Enklere å prate i Dragon Age 2

Det kokes ned til tre valg
Tekst: Daniel Guanio
Publisert 2010-07-25

Bioware er i full gang med oppfølgeren til Dragon Age: Origins, og via IGN kan de nå melde at dialogsystemet har blitt hakket forenklet. "Gode", "slemme" og "tøffe" svar vil bli merket med hvert sitt respektive symbol, pluss at det enkelte steder i dialogen vil forekomme valg som leder til filmatiske scener. Et eksempel er en dialog hvor en gruppe med orker kan risikere å bli kuttet i fillebiter som følge av spillerens respons.

Kampene i sanntid vil visstnok også være mer iøyenfallende, med kroppsdeler i fritt fall og synlige kjøttsår. Grafikken har vært en av de tingene som Bioware ønsket å fikse på i forbindelse med Dragon Age-serien - spesielt konsollversjonene.

Mars 2011 er den foreløpige datoen, som ble røpet tidligere denne måneden.

Å dra på fisketur er ikke som det engang var.

Les mer og se skjermbilder på Gamereactor.no

Tilbake