Sony-sjefen Shuhei Yoshida avslører at han ikke er spesielt stresset med å knytte "store merkenavn" opp mot deres kommende VR-briller Project Morpheus. Ifølge VRfocus mener Yoshida at serier som eksempelvis Call of Duty utvilsomt ville trukket en del oppmerksomhet til den nye teknologien, men spillene måtte ha gjennomgått mye finpussing før de kunne fungert skikkelig på Project Morpheus:
"In a positive sense, I don't think the big brands and successful games transfer well to VR, unless you really spend time working on creating the VR experience. For the effort that takes, to create a great VR experience, it's the same whether you start with a big brand or not"
Yoshida er ikke negativ til å ha store spill og serier tilgjengelig til Project Morpheus, men han er skeptisk til om de kan levere den beste opplevelsen:
"It's very nice to have some VR experiences around a brand like Call of Duty. But unless the experience is comparable, people would rather move toward some new thing that really captures the potential of VR. That's what I'm talking about when I say that I'm not worried about getting all those big brands. I am really worried about whether we're going to get great experiences, wherever they can come from"
Forhåpentligvis får vi se nye spilltitler som fanger denne opplevelsen han snakker om på årets E3-messe.