Har hørt klagene på Fallout 4-dialogen

Tekst: Tor Erik Dahl
Publisert 2016-06-17

Etter mye kritikk erkjenner Bethesdas Todd Howard at dialogen i Fallout 4 ikke holder den samme høye standarden som resten av spillet, eller andre Bethesda-spill for den sakens skyld. Dette gjorde han i et intervju med Gamespot hvor han sa følgende:

"The way we did some dialogue stuff [in Fallout 4], that didn't work as well. But I know the reasons we tried that - to make a nice interactive conversation - but [it was] less successful than some other things in the game."

Howard forteller også at de forsøkte å fikse dette med Far Harbor, den første store utvidelsen til spillet:

"The choices you have in the end. When we have an opportunity with something like Far Harbour, like 'Okay, how many ways can it end?' Let's give them more choice with something like that. I think it's an ongoing thing, and I think that kind of feedback we get is really, really helpful. And you're right that everybody does have an opinion, and I think that's good."

Vi regner med at Howard og Bethesda tar med seg erfaringen videre, og at dialogen i spill som The Elder Scrolls VI og de andre prosjektene studioet jobber med.

Les mer og se skjermbilder på Gamereactor.no

Tilbake