Vi visste allerede at Hitman sin kommende oppdatering blant annet vil by på HDR-støtte og fikse noen bugs, men dagens nyhet synes vi er ekstra interessant.
IO Interactive kan nemlig fortelle at spillet får en ny vanskelighetsgrad den 31. januar. "Professional" vil virkelig teste ferdighetene våre med å gjøre en rekke endringer både i banedesignet, spillmekanikker, fiendenes intelligens, og mer. Å prøve seg på denne vil fylle opp en egen "mastery"-måler, som igjen vil gi nye unike belønninger. Det vil også bli lettere å fremheve ferdighetene sine på nettet siden tabellene nå vil separeres av hvilken vanskelighetsgrad du velger.
Foreløpig vil den nye vanskelighetsgraden kun komme til historieoppdragene fra den første sesongen av spillet etter at du har oppnådd mastery-nivå 20 på de respektive oppdragene.
Om du ønsker å vite akkurat hvordan spillet nå kan gjøres vanskeligere finner du en fin oversikt nedenfor. Høres dette ut som noe for deg?