Getting Up: Contents Under Pressure - screens

Tekst: Bernt Erik Sandnes
Publisert 2005-11-24

Først var det meningen at Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure skulle ha dukket opp i løpet av høsten, så ble det utsatt til slutten av året, men helt uten videre fant utvikleren The Collective ut at de skulle utsette spillet til begynnelsen av neste år. Nå har spillet fått en reel releasedato som sier 24. februar. Vi får nå håpe at dette holder seg.

Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure blir utviklet til PS2, Xbox og PC.

Her er mer fakta:
The story’s "Get In, Get Up and Get Out" gameplay mechanic offers gamers an arsenal of swift sneak and street fighting abilities to GET IN restricted areas of New Radius and battle through the city’s rough streets; the dexterity and agility needed to scale any object, GET UP and place graffiti tags, spreading the message of rebellion; and the ingenuity to evade, escape and GET OUT.

As Marc Ecko’s Getting Up: Contents Under Pressure story unfolds, you’ll be given specific objectives to complete for a mission victory. These include graffiti-under-pressure scenarios, navigational challenges, stealth/sneak style missions, and fast-action battle sequences. You can also explore each level to discover a series of mini-games and challenges for additional hours of gameplay.

Flere nyheter om spillet finner du inn her

Les mer og se skjermbilder på Gamereactor.no

Tilbake