Dagens sending av Gamereactor Academy tar et dypdykk i spillverdens bruk av lyd, og for å snakke om emnet har vi besøk av gjengen som er ansvarlig for hvert eneste skudd og alle eksplosjoner i Payday 2.
Academy-abonnenter kan se de tre rutinerte lyddesignerne fra Overkill Software - composer / lead audio designer Simon Viklund (som tidligere har jobbet med Ballistics, Bandits: Phoenix Rising, Ghost Recon Advanced Warfighter PC, Bionic Commando: Rearmed) og Emil Nygren og Daniel Rydberg - snakke om hvordan det er å jobbe med lyd i spill.
De vil snakke om hvordan de startet i bransjen, hvilke egenskaper de har trengt for å komme dit de er i dag og hvordan deres arbeid påvirker lydbildet i Payday 2. Etter en times foredrag vil alle abonnenter kunne chatte med utviklerne live her.
Vi jobber stadig med å forbedre innholdet her på Gamereactor, og en av tingene vi har lagt merke til er at mange av dere som leser er nysgjerrige på hva som foregår i kulissene av spillutvikling.
Derfor skal vi gjennom 2015 introdusere Gamereactor Academy. Her skal vi via en rekke programmer tilby innblikk og undervisning i spill, og dette skjer i form av en rekke foredrag i videoformat fra kjente og mindre kjente utviklere.
For å bli med på moroa må du registrere deg her.
Følg Gamereactor Academys Facebook-side
<bild></bild>