Microsoft promoterer fusjonen med Activision Blizzard, denne gangen på London Underground

The Tube er det nyeste målet.
Tekst: Samuel Lakin
Publisert 2023-04-14

Microsoft annonserer sin foreslåtte fusjon med Activision Blizzard - sannsynligvis i håp om å få den godkjent av Storbritannias Competition and Markets Authority (CMA) - og denne gangen har de tatt til London Underground.

<social>https://twitter.com/tomwarren/status/1646511273046315011</social>

Oppkjøpet på 69 milliarder dollar ble tidligere kritisert av CMA på grunn av frykt for at det ville redusere konkurransen, men organet gjorde en U-sving i et trekk beskrevet av Sony som "overraskende, enestående og irrasjonelt."

På samme måte som tidligere annonser tatt ut i britiske aviser, fremmer plakater langs t-banestasjonene Microsofts forpliktelse til å bringe Call of Duty til 150 millioner nye spillere (hovedsakelig via Nintendo Switch).

CMA vil komme med sin endelige avgjørelse om oppkjøpet innen 26. april.

Les mer og se skjermbilder på Gamereactor.no

Tilbake