjorde sitt for å gårsdagens Gamereactor Live-sending ble kortere enn planlagt da Planet Alphas "creative director", Adrian Lazar, var på besøk, så vi bestemte oss for å lage en spesiell utgave av Gamereactor Plays i stedet.

"Spillet kombinerer mekanikker som rask platforming, puzzles, utforskning og sniking for å skape en uforglemmelig opplevelse", sa Lazar. "Det er Planet Alpha i et nøtteskall".

"Det er også hva jeg håper det kommer til å føles som når du utforsker den spesielle verdenen og lærer mer om mysteriene i den. Du kommer til å bli fascinert og redd på samme tid og sted, for dette er noe nytt du ikke vet om er farlig eller ei."

Lazar kunne også fortelle at de bare er tre personer som jobber med spillet for fullt, men at de også har fire freelancere i bakhånd når de trengs. Han har uansett holdt på lenge nok selv, for utviklingen av spillet startet allerede da han fortsatt laget Hitman for IO Interactive i 2013. Dansken ønsket å lage noe som ikke handlet om å drepe folk på brutale måter, så han lekte litt med dette prosjektet en god stund før han forsto at det kunne bli noe mer. Da tok han turen til investorselskapet CapNova for å høre hva de syntes, og de likte det såpass godt at det ikke var tvil om å støtte han. Dermed kunne han begynne å jobbe med spillet for fullt i 2015, og nå forberede seg på å slippe spillet senere i år.

Planet Alpha