Tyvstart: Dishonored II
Det første spillet imponerte stort, og med to unike hovedpersoner ligger oppfølgeren an til å bli dobbelt så bra. Dishonored II er i rute!
Tekst: Carl Brännström Publisert 4 oktober 2016
Her er PCen du kan bære på ryggen!
Vi dro til Computex-messen i eksotiske Taipei, der rutinerte MSI stod klare for å vise frem en masse nyheter. Høydepunktet var en VR-rettet PC du kan bære på ryggen...
Tekst: Carl Brännström Publisert 11 juni 2016
Tron Run-r
Ut av det blå har Disney lansert et Tron-spill der man løper. Mye. Det er pent å se på, men ellers er dette en særdeles gjennomsnittlig affære...
Tekst: Carl Brännström Publisert 18 mars 2016
En dag på Xbox Spring Showcase
Vi tok turen til USA, for å sjekke ut Microsofts vårspill for 2016, og den spennende sammensmeltingen av Xbox One og Windows 10-plattformene...
Tekst: Carl Brännström Publisert 1 mars 2016
2015: De merkeligste overskriftene
Hinsidige Twitch-prosjekter, brutte løfter og forbausende mye peniser. Nyhetsåret 2015 hadde mange oppsiktsvekkende overskrifter fra spillverden...
Tekst: Carl Brännström Publisert 12 januar 2016
Rett spill, feil tidspunkt
Noen spill slår aldri helt an, selv om kvaliteten egentlig skulle tilsi det. Noen ganger blir gode spill rett og slett rammet av noe så banalt som elendig timing...
Tekst: Carl Brännström Publisert 16 september 2015
Star Wars: Battlefront
Etter ti års fravær er Star Wars: Battlefront snart tilbake. Dice jobber på spreng med en ny start for serien, og vi har fått en sniktitt på hva som venter oss...
Tekst: Carl Brännström Publisert 17 april 2015
Assassin's Creed: Unity
Ubisofts snikmorder slippes løs i den franske revolusjonens Paris i det første Assassin's Creed spillet eksklusivt til de nye konsollene og PC. Hvor nytt føles det egentlig?
Tekst: Carl Brännström Publisert 11 november 2014
Valiant Hearts: The Great War
Første verdenskrig er ikke den mest brukte settingen i spillverden, men Ubisofts tolkning sørget uansett for at vår anmelder satt igjen med en tåre i øyekroken...
Tekst: Carl Brännström Publisert 25 juni 2014
Driveclub
Sonys kommende racingspill til Playstation 4 lever i aller høyeste grad. Vi sendte Calle til Evolution Studios for å prøvespille...
Tekst: Carl Brännström Publisert 29 mai 2014
WWE 2K14
2K Sports har tatt over rollen som utgiver for WWE-spillene, og vi har sjekket hvor mye som har blitt forandret siden fjorårets utgave...
Tekst: Carl Brännström Publisert 19 november 2013
Bioshock Infinite: Burial at sea
Vi dro til Boston for å besøke Irrational Games, snakke med Ken Levine og spille gjennom Burial at Sea...
Tekst: Carl Brännström Publisert 7 oktober 2013
Pokémon Mystery Dungeon: Gates to Infinity
Pikachu trenger hjelp til å bygge et Pokémon-paradis. Vi har tatt på oss den utakknemlige oppgaven med å utforske femten hundre identiske grotter...
Tekst: Carl Brännström - GR SE Publisert 27 mai 2013
- Vi skal ikke svikte kjernespillerne
Vi snakket med med Xbox One-sjefen Phil Harrison etter annonseringen for å finne ut hvordan Microsoft skal ta vare på kjernespillerne i årene fremover...
Tekst: Carl Brännström - GR SE Publisert 23 mai 2013
Vi tester Xbox One-kontrolleren og nye Kinect
På Xbox One-avsløringen fikk Gamereactor mulighet til å kjenne på den nye håndkontrolleren og flexe muskler foran en forbedret Kinect...
Tekst: Carl Brännström - GR SE Publisert 22 mai 2013
Lego City Undercover: The Chase Begins
Superpurken Chase McCain er tilbake i Lego City, men vil han være like morsom og underholdende på det håndholdte formatet? Vi har satt karakter...
Tekst: Carl Brännström - GR SE Publisert 9 mai 2013
Thief
Garrett er tilbake med den snikende Thief-serien. Gamereactor besøkte Eidos Montreal for å sjekke ut livet som mestertyv...
Tekst: Carl Brännström Publisert 11 april 2013
Tearaway
Vi trosset et rutefly i dårlig forfatning for å møte folka bak Little Big Planet og prøvespille sjarmerende Tearaway...
Tekst: Carl Brännström - GR SE Publisert 11 februar 2013
Killzone: Mercenary
Vi dro til Amsterdam for å prøvespille som leiesoldat i det Playstation Vita-ekslusive Killzone: Mercenary...
Tekst: Carl Brännström - GR SE Publisert 31 januar 2013