Som Kent Are Grongstad har skrevet tidligere kommer Forza 2 med massiv skademotor samt masse annet snacks.
Microsoft har nok en gang åpnet sekken og deler dette med oss om det kommende Forza Motorsport 2, som vi igjen deler med dere lesere.
* Bilenes skader tok hele seks måneder å programmere og ni måneder gikk det å samle sammen alle nødvendige data.
* Det blir ingen cockpit-syn, noe som faktisk var fra utgangspunktet planlagt til det første Forza Motorsport. Den ble dessverre fjernet fra det spillet på grunn av problemer med å gjennomføre det på Xbox, noe som ikke blir et problem til Xbox 360.
* For foto-delen og TV-kamerasystemet samarbeider Microsoft med Bizarre Creations, som lykkes bra med det i Project Gotham Racing 3.
* Det kommer til å finnes tre ulike skadeinnstillinger å velge mellom: Optical, Normal og Simulation. Den første gjør at skadene vises men ikke påvirker bilen noe, mens de andre to kommer til å påvirke kjøringen din.
* Drivatar-funksjonen fra det første Forza Motorsport vil være der og kommer til å få langt flere funksjoner denna gangen.
* De fleksible designverktøyene fra det første Forza Motorsport vil også være tilgjengelige og har faktisk blitt oppgradert noe.
* Nedlastningbart materiale kommer til å være der, alt fra biler til baner og rene designobjekt slik som nye dekaler m.m.
* Spillet kommer til å bli lansert i november, akkurat tidsnok til å nå det store julesalget.
Mer info om spillet finner du inn på den offisielle nettsiden
Flere nyheter om spillet finner du inn her