Bungie har lagt ut de omfattende patch-notatene til Destiny 2 sin 2.1.4-oppdatering, og blant bugfikser og justeringer kan vi lese at super-ferdighetene får en overhaling.
Blade Barrage, for eksempel, får en reduksjon i skaden knivene gjør ved treff fra 150 til 35, mens eksplosjonene knivene skaper får en økning fra 150 til 250 - i tillegg kan de nå skade den som kaster de.
"Our goal for AoE supers of this type is that they incur self-damage when activated too close to a target," skriver Bungie. "We consider Blade Barrage not causing self-damage a bug, which we are now addressing. In other words, Hunters will know how Warlocks feel when they throw a Nova Bomb into a wall."
Spectral Blades sin skadereduksjon når man er usynlig blir redusert fra 15% til 5% som gjør at totalen kommer på 62% skaderesistens når man bruker superen og er usynlig. Superen varer også 3,67 sekunder kortere.
Golden Gun får en økning i skaden den gjør mot boss-monstere på hele 40% - dette inkluderer Six-Shooter og Celestial Nighthawk-modifikasjonene. Arc Staff kommer heller ikke unna super-oppdateringen for "heavy ranged" og "slam"-angrepene får skaden økt fra 220 til 300, mens "heavy palm blast" får økt skaden til 700, opp fra 400.
Andre super-forandringer inkluderer Sentinel Shield som får det siste slaget i kombinasjonen sin økt fra 300 skade til 390, og en ekstra 17% skadebonus i PvE. Fist of Havoc-superen får skaden til "heavy slam attack" nedjustert fra 325 til 275, men øker skaden gjort mot base- elite- og minibossfiender med 7% for de vanlige angrepene, mens bossfiender tar 23% ekstra skade og kjøretøy hele 60%.
Om du vil lese alle detaljene så kan du følge linken over, men uansett virker det som at super-ferdighetene var prioritert denne runden.
Er det noen endringer du er særlig fornøyd med?