Selvlysende S.T.A.L.K.E.R.

Nye duggfriske screens innenfor!
Tekst: Bernt Erik Sandnes
Publisert 2006-11-25

I vårt siste magasin, har du kunnet lest om Kristians tur til Chernobyl og hans møte med utvikleren GSC. De er godt i gang med spillet S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl. Dette spillet skulle egentlig ha vært på gata i mange år nå, men det er først i begynnelsen av neste år at spillet dukker opp. I dag har vi fått inn åtte nye selvlysende skjermiser og disse finner du som vnalig nedenfor.

Her er mer fakta:
* Gigantic game world of the Zone of 30 square kilometers

* Free non-linear exploration with vast outdoor and indoor areas

* Constantly changing world of the Zone and unique life simulation system

* Unique types of weapons and enemy impact: gravitational weapons, psychotropic weapons, telekinesis, telepathy, taking under control

* About 30 types of weapons with weapon upgrades - optics or barrel-attached grenade launcher for your rifle to make it a super gun

* Strong non-linear story line with over 8 completely different endings

* Original creatures and their abilities: group intellect, telepathy, telekinesis with realistic communication with any sapient character

* Realistic AI and life simulation of game creatures and characters

* Trade of weapons, artifacts, equipment and control of vehicles

* Mind blowing graphics and weather effects powered by X-Ray engine

* Endless replay-ability owing to unique life simulation system

Les mer og se skjermbilder på Gamereactor.no

Tilbake