Ikke forvent mange dialogvalg i Uncharted 4

Tekst: Tor Erik Dahl
Publisert 2015-12-14

Under forrige helgs Playstation Experience kunne utvikler Naughty Dog vise frem et klipp fra Uncharted 4: A Thief's End der spilleren selv fikk bestemme hva Nathan skulle si i gjenforeningen med sin bror. Nå har studioets egen Neil Druckmann forklart at dette var fordi de likte tanken på at spillerne skulle få bestemme hvordan Nathan begynner å fortelle om sine eventyr. Disse dialogvalgene er imidlertid begrenset til noen få steder i spillet.

"There were a few spots in the game where we felt dialogue options would give us something interesting. So with Sam talking to Nate about his adventures, we thought this was cool nod to the fans. Where would Nate start the story? Let's give fans the option so they can start the story wherever they want."

En såpass regissert opplevelse som Uncharted burde vel uansett fungere greit uten at vi får så mange valg å ta, eller hva mener du?

Takk, VG24/7.

Les mer og se skjermbilder på Gamereactor.no

Tilbake