Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Gamereactor Norge
nyheter
Far Cry: New Dawn

Vi snakker med den kreative sjefen til Far Cry: New Dawn

Etter at vi tok en titt på spillet, slo vi av en prat med Jean-Sebastien Decant.

Far Cry: New Dawn var et av spillene som ble vist frem på The Game Awards, hvor Ubisoft benyttet anledningen til å løfte sløret på denne enkeltstående oppfølgeren til Far Cry 5.

Vi i Gamereactor visste litt om spillet før det i det hele tatt ble avduket, fordi Ubisoft inviterte oss på en forhåndsvisning av spillet, hvor vi også fikk muligheten til å slå av en prat med den kreative sjefen Jean-Sebastien Decant.

"It's set in a post-apocalyptic America," fortalte Decant oss, "17 years after a global nuclear apocalypse. And you play a brand new character whose mission is to help a group of survivors that is facing a new and vicious threat - it's the Highwaymen and their unruly leaders, Mickey and Lou the twins."

Under intervjuet fortalte Decant oss også om sagbladet ("the craziest weapon we've ever created"),i tillegg til ekspedisjonen som tar spilleren til områder utenfor Hope County (settingen til dette spillet og Far Cry 5), og mer om hvilke endringer den postapokalyptiske settingen fører med seg til serien.

Far Cry: New Dawn kommer til PC, PS4 og Xbox One den 15 februar, og du kan lese forspillet vår her, samt se hele intervjuet i videoen nedenfor.

Far Cry: New Dawn