Selv om mange spillutviklere bruker Unreal Engine 5 i dag er det fortsatt noen som har en egenutviklet spillmotor som er tilpasset deres unike behov. En av dem er EA med Frostbite (utviklet av DICE), som debuterte i 2008 med utgivelsen av Battlefield: Bad Company 2.
Siden den gang har logoen gjennomgått tre inkarnasjoner, og nå er det på tide med en fjerde. EA sier at de to foregående handlet om å "understreke de ødeleggbare miljøene våre i Battlefield", og denne gangen vil de "fortelle en annen historie":
"Det nye håndavtrykket vårt er bygget opp av flere lag som overlapper hverandre og viser hvordan teamene våre bygger på hverandres styrker og strekker seg lenger enn det som er mulig når de jobber alene. Hvert lag, i likhet med hver del av Frostbite-teknologien, er både en innovasjon og et fundament som muliggjør laget over og bygger opp en sammenhengende helhet.
De skarpe, skjærende kantene i tidligere håndavtrykk har også blitt glattet ut og skapt mer flytende former. Dette gjenspeiler vår forpliktelse til å ta tak i Frostbites mer ujevne kanter og skape en jevnere opplevelse for både skapere og spillere."
Du kan se hvordan det ser ut nedenfor. Hvilken av de fire Frostbite-logoene foretrekker du, og hva synes du om historien bak det nye designet?