Vi har tidligere fortalt at Vivendi har tatt over rettighetene for å gi ut Saber Interactives kommende actionspill Timeshift. Her kommer de siste skjermisene fra spillet som er fra Xbox 360-versjonen.
Kyle Peschel, produsent for Saber Interactive og Timeshift sier dette om sitt spill:
<i>"Jeg har spilt FPS-spill med andre verdenskrigstema lengre enn hva krigen brukte av tid. Når vi satte oss ned og begynte å skisse på vårt kommende spill ville vi ha noe annerledes, noe nytt. Et spill som ikke får spilleren å stille seg spørsmålene "Hvorfor kan jeg ikke gå der?" og "Hvofor får jeg ikke gjøre dette?" Resultatet ble Timeshift, innleder Peschel.
Timeshift-funksjonen er virkelig noe jeg elsker. Men hva innebærer det egentlig? er det som i Prince of Persia? Nei. Eller som F.E.A.R. Max Payne eller til og med The Matrix? Nei, nei og atter nei. Ettersom du har drakten er du immun mot dine egne handlinger. Dette innebærer at om jeg skulle skyte en fiende, skulle denne forsøke å rømme. Fryser jeg tiden kan han ikke røre seg, men jeg kan det. Når jeg setter ned tiden, forsøker han fortsatt å rømme, men da alt går i slowmotion for han har han ingen sjanse å komme seg unna. Vend litt på dette og si nå at fienden lykkes å skyte meg. Spol tilbake tiden og kulen går tilbake inn i fiendens våpen, våpnet går tilbake i hylster og han går derfra. Han husker ikke at han skadet meg. Jeg kommer før eller siden til å dø, ettersom såret fortsatt finnes i min kropp. Så man er ikke udødelig tross alt, sier Kyle.
Spillet slippes til Xbox 360 og PC 29. september.
Flere nyheter om spillet finner du inn <a href="http://www.gamereactor.no/texter/?textTypeId=4&search=timeshift" target="_blank">her