Build a Rocket Boy MindsEye har debutert sin andre hotfix for MindsEye, en oppdatering som tar sikte på å forbedre noen kjernedeler av spillet, squash bugs, og fikse flere rapporterte problemer. Det er ikke en massiv hotfix, men den dekker en bred grad av baser, noe som viser at utvikleren er forpliktet til å få spillet i kampform.
Når det gjelder hva denne hurtigreparasjonen adresserer, kan du se de fullstendige oppdateringsnotatene nedenfor:
Fortsatte ytelsesforbedringer relatert til CPU, GPU og minnebruk.
Løste et problem med AI-kollisjoner med kjøretøy.
Løser noen problemer som førte til at spillet krasjet.
Løste situasjonen der spillere kunne få et mislykket oppdrag under filmsekvensen i "Doxxed"-oppdraget.
Red Sky Car kan ikke lenger ødelegges under en filmsekvens.
Buggy-fjærene trekker seg riktig sammen, og dekkene spinner under kjøring med Motion Blur slått av.
Fjernet en usynlig kolliderer som blokkerte fremdriften i "En ny følgesvenn"-oppdraget.
Løste et problem med at kjøretøyet de-spawnet ved målet i "A New Companion"-oppdraget.
Løste et problem der DPR- og Delta.45-våpen ble festet til hverandre.
Løste problemet med VFX-gnister som virket for lyse på skadde droner.
Korrigert AI-figurer som holder våpen i en 90-graders vinkel.
Korrigert visuell deformasjon av noen mannlige karaktermodeller når de blir truffet av kjøretøy.
Kun for PC:
Bygg.MindsEye: Editor-kameraet kan nå klippe gjennom kartet og statiske rekvisitter.
Lagt til et varsel for AMD CPU-brukere som ikke har oppdatert til en versjon av Windows med ytelsesforbedringer for grenprediksjon.
Oppdateringen er tilgjengelig på alle plattformer, og som utvikleren uttrykker det, har den til hensikt å "fortsette å gi ut regelmessige oppdateringer og jobbe tett med samfunnet for å forbedre opplevelsen. Vi er forpliktet til å gjøre alt vi kan for å ta hensyn til tilbakemeldingene dine."
<social>https://x.com/MindsEyeGame/status/1935291190976348508</social>